Jump to content
chirenski

Странен турбо сетъп

Recommended Posts

Някой правил ли е такъв сетъп по точно такова разположение на турбото и кулера и нека сподели плюсове и минуси :lol:

 

Публикувано изображение Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм тази кутия в която влиза топлия въздух дори да е някакъв вид куулер ми се вижда абсолютно неефективна от мястото където е сложена ОСВЕН АКО НЕ Е НЯКАКВО КЛИМАТИЧНО ТЯЛО (за такъв тип куулер не съм чувал до сега) И ВЪЗДУХА ДА СЕ ОХЛАЖДА ДО 20-ТИНА ГРАДУСА :lol::D :D ..... Според мен са направили този монтаж за да имат по-къси въздушни пътища но пък имат огромни загуби заради неефективността при изгарянето заради горещия въздух, и дългите пътища на изгорелите газове докато стигнат до турбото.... Според мен е не само грешно но и безмислено да се прави такъв монтаж... Ако греша нека по-вещите ме поправят

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо странно. Кулер с водно охлаждане, вместо въздушно. Не е в завършен вид, на снимката. Не са закачени водните пътища.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам водния е в пъти по добър от въздушния кулер ,освен че охлажда много по добре въздуха,по този начин както каза Сашно се намаля и лага заради късите пътища,Но тук има и едно голямо но ,много е важен сетъпа на двг то ,защото ако е с некой яки турбо валове е съвсем нормално и в границите тоз колектор,защото ще има огромно презастъпване на фазите и ако е с къси рънъри ще връща обратно в главата .Явно тази кола е направена повече за писта ,а не за драг .ПП: наистина явно е незавършена колата ,защото освен пътищата не е бинтован и колектора ,вакуумите не са закачени и др неща.Обаче най-интерсно за мен е смукателя какъв е и как е направен така с тоз преходник за дросела ,може ли сайта ,явно ще има интересни неща :lol:

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маи е със турбо и компресор затова е такъв смукателя,да има силни ниски и високи. Може и да бъркам.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ти кажа честно и аз имам такива съмнения че е и с компресор и турбо ,не заради колектора,а заради смукателя,несъм виждал такъв а и няма или са адски къси рънърите,а на ко мпресора като се постави се получава нещо такова,затова и помолих за сайта,защото е инртересно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета ,ако се загледате по внимателно ще забележите ,че на така наречения смукател пише "Jakson Racing",демек тва си е компресорче за Хонда. Предполагам всички сте виждали такива проекти със този тип компресори,че са болт-он директно на мястото на смукателя,защото са проектирани за Хонда. И да ,пича е набил компресор и турбо във водно охлаждане за да има сила и във ниски и във високи. П.П. Водно-охлаждащ се кулер е в пъти по ефективен от въздушния,но е и в пъти-по сложен заради мнгото карантия покрай него-пътища,помпи,казанчета и прочеее.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси ти ме уби е човек,на моя монитор нищо не се вижда на снимката като надпис ,явно съм за нов мониотр а тоз не е лош уж хюндай тфт :D ПП: Майтапа на страна някой друг разчита ли го тоз невидим за мен надпис ,че се замислих какво виждам с този монитор,или по точно колко неща изпускам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смукателя е с джаксън компресор, но глупавото, е че се охлажда въздуха само от турбото.Водновъздушните кулери се използват при автомобили, при които няма място за поставянето на достатъчно голям интеркулер. Предимството им, е че обикновенно скъсяват малко турбо пътищата и питата е с по-малък обем, от което се намалява лага, но с много малко, водата е по-инертна и може да се постигне доста голяма инертност в зависимост от обема и. Недостатъците им са, че системата е доста по-сложна и по-тежка, заради водните помпи и резервоари с вода, маркучи също така не са подходящи за продължителни интензивни режими на работа тъй като обикновенно водните радиатори са с площ доста по-малка от наприемр на един голям интеркулер, който ще тежи поне 3 пъти по-малко. Много опасно е пробив на охлдаителна течност към двигатля - воден удар.Подходящи са също за кратки дисциплини - драг, при които може да се постигне над 100% ефективност на интеркулера като се пълнят с лед, сух лед и други студени неща.

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...