Ico Dimitrov 41 #1 Публикувано 13 Септември, 2010 В момента сам с ЕК3 и Б18Ц4 мотор и Имам силното желание да си купя една 4-та генерация civic 1.3 и да си монтирам Б18-ката в него за кеф през свободното време и почивни дни .Поради кризата тоя мотор не е за евридейка с тоя разход та съм замислил ЕК3-то да мине на газ а Б18-ката за кеф.Колко трудно е това и какви проблеми се очаква и възможно ли е или да се ориентирам към 5та генерация ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #2 Отговорено 13 Септември, 2010 За захващането на мотора не знам, ама по-добре си купи D15 (която генерация искаш), че иначе много игра с горивната система (резервоар, пътища, филтър). От мнението ти не разбрах дали искаш да сложиш мотора от колата която купуваш в EK3-то или не. Както и да е, разхода на D15 не е по-висок от на D13, а може би и по-нисък понякога. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ростислав 86 #3 Отговорено 13 Септември, 2010 В момента сам с ЕК3 и Б18Ц4 мотор и Имам силното желание да си купя една 4-та генерация civic 1.3 и да си монтирам Б18-ката в него за кеф през свободното време и почивни дни .Поради кризата тоя мотор не е за евридейка с тоя разход та съм замислил ЕК3-то да мине на газ а Б18-ката за кеф.Колко трудно е това и какви проблеми се очаква и възможно ли е или да се ориентирам към 5та генерация ?Ще имаш доста голяма игра със захвата на мотора (тампоните), всички се преправят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #4 Отговорено 13 Септември, 2010 До Chris Barnes : Б18-ката си е монтиран в ЕК3 /моята/,така да се каже искам да го разкарам и да го монтирам в 4та ген .Избрах 1.3 заради килограмите по каталог 832кг сега разгледах тук там 4та ген скоростите са на некви жила там как стой проблема . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #5 Отговорено 13 Септември, 2010 Аз разбрах, че Б18ката е в твоята кола, не ми стана ясно като я извадиш какво ще сложиш в ЕКто Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #6 Отговорено 13 Септември, 2010 не сам го мислил това не ми е проблем или стария D15Z6 или двигатела от 4та генерация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #7 Отговорено 13 Септември, 2010 (Редактирано) Фен ще ми е интересно да боднеш в някой хеч 4та генерация такъв сигурно ще цепи мрака, с това леко купенце тия 180 коня мисля, че бяха сток някаде двигатели просто варвежа ще е истинска мания Редактирано 13 Септември, 2010 от west bam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yajo 466 #8 Отговорено 13 Септември, 2010 Колега нямаш проблеми със слагането на мотора в 4-та генерация, ние сложихме на 1.3 в пета генерация глава от Д16З6 единственото което ти трябва допълнително е резервоар от Д15 или някаква хонда с инжекция и някой да ти нареди инсталацията после, но ако се наемеш нее невъзможно да го направиш! Важно е желанието, тампоните се преправят за 1 ден. Поне на мен толкова ми отне със моя рекс когато му слагах Б18 някога. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #9 Отговорено 15 Септември, 2010 То тампоните , лесно ще му ги преправят, обаче за съединителя , трябва ли да купува адаптор от кабел към хидро или и за там има измислено нещо друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #10 Отговорено 15 Септември, 2010 (Редактирано) То тампоните , лесно ще му ги преправят, обаче за съединителя , трябва ли да купува адаптор от кабел към хидро или и за там има измислено нещо друго?Или адаптор, или си слага хидро съединител, или слага кутия от Б серия с кабелен такъв (примерно от Б16А1). Варианти много.За тампоните на двигателя има китове за конверсия от Д към Б серия , но не са никак евтини (виж HASPORT). Другия по-евтин вариант е с флекса и телоподаващото .Имай предвид, че този двигател е доста по-тежък от Д13/15 и може да се наложи подсилване на предното окачване >Успех ! Редактирано 15 Септември, 2010 от hondю Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #11 Отговорено 15 Септември, 2010 Това с HASPORT отпада никак не ми се иска тампоните да са ми по скъпи от колата . Флекса и телоподаващото е по ефтинийка.Явно по голем проблем са скоростите и понеже това ,хидро съединител и адаптор от кабел към хидро нищо не ми говорат ще се наложи да се по образовам малко в интернет . Мерси на всички колеги . КRING кога да званна за безплатни уроци ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #12 Отговорено 15 Септември, 2010 Не ти трябва .После само ще те боли главата от глупости. По темата : Колко всъщност разликата в кг между 4-та и 5-та генерация.Имам впредвид че Б18 в 5-та си влиза като у дома си , пък за 4-та си е като абордаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #13 Отговорено 16 Септември, 2010 4-та 1.3 е 832кг ,1.5 е 850 по груби сметки разлики около 100-120кг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #14 Отговорено 17 Септември, 2010 Разгледай темата на Емо, той сложи Б16 в коша на 4ген, а последно е с Б18. Има преправяне за тампоните, има вариант и за съединитела.В краен слуай се свържи с него и отдели време да видиш на живо 4ген как е направено всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове