Jump to content
Ekzotik

Чип на Сивик 6

Recommended Posts

Става дума за Сивик 6 д14а4 заводския комп може ли да се чипне?Колко би ми вдигнало мощноста и колко би струвала такава процедура?Имам още нещо бутнато по мотора и искам още мощност да изцедя от него..........От Варна съм и ако мойе да ме насочите към някой добър специалист ще съм ви мн благодарен.Поздрави:punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много теми които са за подобни въпроси в форума !!! А и една от най бързите хонди е в Варна :D нещо ме кара да мисля че може да се обърнеш към него наи малко "Dragi4"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е така,но няма да е лошо и малко инфо да оставим за новите колегиТеми за чипове съм търсил,но не сам намерил точно за моя комп дори от някаде бях чул че на д14 не можела да се чипне и за това пуснах и темата.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се чипва човече, ама грам. Може да пренаредиш инсталация към ОБД1 и да си сложиш П28, П30 ..... Ако нямаш нищо по мотора чипа само ще го влоши вярвай ми. За един колектор чип не ти трябва.След долния пост си мисля че трябва да ти го кажа директно: Ще вдигнеш полата на някой маце по скоро отколкото на колата. На сток двигател са пари на вятъра, какво сериозно не сериозно.... чети какво пиша а не карай на празен ход

Редактирано от doctor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , Dragi4-а ги чипва наи добре от D14 с 1 чип става Б18

ех ех ех ако ставаше така слагам 6 чипа и се нареждам до скъпите играчки на Планекс,че тогава на ламботата им ще им оставя бинокълче. :ДА сега сериозно Колко може да се вдигне мощноста на една бензинка с един чип 5-8 коня или това е мн?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се чипва човече, ама грам. Може да пренаредиш инсталация към ОБД1 и да си сложиш П28, П30 ..... Ако нямаш нищо по мотора чипа само ще го влоши вярвай ми. За един колектор чип не ти трябва.

Ей това е отговор който ми отвори очите !!! мерси колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помисли си за по хубав всмукател (д15б7 , д16з6/9) по-голям дроселпо-големи инжектори .. че на този са 190cc и тогава мисли за P28 , P30 и настройки !!!Успех

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за тази кола около 90 коня +- засега не и трябват по големи инжектори от чипа ..ще изкараш доста малко според мен. (неискам да те разочаровам но да бъдем реалисти) да и се сложи пълна инжекция(от д16) е по добрия вариант.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , Dragi4-а ги чипва наи добре от D14 с 1 чип става Б18

хм, с чипа не стана ли б20 турбо ? :(:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D

Да , Dragi4-а ги чипва наи добре от D14 с 1 чип става Б18

хм, с чипа не стана ли б20 турбо ? :(:lol:
Теро,както винаги е на висота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя колата вече си е с всмукател от з6 и интаке система но вече и се наситих искам още.... другите колектори сега са ми на заден план и съм се запътил в друга посока както виждате :lol:http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1837/20...pBTR1hkJQMG.JPG

Редактирано от Ekzotik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ти си супер бе колега :lol: с какви инжектори си ?вземай едно еку както са споменали колегите пренареждай кабелите слагай цокъла ако имаш инфо борд и уред за смесите, програматор може и сам да си се зарибиш да си я настройш :Dапък ако не успееш има кой да ти свърши работа :(..зарибявката , безсънните нощи и бензина ще е много :Pно пък си струва .... поне за мен де ;)

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ти си супер бе колега :D с какви инжектори си ?вземай едно еку както са споменали колегите пренареждай кабелите слагай цокъла ако имаш инфо борд и уред за смесите, програматор може и сам да си се зарибиш да си я настройш :lol:апък ако не успееш има кой да ти свърши работа :(..зарибявката , безсънните нощи и бензина ще е много :Pно пък си струва .... поне за мен де ;)

Със 190 кубиковите,а относно тея неща с ецу кабели и инфо бордове не са ми ясни много....колко би променило вървенето на тая д14 без смяна на глави и т.н...........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично бих избрал 240 :( еми тези неща ще ти трябва за да може да следиш какво става на къде вървят стойностите , смесите как са и.т.н. ... якото на инфоборда е че може да замерваш колата .. и още много други полезни неща... що годе и имаш преценка какво се случва с колата под определени настройки и вече на базата на тези резултати почваш да модифицираш :lol:

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да сменяш главата с Втек няма нужда да сменяш инжекторите, дори да ги смениш най-много да не върви хубаво, не може да слагаш колкото ти скимне инжектори. Като смениш главата тогава може да ти трябват 240сс. инжектори, но дори и тогава резултата със 190сс. (тоест твойте) ще е един и същ проверено от опит не с клавиатура. Това с главата ще ти стъпи с 1000 отгоре тъй като трябва глава, комп, кабеляци към ОБД1, букси, гарнитурки. п.п: от една генерация с исп.коектор също се усеща малко живот

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега защо да не върви хубаво..?! ако настройките са както трябва... защо е лошо да се презапасиш малко ? 50cc чак толкова ли влошават нещатаинтересно ми е и искам да знам.. не че нещомоята D14-ka НО с в-тек глава си беше супер и с 240 и си вървеше идеално :lol:

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кое да презапасиш? и кое да настройваш?- стоковия комп ОБД2 на Д14 не може да се чипва. Ако мине на П28 без глава е просто най-голямата тъпотия не че неможе, то тогава може да сложи и инжектори от Супра че да се презапаси????....какви смеси да му гледа на стоковия Д14 със инфоборд??? нещо не виждам какви съвети му давате, някакви без смисъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега никой не е споменавал да настройва компа на д14-ката :lol: ако си прочел предишните постове де ... говорих след като е обд-1 ...и защо да е тъпотия да се мине на обд1 с д14-ковата глава :P какво лошо и има на главата .. ако не е в-тек значи не става ?и другото инфорборда не показва смесите -богато/бедно със скала :P колега не четеш или не рабираш правилно .. писах УРЕД ЗА СМЕСИТЕ !

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и защо да е тъпотия да се мине на обд1 с д14-ковата глава smile.gif какво лошо и има на главата .. ако не е в-тек значи не става ?
не е тъпотия а е МЕГА тъпотия.

Някой тука да го е правил???? Но съвсем скоро ще го направи ако следва съвети на хора без понятие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам намерение за спор с теб или с който да било ... :lol:

но щом тук не са го правили значи не става :P

би ли подкрепил мнението си с факти ?!

или просто си решил че е тъпотия ..

има такива д14-ки нон-втек че ще ти се завие свят ;) но може би знаеш

 

кои е без понятие си го запази за себе си :P

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би знам от мойта бифша кола

http://www.vbox7.com/play:f8023793

 

ако пък си толкова сигурен в думите си ела с някоя D14-ка до Габрово и аз лично ще я направя ОБД1 за 30мин. Инсталация с всички букси имам в мазата...да видя това чудо какви смеси ще му забъркаш???

Публикувано изображение

 

Има D14-ки нон-витек дето може и да накуцват ама явно все съм отсъствал когато някой ги е виждал.

 

Целта е когато някой не разбира от нещо да не заблуждава околните с празни приказки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че ти си го правил и как си го направил незнам :lol:

Но има достатъчно информация за конректно този мотор D14A4 - с тези модификаций:

B7/Z9 - IM , 240cc инжектори

дросел от Y8

high flow intake + high flow air filter

4-2-1

55mm генерация

muffler

хубав съединител

obd-1 p28 tunned with crome /разбира се от човек който си има понятие/

 

има си графики и всичко нужно :P

 

малко копи / пейст

that's mine d14a4. It is also on Joris site (friend of mine)

 

specs

-Honda Civic 1.4 EJ9 sedan D14A4

 

-118bhp@6500rpm

 

-137Nm@5400rpm

Още една от бързите д14-ки

 

And the result finally came in, 116.4bhp@6648rpm and 142Nm

 

НЕ ГОВОРЯ ПРАЗНИ ПРИКАЗКИ А ЕДИНСТВЕННО С ФАКТИ!

 

Ако искаш ще ти дам конкретни URL да прегредаш.. ако беше само един да са излагали хората ама е повече от един с мега тъпите д14-ки :P

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне даде добра отправна точка на колегата:

http://www.dodo-upgrades.nl/

D14-ките не са тъпи и аз лично знам колко е предела им и колко вървят.

Първата песен по МТV която бе излъчена беше "money for nothing"

Пак ти казвам че не разбираш грам какво приказваш и ако искаш ела със сток Д14 и аз ще ти я зглобя до ОБД1 че да те видя какво ще настройш. Ама нямаш си и понятие грам какво приказваш.

 

Пак ти казвам: Да настройваш стокова Д14-ка с П28 е супер мега тъпотия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не става повече патардия кой разбира кой какво е правил и кой понятие си няма... виждам че знаеш един хубав източник на информация :lol: не знам дали си го чел но там ясно е написано какво са изкарали хората от д14 с тези модификаций и ти пак казваш на черното бяло :P Ще го напиша този път на БГ.. пак и ти пак кажи на черното бяло :PB7 - всмукател и дроселB7 делко240cc инжекториинтейк+ филтърOBD-1 / p06,p28,p30 - мапнато от човек който знае какво прави4-2-155мм генерациягърне Разбирасе и труд от човек поне малко да си има представа и как да следва мануала ... може би някой инженер ... ---------------------------------------------------------------------------------116.4bhp@6648rpm and 142Nm - Това е резултата БЕЗ В-ТЕК - -OBD1 swap D14A3/4 (upd.) ot dodo-uprages и не само...ти имаш опит с д14.... А ти кажи че е мега тъпо да се направи защото ти решаваш че е мега тъпо .. и ми пращаш клипче как си си разглобил колата ... и как изпреварваш един дел сол 125 който тежи сигурно 2-3 пъти колкото твоята кола Покажи някакви стабилни факти че не става , тъпо и няма смисъл да се прави .. Аз ти показвам че става и за някой хора който си нямат представа какво говорят има смисъл ;)*Лично съм имал д14 / втек глава мпфи от същия мотор с п28 , обд-1 и да ти кажа имам си напредстава как се настройва и как върви ;)А относно мен не те познам пък и като те гледам как пишеш си предубеден в себе си че така и знаеш предела на д14ката .. и познаваш хората какво са правили и как са го правили по 2 написани реда .. което няма да коментирам ... оставам безразличен към теб и няма какво повече да напиша към теб!Поздрави и успех

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее Колеги не се караите отстрани и двамата сте прави ;)ок а За глава от д16у7 без Втек ако се смени тр ли да сменям инсталация и ще получа ли някакъв задоволителен ефект

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без В-тек няма ефект ;)Колега мисля че ако прочетеш малко може и сам да си отговориш на този въпрос ... по-сладко е така ;)

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14 страда от това че се получава по малка степен на згастяване от колкото D15-ката. За мен няма никакъв смисъл да си слагаш глава от D16Y7 non-vtec. Правилно би било да си сложиш глава от малкия витек D16Z6 примерно. Там ще ти трябва делко, комп П28 или еквивалент с буксите, някой да ти прекрои инсталацията, глава и гарнитурки. Ако може да си сложиш исп.колектор и генерация. Пресметни си и разходите и си реши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и главата на D16Y7 е абсолютно 1:1 с на D14A4 - валове, портове, клапани, горивна камера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускал съм прелюда с варненска Д14А3 ама минала покрай А3 незнам, смукатели май генерации ала бала гарнитури, ама до 100 ми диша във врата....Но мойто мнение е че тос 1.4 мотор неси заслужава да го истискваш до последно, или сменяй двгитател или колата :D, лошо няма от тунига, ама всичко опира до доста $$$.

Редактирано от PazzO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето един клип който качих специално за хора като теб д14а3 е било някога http://www.vbox7.com/play:497fb43a този клип ме надъхва наистина да работя по колата и да е изцедя на макс,защото така или иначе ВИНАГИ ще има по мощна от твоята ,а все пак това си е твоята кола и можеш да е направиш по мощна и да се гордееш с това .Колкото и КС да стане :D

Редактирано от chefo89tmt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и главата на D16Y7 е абсолютно 1:1 с на D14A4 - валове, портове, клапани, горивна камера.

:rolleyes: искаш ли да се обзаложим? Тоя форум става все по-тъп от ден на ден с разни такива посредствени изказвания. Що не си мълчите като не разбирате бе хора
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14 страда от това че се получава по малка степен на згастяване от колкото D15-ката. За мен няма никакъв смисъл да си слагаш глава от D16Y7 non-vtec. Правилно би било да си сложиш глава от малкия витек D16Z6 примерно. Там ще ти трябва делко, комп П28 или еквивалент с буксите, някой да ти прекрои инсталацията, глава и гарнитурки. Ако може да си сложиш исп.колектор и генерация. Пресметни си и разходите и си реши.

а има ли вариант да повиша степента на сгъстяване по друг начин без втек глава и без смяна на инсталации,възможно ли е това да стане и с главата на д14ката????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да си повишиш степента на сгъстяване да, но няма как да стане без да отвориш мотора. Можеш с бутала, шлайф на главата и т.н.По принцип степента на сгъстяване на д14а3/4 е доста ниска - 9,1 : 1 , а ако стигнеш стойности отколо 10 : 1 и нагоре забравяш за бензин А95, който си е А92 в Бг, ама това е друга тема

Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бензин А95, който си е А92 в Бг, ама това е друга тема

:dry: и как го изчисли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) искаш ли да се обзаложим? Тоя форум става все по-тъп от ден на ден с разни такива посредствени изказвания. Що не си мълчите като не разбирате бе хора

Как реши че е тъп бе братчето ми. :dry: В кое точно главите имат разлика.P.S. Хич не ме кефи тона ти. Карай малко по-полека и дай някакво обосноваване. Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D искаш ли да се обзаложим? Тоя форум става все по-тъп от ден на ден с разни такива посредствени изказвания. Що не си мълчите като не разбирате бе хора

Как реши че е тъп бе братчето ми. :lol: В кое точно главите имат разлика.P.S. Хич не ме кефи тона ти. Карай малко по-полека и дай някакво обосноваване.
ами според мен нямам как двигател с обем 1.6 да има същата глава като двигател с 1.4 обем няма логика :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да си повишиш степента на сгъстяване да, но няма как да стане без да отвориш мотора. Можеш с бутала, шлайф на главата и т.н.По принцип степента на сгъстяване на д14а3/4 е доста ниска - 9,1 : 1 , а ако стигнеш стойности отколо 10 : 1 и нагоре забравяш за бензин А95, който си е А92 в Бг, ама това е друга тема

б16а2 сток е със 10.2 и е за 95 октана (К20а..) таип р е 11.0 за 95 октана :Dне е само до сгъстяване. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D искаш ли да се обзаложим? Тоя форум става все по-тъп от ден на ден с разни такива посредствени изказвания. Що не си мълчите като не разбирате бе хора

Как реши че е тъп бе братчето ми. :lol: В кое точно главите имат разлика.P.S. Хич не ме кефи тона ти. Карай малко по-полека и дай някакво обосноваване.
сигурно защото съм виждал и двата двигателя отворени :D
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...