chirenski 18 #1 Публикувано 20 Август, 2010 Някой правил ли е такъв сетъп по точно такова разположение на турбото и кулера и нека сподели плюсове и минуси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #2 Отговорено 20 Август, 2010 (Редактирано) Хм тази кутия в която влиза топлия въздух дори да е някакъв вид куулер ми се вижда абсолютно неефективна от мястото където е сложена ОСВЕН АКО НЕ Е НЯКАКВО КЛИМАТИЧНО ТЯЛО (за такъв тип куулер не съм чувал до сега) И ВЪЗДУХА ДА СЕ ОХЛАЖДА ДО 20-ТИНА ГРАДУСА :D ..... Според мен са направили този монтаж за да имат по-къси въздушни пътища но пък имат огромни загуби заради неефективността при изгарянето заради горещия въздух, и дългите пътища на изгорелите газове докато стигнат до турбото.... Според мен е не само грешно но и безмислено да се прави такъв монтаж... Ако греша нека по-вещите ме поправят Редактирано 20 Август, 2010 от Sako_DJ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stonez 2 #3 Отговорено 20 Август, 2010 Нищо странно. Кулер с водно охлаждане, вместо въздушно. Не е в завършен вид, на снимката. Не са закачени водните пътища. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #4 Отговорено 20 Август, 2010 (Редактирано) Дам водния е в пъти по добър от въздушния кулер ,освен че охлажда много по добре въздуха,по този начин както каза Сашно се намаля и лага заради късите пътища,Но тук има и едно голямо но ,много е важен сетъпа на двг то ,защото ако е с некой яки турбо валове е съвсем нормално и в границите тоз колектор,защото ще има огромно презастъпване на фазите и ако е с къси рънъри ще връща обратно в главата .Явно тази кола е направена повече за писта ,а не за драг .ПП: наистина явно е незавършена колата ,защото освен пътищата не е бинтован и колектора ,вакуумите не са закачени и др неща.Обаче най-интерсно за мен е смукателя какъв е и как е направен така с тоз преходник за дросела ,може ли сайта ,явно ще има интересни неща Редактирано 20 Август, 2010 от JeepersCreepers Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #5 Отговорено 20 Август, 2010 (Редактирано) Маи е със турбо и компресор затова е такъв смукателя,да има силни ниски и високи. Може и да бъркам. Редактирано 20 Август, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #6 Отговорено 20 Август, 2010 да ти кажа честно и аз имам такива съмнения че е и с компресор и турбо ,не заради колектора,а заради смукателя,несъм виждал такъв а и няма или са адски къси рънърите,а на ко мпресора като се постави се получава нещо такова,затова и помолих за сайта,защото е инртересно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #7 Отговорено 20 Август, 2010 Момчета ,ако се загледате по внимателно ще забележите ,че на така наречения смукател пише "Jakson Racing",демек тва си е компресорче за Хонда. Предполагам всички сте виждали такива проекти със този тип компресори,че са болт-он директно на мястото на смукателя,защото са проектирани за Хонда. И да ,пича е набил компресор и турбо във водно охлаждане за да има сила и във ниски и във високи. П.П. Водно-охлаждащ се кулер е в пъти по ефективен от въздушния,но е и в пъти-по сложен заради мнгото карантия покрай него-пътища,помпи,казанчета и прочеее....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #8 Отговорено 20 Август, 2010 Баси ти ме уби е човек,на моя монитор нищо не се вижда на снимката като надпис ,явно съм за нов мониотр а тоз не е лош уж хюндай тфт ПП: Майтапа на страна някой друг разчита ли го тоз невидим за мен надпис ,че се замислих какво виждам с този монитор,или по точно колко неща изпускам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #9 Отговорено 20 Август, 2010 Нищо не се разчита... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #10 Отговорено 20 Август, 2010 (Редактирано) Смукателя е с джаксън компресор, но глупавото, е че се охлажда въздуха само от турбото.Водновъздушните кулери се използват при автомобили, при които няма място за поставянето на достатъчно голям интеркулер. Предимството им, е че обикновенно скъсяват малко турбо пътищата и питата е с по-малък обем, от което се намалява лага, но с много малко, водата е по-инертна и може да се постигне доста голяма инертност в зависимост от обема и. Недостатъците им са, че системата е доста по-сложна и по-тежка, заради водните помпи и резервоари с вода, маркучи също така не са подходящи за продължителни интензивни режими на работа тъй като обикновенно водните радиатори са с площ доста по-малка от наприемр на един голям интеркулер, който ще тежи поне 3 пъти по-малко. Много опасно е пробив на охлдаителна течност към двигатля - воден удар.Подходящи са също за кратки дисциплини - драг, при които може да се постигне над 100% ефективност на интеркулера като се пълнят с лед, сух лед и други студени неща. Редактирано 20 Август, 2010 от PARADOX_sf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове