mag 1 #1 Публикувано 11 Септември, 2010 Колеги въпроса ми е от къде вземате сигнала за ключа(сигнала за рабоещ двигател) на Д14а4? Питам защото в момента е от високоволтовия кабел на един от цилиндрите, но когато карам с напълно заворен дросел(при спиране например) диода на ключа примигва че ключа губи сигнал за няколко секунди и затваря газовите клапани, дали ЕКУто освен инжекторите гаси и запалването? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #2 Отговорено 12 Септември, 2010 Ако се пробва да се удължи още кабела увит около високоволтовия на цилиндъра ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 12 Септември, 2010 Хвани два кабела и с повече намотки така няма да губи, явно ключа не е от наи интелегнетните и от един кабел му идват рядко импулсите и затова така прави. хвани и втори и трябва да е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tenzo-R- 18 #4 Отговорено 12 Септември, 2010 Колегите наистина те насочват правелно да увеличиш намотките .. ако не стане - по новите ключове имат тример отзад до буксата или отстрани (тои командва сигнала съответно усилва или намаля) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mag 1 #5 Отговорено 12 Септември, 2010 Готово! Благодаря на всички! Определено бяхте прави и за ключа и за намотките. Сега взимам сигнал и от 4-те кабела и работи перфе. Даже се настройват о оборотите за превкючване на ключа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове