Jump to content
mag

Въпрос към колегите на ГАЗ

Recommended Posts

Колеги въпроса ми е от къде вземате сигнала за ключа(сигнала за рабоещ двигател) на Д14а4? Питам защото в момента е от високоволтовия кабел на един от цилиндрите, но когато карам с напълно заворен дросел(при спиране например) диода на ключа примигва че ключа губи сигнал за няколко секунди и затваря газовите клапани, дали ЕКУто освен инжекторите гаси и запалването?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвани два кабела ;) и с повече намотки така няма да губи, явно ключа не е от наи интелегнетните и от един кабел му идват рядко импулсите и затова така прави. хвани и втори и трябва да е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите наистина те насочват правелно да увеличиш намотките .. ако не стане - по новите ключове имат тример отзад до буксата или отстрани (тои командва сигнала съответно усилва или намаля)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готово! Благодаря на всички! Определено бяхте прави и за ключа и за намотките. Сега взимам сигнал и от 4-те кабела и работи перфе. Даже се настройват о оборотите за превкючване на ключа :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...