Jump to content
fenabg

Размисли и страсти за един колектор .

Recommended Posts

Днеска докато преработвах колектора на Дон Енцо .А тоест от б20а7 да стане на б20а8 ;) ебахти една цифра а разлика .От тука до луната и обратно на зиг заг ;) .

 

Та двойката се наложи да я срежа и намаля ;) така и стана обаче какво ми направи вЧепатление колектор в колектора или тръба в тръбата ;) ;) ;) .Какво е измислил японеца или по точно какво е постигнал така имам наколко предположения но ще си ги запазя за сега. После го разгледах и е целия изграден по този начин тръбите са обшити с по още една тЪрба ;);)

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

термо и шумо изолация ;) за да не си играят да ги увиват с термо лента

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е и моето мнение .Просто преди да разберат че моо ги прават чугунени ;) са правели и колектори явно . По ми е интересено защо е май само за тоя мотор това решение и това , че е сток.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали колектора е така но при мен тръбата между катализатора и средното гърне ми беше така двойна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е и моето мнение .Просто преди да разберат че моо ги прават чугунени :) са правели и колектори явно . По ми е интересено защо е май само за тоя мотор това решение и това , че е сток.

Не е работата да разберат. Те за разбиране, сигурно са разбрали, само че като се замислиш това е доста по-ефективно от чугуненият колектор. Не само, че е по-здрав (по-малък е риска да се спука като чугуна) освен това е по-лек. Акорда е по-висок клас кола (по-висока цена) и явно са можели да си позволят да поизпипат нещата, а сивиците са ширпотреба и там се гони ниска цена. Иначе, то е ясно - термо и шумоизолация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целия колектор барабар с двойката е така направен :) ,Б20А7 е само за прелюд . Явно си има значение класа и изпълнението .Его моя акордеон е с 4-2-1 сток а досега съм го намерил мноо рядко като вариант .Даже и А8цата си беше с 4-1 чугун.А20а1 който ми е за части е даже 3-1 ;) да сериозно .Още горе при главата 2 и 3 цилиндър тръгват заедно .п.п Утре ще ги премеря но и да имат разлика е нормално двата маторя са доста различни :P .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, значи мистерията е още по-ясна. Предполагам рънърите на този колектор са по-дълги от на стоковия Акордов, който е чугун. (който ако беше от чугун щеше да е доста по-тежък) Сигурно идеята е да наподоби спортен колектор, който да е максимално ефективен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото си спомням че съм чел преди, при акорд 6-та генерация 1998-2002г с мотори Ф20Б5-7 с цел икономия на гориво, но без загуба на мощност, когато е в ниски обороти газовете се насочват само по едната тръба на колектора. При включване на VTEC някъде около 2700 оборота се отваря достъп и до втората по-тясна тръба на изпускателния колектор, за да излизат по-лесно газовете. Може би и тук е нощо такова....?

Редактирано от Майната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм ... мойта матаретка е B20A7 .. пълен сток , да разбирам ли че съм уцелил откъм колектор ??! :) Интресно инфо за мен фен !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на б16а2 е така направена двойката след чугуна и забелязах при срязване че между двете тръби има някакъв материал изолационен предполагам,като се изсипва като пясък ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, да разбирам ли че съм уцелил откъм колектор ??! :)

Ми за мен лично да :) Мноо интересен начин на изработка и по натам зимата ще пробвам да направя един така ,за баба вонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...