SH3M37A 5 #1 Публикувано 20 Август, 2010 Здравейте колеги,Преди 2 седмици смених масло обирачите на моята д14а8 , отидох при един познат и ми каза че може да се сменят БЕЗ да се смъква главата... т.е през капака на клапаните имал специален инструмент ТА въпроса ми е МОЖЕ ли да се сменят флошките/ масло обирачите / БЕЗ да се смъква главата само през капака на клапаните ... Понеже 1 приятел //кара хонда вече 19 години и сам си прави ремонтите // с хондавела хр-в ми каза че не ставало и трябва да се смъкне главата и много ме замисли за този симпатяга дето ми сменя флошките дали ги е сменил Моля ви помогнете че не мога да спя :P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 20 Август, 2010 Гаранция и аз няма да спя ако не ми кажеш кое е масло събирач и кое е флошка или са едно и също? И как през капака ?През капачката на маслото или ? Аз залагам на гумички за клапани и през капака сиреч е свален .Дано съм познал Па и да помогна на някой . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #3 Отговорено 20 Август, 2010 аз ако знаех щях да ти кажа .... "майстора" каза че било едно и също .. сменя някви гумички на смукателните и изпускателните клапани а как се водят не ги знам ... гумички ли са флошки ли са масло обирачи ли са .... И се пак не разбрах може ли да се сменят като се махне капака на клапаните или трябва да се свали цялата глава да се сменят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 20 Август, 2010 И се пак не разбрах може ли да се сменят като се махне капака на клапаните или трябва да се свали цялата глава да се сменятМоже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #5 Отговорено 20 Август, 2010 Абе някой майстори, за да изглеждат по-интеелентни казват на гумичките флошки, ама да им кажеш масло обирачи, смятай на къв майстор си попаднал. Отначало като прочетох тая яка дума си помислих, че говориш за маслени сегменти, а не за гумичките на клапаните.И да не съм много off - при реглаж на клапани и смяна на "флошки" задължително ли се сменя гарнитура на капака и г/д кви пари е тя и има ли разновидности (клингеритена и т.н.) и каква е по-добра.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #6 Отговорено 20 Август, 2010 (Редактирано) Наричат се масло обирачи/събирачи точно поради факта,че извършват тази дейност обират маслото от стъблото на клапана за да не попадне в горивната камера. Фложки също им викат поради неясни за мен причини.Гумички аз викам на презервативите ... не знам къде ги намесихте там ...И да въпросните (както искате им викайте) могат да се сменят без да се сваля главата има си специален инструмент за това.Гарнитурата на капака на клапаните издържа по 3-4 отваряния поне моята, след последния реглаж сълзи лекичко. Редактирано 20 Август, 2010 от chirenski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #7 Отговорено 20 Август, 2010 ясно сега ми поолекна аз на капака на клапаните гарнитурата не съм я сменял ... при мене е някакво гумено уплътнение като това на вратата на колата :D:D и другата глупост . когато отидох да си взема колата ми показа само 3 гумички , когато исках да видя останалите той ми каза че ги бил изхвърлил .... затова ме съмнява че не ги е сменил ... понеже ми гори масло а повечето ми познати казват че при смяна на гумичките спира или поне намаля горенето на масло .. при мен такава промяна няма пак си го гори от макса до минимума за 1500 -2500 км което никак не е малко мислех да сменям сегменти но пича каза че ако са за смяна те вече са си направили легло и ще трябва да се шлайфа блока по голям диаметър бутала и чак тогава сегментите .... не го знам дали ме качва на върха на черешата ама много се съмнявам в него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 20 Август, 2010 (Редактирано) Пич не на върха на черешата а на тополата ,Бягай с двеста от там .И намери някои свестен .Стария ми акорд маслото го ядеше литър на сто ,да не се шегувам. Имаше и зъб на цилиндите пък вече е 30 к от ремонт , колегата още си го кара и му дава за душицата.ЗА сегменти си . Редактирано 20 Август, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #9 Отговорено 20 Август, 2010 (Редактирано) Тоя пич те вкарва яко във филма Легла, първи ремонт бутала и сегменти, ала бала.... Това изобщо не е задължително да се случи точно по този начин. Повечето колеги си решават проблема само със смяна на сегментите с нови. Във Варна има толкова читави майстори на Хонда (двамата Дидовци примерно), а ти си отишъл при най-голямото дърво Редактирано 20 Август, 2010 от Radeon4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #10 Отговорено 20 Август, 2010 (Редактирано) Това ,че ти е показал три не значи, че не е изхвърлил твоите и не значи,че не ти е показал 3 броя от голф примерно, да наистина рядко но понякога намаля разхода на масло след смяната на въпросното чудо на техниката .... но това се случва само на късметлиите. Другите хора повечето, сменят сегменти като блок на Хонда не се шлайфа или поне аз не бих шлайфал. Но това вече зависи от много променливи...П.С. сподели къде е този майстор интересно ми е ? Редактирано 20 Август, 2010 от chirenski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #11 Отговорено 20 Август, 2010 Той майстора му най-вероятно е скрит тунер на Хонди и иска да повиши малко обема на мотора...та за това този шлайф Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 20 Август, 2010 И от д14 пили и направо д16 и бам една картуна и хоп малък витек . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #13 Отговорено 20 Август, 2010 и таз хубава пича си ме ползва като касичка един вид .... ... лошото е че ме приеха в Русе да уча а на варна няма се прибирам скоро бях при дидо във Варна каза ми направо да си търся нов ДВГ вместо да сменям гумички , сегменти ала бала . не го е гледал така ми каза само щом не се шлайфа блока с 1 сегменти трябва да се оправя с маслояда... Благодаря много колеги Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #14 Отговорено 20 Август, 2010 (Редактирано) друго 20 . Сменяй двигателя с друг маслояд и си решаваш проблемите Сори пич ама не се стърпях. Направо те взимат за канарче. п.п. chirenski, ти твоята кола презервативи ли и слагаш вместо гуми Сетих се за един виц: Иванчо спукал гума с колелото и се претрепал. Седи майката на Иванчо над гроба му и стене : " Ех Иванчоооо , от спукана гума се роди и от спукана гума умря " Редактирано 20 Август, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #15 Отговорено 20 Август, 2010 (Редактирано) нормално хич не са ми ясни тези работи а където отида при препоръчан човек от форума не му се занимава и хич не му е до мен и се налага да се мъча с безхаберници chirenski Тутракан е пича идват от софия при него да си правят колите .. доста ги разбира нещата но когато му се занимава и е на кеф не е ли на кеф...... Редактирано 20 Август, 2010 от SH3M37A Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #16 Отговорено 20 Август, 2010 (Редактирано) Tero, просто ми стана смешно като прочетох гумички .... SH3M37A пак да те попитам къде е този твой майстор при който си ходил ?! Дето ти е сменял "гумичките" ?!?! Оп сега видях ,че си си редактирал мнението Редактирано 20 Август, 2010 от chirenski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #17 Отговорено 20 Август, 2010 Доста ги разбира нещата но когато му се занимава и е на кеф не е ли на кеф......Когато не е на кеф, му занеси една бира бе, то майстор без бира може ли да работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #18 Отговорено 20 Август, 2010 Не може-бирата е нещо свещенно.При майсстор се ходи с бира- и от цената се сваля- 5-10 кутийки и сте френдове п.п.от мин до макс колко масло е,щото ако ти яде само толко(макс 1 литър) за 3к не го отваряй.няма смислъл Какво е маслото.10в40? сложи 15в40.не и се връзвай толкова на тая кола. п.п.2лично мнение,да не ме убиете с камъни сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #19 Отговорено 20 Август, 2010 (Редактирано) със 15-40 лики моли с молибден ли няква съставка за стоп горене на масло интересното е че преди си карах с кастрол 15-40 откакто го смених няма спиране маслоедеца му ... 1 литър се мисля че но аз не мога да напълня до горе някъде 500 мл ми яде на 2-3к Редактирано 20 Август, 2010 от SH3M37A Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #20 Отговорено 20 Август, 2010 интересното е че преди си карах с кастрол 15-40 откакто го смених няма спиране маслоедеца му ...Ето ти го отговора Аз съм с Q8 и не ми го яде,не че некога го е де За 12-13 годишна кола с неизвестни километри и брой шофери зад гърба,видяла много "сервизи" е нормално 100-150грама на 1000 изобщо да не ти дреме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #21 Отговорено 20 Август, 2010 някъде 500 мл ми яде на 2-3к2-3к да го приеме 2500км, т'ва ще дойде 2л между смяна на масло, което според мен си е много. За последния месец имаше бая теми за масло, горенете му, сегментите и маслообирачите (много ме кефи тая дума) та ги прочети.И на мен ми сипаха Q8 без да знам, не го бях и чувал това масло, но съм много доволен от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #22 Отговорено 21 Август, 2010 аз на моята хондичка съм 4-тия собственик 3-рия е баща ми a 2-рия беше момчето от което я купихме / продава коли и повечето му са негово име / ирландска му работа.Та за 2 години каране на гем грам масло не ми е бутала ... като казвам грам дори не си го е помисляла да прави такова нещо ..... преди да сменя гърнето като свалих оригиналното беше ръждясало ни сажди ни дявол .... карах с кастрол 15-40 доволен .... дойдох в бг шел 15-40 и от тогава като каза ще го пие .... няма отърване .... маслояд та колега да пробвам сега с Q8 ли преди следващия експеримент или направо сегментите да натряскам и аз вече не знам и без това още 300-400 грама има за до изгаряне и трябва да сменям маслото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове