honda123456 10 #1 Публикувано 13 Август, 2010 имам следния проблем когато е студена колата не пали като преди доста повече въртя като запали си мени оборотите като и подам гас не реагира адекватно и докато работи се тресе колата.Имам чуството че не работи на 4 цулиндара и като работи на място плущи през гърнето.И вобще не върви все едно е 70коня можели да са запушени инжектори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #2 Отговорено 13 Август, 2010 а какъв пушек излиза бял или черен? За цилиндрите най-лесно можеш да разбереш като почнеш да махаш кабелите един по един.Например махаш първия-ако се промени работата на двигателя значи е ок ако не се промени значи нещо се е прецакало (най-вероятно свещи).Слагаш кабела обратно и продължаваш нататак.Забелязал ли си дали колата прегрява? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #3 Отговорено 13 Август, 2010 След горната процедура трябва да си купиш и нова бобина, вероятността да изгори е поне 90%. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #4 Отговорено 13 Август, 2010 След горната процедура трябва да си купиш и нова бобина, вероятността да изгори е поне 90%.Защо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda123456 10 #5 Отговорено 13 Август, 2010 за пушек гледах нищо не излиза не прегрява отначало и аз се съмнявах за свещи те изскарах ги нямаха някакъв нагар но мисля да ги сменя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #6 Отговорено 13 Август, 2010 Защо?Защото свещта се явява това във запалителната верига. Един вид бобината се разтоварва посредством свещта, когато този товар изчезне, големината на тока нараства значително и от там се получава този ефект. Поради същата причина не се махат и клемите на запален вече автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #7 Отговорено 13 Август, 2010 Аз преди време като сменях свещите и съм забравил да мушна единия кабел и така карах до къщи.Като се прибрах не помня за какво вдигнах капака ама като видях кабела да се мандахерца свободен и направо изтръпнах от ужас -викам ся ще има бобини ,комутатори и тем подобни да здадат багажа и пак ще фалирам ама голям късмет ,да чукна на дърво нищо не се повреди тогава Само че до колкото знам малко хора са имали този късмет при експерименти в тази област Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda123456 10 #8 Отговорено 13 Август, 2010 значи мога да изклуча инжекторите така ли а отностно свещи те оригинални по каталог за ЦРХ вти ли да зема ли чух за някакви спортни ли какви биле там и какво са повече от обикновените Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda123456 10 #9 Отговорено 13 Август, 2010 и вобще кои са наи добрите свещи Б16А2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове