Jump to content
honda_japan

Учуден съм от Хонда Сивик 5-та ген.

Recommended Posts

Здравейте колеги, пускам темата само за да кажа колко приятно съм изненадан от въпросния Сивик колата е 94 година, 1,5 моно - има само спортен филтър ОМП.Един френд ми идва на гости и я покарах малко, значи развърта се много леко, удря си прекъсвача на 7 и нещо по оборотомер, на 3-та направихме 150.Много ми хареса колата и при пряко сравнение с моята-аз имам Мазда пак с 1,5 мотора-Сивика върви една идея повече (може би защото е и по-лек)хидравликата е доста мека все пак е за градски автомобил, докато Маздата ми е с доста по-твърда хидравлика но и много по-директна.Като пътно поведение Хондата е устойчива беше си със сток окачване, но въпросната Мазда (модела е БА), имам чувството че е като талпа доста по се лепи в завоите.Като цяло не казвма нищо ново за вас, но просто исках да спомена че въпросната Хонда ми направи доста добро впечатление.Ако модовете сметнат, че темата е спам или не е за тук да я махнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

xaxaxa, тая онда да не е LIMITED EDITION, че и мойта е 1.5 моно, ама на 3та прави 120 и изключва на 7200 rpm :D

Редактирано от velislav

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, колега velislav, твоята може да е LIMITED EDITION PIECE OF CRAP, затова да прави по-малко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята на 7к е с 140 прекъсвача ми е на 7500 D15b2 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е една подходяща тема да си премерите пиш.... ааааа.... отклоненията на километража :)

Редактирано от mihail4o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при пряко сравнение с моята-аз имам Мазда пак с 1,5 мотора-Сивика върви една идея повече (може би защото е и по-лек)хидравликата е доста мека все пак е за градски автомобил, докато Маздата ми е с доста по-твърда хидравлика но и много по-директна.Като пътно поведение Хондата е устойчива беше си със сток окачване, но въпросната Мазда (модела е БА), имам чувството че е като талпа доста по се лепи в завоите.

...значи и аз правих сравнение с моята Мазда.На хеча волана ми беше по мек,но на Купето е по твърд от Маздата.Като пътно поведение Сивика има голямо предимство пред моята Мазда явно зависи от състоянието на колите :) .Като цяло Сивика ми се струва по добре изпипаната и по качественна.За вървеж няма как да сравнявам щото са различни силите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при пряко сравнение с моята-аз имам Мазда пак с 1,5 мотора-Сивика върви една идея повече (може би защото е и по-лек)хидравликата е доста мека все пак е за градски автомобил, докато Маздата ми е с доста по-твърда хидравлика но и много по-директна.Като пътно поведение Хондата е устойчива беше си със сток окачване, но въпросната Мазда (модела е БА), имам чувството че е като талпа доста по се лепи в завоите.

...значи и аз правих сравнение с моята Мазда.На хеча волана ми беше по мек,но на Купето е по твърд от Маздата.Като пътно поведение Сивика има голямо предимство пред моята Мазда явно зависи от състоянието на колите :) .Като цяло Сивика ми се струва по добре изпипаната и по качественна.За вървеж няма как да сравнявам щото са различни силите :)
Колега без да имам намерение да се заяждан, но въпросния Сивик бе в топ кондишън, както и моята Мазда, специално за пътно поведение БА-то е като талпа, направо не ги усеща завоите,Хондата е също много стабилна-само че е доста по комфортна специлано от БА и вероятно за това създава такова усещане-иначе за вървеж върви повече и харчи по - малко от Маздата, но да не забравяме че и двете коли имат разлика в килограмите. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега без да имам намерение да се заяждан, но въпросния Сивик бе в топ кондишън, както и моята Мазда, специално за пътно поведение БА-то е като талпа, направо не ги усеща завоите,Хондата е също много стабилна-само че е доста по комфортна специлано от БА и вероятно за това създава такова усещане

...незнам коя е БА моята е 323Ф 1.6 пълна инжекция 92 модел и доста отстъпва по стабилност и комфорт иначе гори колкото Купето а то е 35 коня отгоре и

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега без да имам намерение да се заяждан, но въпросния Сивик бе в топ кондишън, както и моята Мазда, специално за пътно поведение БА-то е като талпа, направо не ги усеща завоите,Хондата е също много стабилна-само че е доста по комфортна специлано от БА и вероятно за това създава такова усещане

...незнам коя е БА моята е 323Ф 1.6 пълна инжекция 92 модел и доста отстъпва по стабилност и комфорт иначе гори колкото Купето а то е 35 коня отгоре и
Твоята е БГ модела (BG), БА-то е следващия и има разлика спрямо твоя - подобрено е задното окачване и като цяло почти всичко.За този модел говорейки ги сравнявах :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение че наистина хондата е по пъргава от маздата в едни и същи коне и кубатури карал съм и двата модела може би маздата някак малко по добре влиза в завоите говорим при сток коли само че мазда 323 БА 1.5 90к.с но разликата е малка.Но във вървежа има осезателна разлика особенно като се има в предвид че маздата е пълна инжекция 90к.с а хондата е моно 90к.с хондата се развърта доста по бързо и е по еластична.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...