airbrush 8 #1 Публикувано 21 Август, 2010 Така колата е на приятел Сивик Англичанка при нормално и агресивно каране на климатик няма проблем, а в момента в който спре на светофар примерно или на място да работи и рязко се качва температурата и клони към Червената зона и пълни разширителното казанче. Колата е със сменен термостат, промит радиатор, главата е шлайфана, нова капачка на радиатора има и газова но това го правеше и преди газовата. Къде да се търси проблема ви питам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stonez 2 #2 Отговорено 21 Август, 2010 За да прави такива мизерии, причините са две. Първата се нарича - заял термостат на малкия кръг. Втората - спукана гарнитура на главата. Щом е сменян термостата и проблема остава, най-вероятно е гарнитурата. Най- лесно се познава, като се види разш. казанче, дали вътре постоянно бълбукат мехурчета въздух, на празен ход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #3 Отговорено 21 Август, 2010 Защо па тряа да бълбука нещо...виж си водната помпа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 21 Август, 2010 (Редактирано) За да прави такива мизерии, причините са две. Първата се нарича - заял термостат на малкия кръг има логика ама клони към 0 (никаква) Виж дали ти се включва перката на радиатора. Ако не се включва заради това прегрява на място. Редактирано 21 Август, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hard_men 0 #5 Отговорено 21 Август, 2010 Здравеите автомобила за които става дума е мои благодаря Митак за темата такааа D14A2 всичко е вярно значи гарнитурата е сменена има шлаиф на главата 0.11 друг радиатор с друга перка комплект датЧик перка датЧик табло смененоа водната ми помпа беше по стегната от тази от моргата дето я земах да я сложим при условие че моята не беше читава и си оставих моята,в краина сметка разширителиа ми се пални а нещте да се дозира когато колата истине и става балон в радиатора които води до аномалии. поредниа маистор при които ходих ми каза че сам имал пробив в двигатела блока или главата тоест и била надувала акносвери в водниа крьг и нам си ко си кво да правиа 3 месеца сам по теиа маки веЧе помагаите ниакак Че и кешовица ниама Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hard_men 0 #6 Отговорено 23 Август, 2010 какво става хорицаа никои ли ниама идея? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #7 Отговорено 23 Август, 2010 (Редактирано) какво става хорицаа никои ли ниама идея?Може блока да е изметнал,аз сменях два пъти гарнитура докато се усетя че радиятора бачка на 30%,нов радиатор гарнитура и пак газ,след 1000 км.пак издуха гарнитурата-пак разглобяване,този път шлаифане на блока,главата метална гарнитура и вече 1.5г.проблеми няма-моита е Д15Б2,но тез неща аз си ги правя,ако бях ходил по сервизи сигурно щях да съм платил още една хонда. Блока беше хубаво изметнал между 2и3 цилиндър но не помня колко,та ако отваряш пак провери блока задължително. Редактирано 23 Август, 2010 от Zenko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PHOTOCH 0 #8 Отговорено 23 Август, 2010 Колега, не се тормози. Отиди на читав сервиз. Ю БИ КО ти препоръчвавам. Знаят какво да пипнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hard_men 0 #9 Отговорено 24 Август, 2010 Блока беше хубаво изметнал между 2и3 цилиндър но не помня колкоУтре ше отваряме но неразбрах какво значи това по горе? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #10 Отговорено 24 Август, 2010 Щом ще се отваря закарай главата на проверка ( да я надуят ) аз отворих за гарнитура ( с подобни симптоми бях ), а се оказа под разпределителния вал има два отвора запушени с болчета при мен едно беше раждясало и заминало и от там ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #11 Отговорено 24 Август, 2010 Блока беше хубаво изметнал между 2и3 цилиндър но не помня колкоУтре ше отваряме но неразбрах какво значи това по горе?значи крив блок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hard_men 0 #12 Отговорено 24 Август, 2010 Благодаря на всички които се отзоваха утре предстои човаркане ще ви напиша резултата от сложната дилема !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cifromaniak 1 #13 Отговорено 13 Септември, 2010 в разШерителното казанЧе трябва да имаШ малко маркуЧе което стига поЧти даното на казанЧето .на мои познат му липсваШе маркуЧа и колата постоянно загряваШе.успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове