Two 1 #1 Публикувано 28 Септември, 2010 Стигнахме до някъде но не можем да намерим някои кабели.Някой може ли да помогне със съвет или някакви снимкови материали..как трябва да стане точно?Хондата е сивик 5та ген 92 година седан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #2 Отговорено 28 Септември, 2010 Кои кабели не можете да намерите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Two 1 #3 Отговорено 28 Септември, 2010 (Редактирано) за мигачите,аварийните и плюс(мисля че беше).И да .. къде се закрепя алармата и шок сензора Редактирано 28 Септември, 2010 от Two Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #4 Отговорено 28 Септември, 2010 http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/Civic/Това трябва да помогне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Two 1 #5 Отговорено 28 Септември, 2010 Аз такова имам :П но си мислех че ако някой е слагал аларма на такава кола...все някъде ще има тема която аз случайно не съм открил а някой случаааино я знае Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 28 Септември, 2010 Последно за мигачите или аварийните !!! че и двете май са от 'едно място' .правиш си една пробна лампа ,единия край и го правиш с игла .С иглада бодеш кабелите зад волана , при лосчето за мигачите и там дет светне са мигачите .А другия край на пробника на маса иначе няма да стане .Алармата каква е с два извода за мигачите или с един /образно / сиреч в единия вариант се закачат последователно два диода за мигачите за да не светат заедно.Ако е плюс от контакт /а най вероятно е / ще го намериш като мигачите Закачия някаде на здраво място и да не мърда и си настрой шока да не е много чувствителен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Two 1 #7 Отговорено 28 Септември, 2010 Блгародаря за информацията колега !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #8 Отговорено 29 Септември, 2010 Последно за мигачите или аварийните !!! че и двете май са от 'едно място' .правиш си една пробна лампа ,единия край и го правиш с игла .С иглада бодеш кабелите зад волана , при лосчето за мигачите и там дет светне са мигачите .А другия край на пробника на маса иначе няма да стане .Алармата каква е с два извода за мигачите или с един /образно / сиреч в единия вариант се закачат последователно два диода за мигачите за да не светат заедно.Ако е плюс от контакт /а най вероятно е / ще го намериш като мигачите Закачия някаде на здраво място и да не мърда и си настрой шока да не е много чувствителен.хахах стига бе с тия пробни лампи с игла в големите магазини продават ПРОБНИЦИ. Баумакс веригата например един пробник изцяло метален струва не повече от 5 лева другото което е трябва да намери 2 мигащи кабела защото мигачите са на 2 отделни клона те трябва да се разбелят с диоди и да се вържат към алармата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wierdo 1 #9 Отговорено 29 Септември, 2010 http://www.the12volt.com/installbay/vehicl...eard/Honda.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 29 Септември, 2010 хахах стига бе с тия пробни лампи с игла в големите магазини продават ПРОБНИЦИ. Баумакс веригата например един пробник изцяло метален струва не повече от 5 лева другото което е трябва да намери 2 мигащи кабела защото мигачите са на 2 отделни клона те трябва да се разбелят с диоди и да се вържат към аларматаИ като продават пробници та що ,това дет си го написал как те осени ? Че не разбрахме нищо.И какво по различно написа че чак ме и цитираш ? П.п а прочете ли що си написал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #11 Отговорено 29 Септември, 2010 (Редактирано) На моята кола мигачите са на едни зелени кабели с червени ивички. Кабелите са два, за ляв и десен мигач. Моята аларма има по един кабел за всяка страна, затова ги вързах директно. Виж си при бушоните къде ти е бушона за аврийките и/или мигачите... от там започни да търсиш.Плюсове - бол. Има дори оставени изводи, ако ти вършат работа.Всички слагат тялото на алармата в ляво, над лостчето за предния капак. Ако намериш място, различно от това, ще е супер. Шоковия датчик залепи някъде директно за купето и го отслаби максимално, до такава степен, че да се включва само с много силен ритник. Иначе рискуваш да получиш счупване на стъкло от съсед... случва се често, както гледам, защото хората си оставят датчиците изострени, което кара алармата да се включва при най-леката вибрация /минаващ автомобил, гръмотевица, пиратка, детонация и т.н./.Успех! Редактирано 29 Септември, 2010 от ShEfA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Two 1 #12 Отговорено 29 Септември, 2010 Утре ще довършваме и ще пиша за резултата !!! благодаря за инфото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #13 Отговорено 30 Септември, 2010 и не забравяй да си купиш и една машинка за централно ако имаш такова де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Very Fast Coupe 1 #14 Отговорено 28 Октомври, 2010 и не забравяй да си купиш и една машинка за централно ако имаш такова де Ето тук идва и моят въпрос.Купих си една аларма, разглобих кората и....изненада....няма машинка. Купих си машинка от една автомания, обаче сега се измъчвам къде да я закрепя. че нещо не ми пасва както ми се искаше. Някой ако може да помогне, даже ако има снимка най - добреМерси колеги! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #15 Отговорено 29 Октомври, 2010 А каква кола караш, господин Very Fast Coupe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Very Fast Coupe 1 #16 Отговорено 29 Октомври, 2010 Civic Coupe 5gen. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове