SH3M37A 5 #1 Публикувано 16 Август, 2010 Здравйте колеги много работи за ремонт ми са насъбраха напоследък и се чудя от къде да захвана Имам проблем с спирачките изхабих чисто нови накладки за няма и 7 месеца но само от дясната страна ....предполагам задържат ... свалих раздвижих цилиндърчетата но същия чеп като спря и джантите са много горещи чак диска посинял казаха ми че маркучите са заминали ,но каква логика има в тях .. развивам пропката и тръгва спирачна течност направи си тече без проблемпо баир надолу колата вместо да ускорява тя намаля на свободна и от къде и на каква цена мога да си купя дискове от варна . русе или силистра че тези са на доизживяване .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 16 Август, 2010 Водачите виж! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #3 Отговорено 16 Август, 2010 казаха ми че маркучите са заминали ,но каква логика има в тях .. развивам пропката и тръгва спирачна течност направи си тече без проблемИма вариант да пропускат течност само в едната посока..Това може да се провери, като свалиш спирачния апарат от диска и го поставиш така че да го виждаш, или си хващаш един помощник..Като натиснеш педала на спирачката, цилиндърчето излиза навън.. После като пуснеш педала, цилиндърчето трябва само да се върне назад.. Ако не се връща, или е клеясало пак, или имаш запушване по маркуч, тръбичка, а някой път излиза и гумичката в спирачната помпа причината..Ако цилиндърчето се връща само, проблема ти е във водачите, както ти е казал колегата.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #4 Отговорено 16 Август, 2010 Не се връща цилиндърчето гледах дали е клеасало от вътре не е,и оплатнението е здраво всичко тип топ Ще видя да сменя маркучите сега трябва да видя от къде да си взема такива маркучета .... а най-интересното е как се свалят понеже аз гайка нещо не видях овални са ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #5 Отговорено 17 Август, 2010 Не са овални. Там където маркуча влиза в планката, която е хваната за купето, има изпилено от двете страни. Образно казано ,като педала на велосипед, нещо такова(_). От другата страна на планката е завита тръбичката и там има една пластина, която държи маркучето плътно към планката. Маркучето се откача първо от тази страна, т.е. развиваш щуцера на тръбичката, махаш пластината и маркуча изпада. Желателно е да имаш специален ключ за щуцера, особено ако е ръждясал. Представлява звезда , срязана отпред, колкото да мине тръбичката, но е по-добре да е шестограм а не звезда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #6 Отговорено 18 Август, 2010 благодаря колеги тези дни мисля да ги сменя някой знае ли на каква цена ще са мои тези маркучета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #7 Отговорено 19 Август, 2010 ако ти задържат маркучите, като развиеш пробката ще шурне под високо налягане за много кратко време, и след това ще спре да течеръждясва буталото и заклинва, водачите също. накладката събира боклук и не може да се връща сама - трябва си профилактика и редовна смяна на спирачната течност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове