nastezatelq 24 #1 Публикувано 9 Август, 2010 Възможно ли е от заминала сонда да се вдигне разхода значително,мотора е 1.6 Д16А6.Извън градско ми дава 7-8л/100 нормално каране до 120км/ч,а градско 13л/100км.Давайте някакви съвети Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 9 Август, 2010 Възможно е , тя е наи големия фактор за добрия разход, вс епак тя казва богата или бедна е сместа. Ако е заминала компа работи в така да се каже сервизен режим и времената на бензиновите дюзи са едно към гиотере. Така че ако си сигурен че е заминала няма кво да се чудиш 120 кинта е една бошова, 117 е NGK 112 Дензо, 89 е няква жъкта та жълта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #3 Отговорено 9 Август, 2010 Според ЕКУ-то дава грешка 1 (ламбда сонда) аз съм купил на NTK универсална ама не съм я сложил още , незнам дали ще ми върши работа,затова се обръщам към вас да слагам новата или да търся оригинална втора употреба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 9 Август, 2010 сладур , ми че ти оригиналната ква мислиш че е , то сонди правят няколко фирми, оригиналната или ти е НГК или Дензо или няква подобна японска. Тази която си купил ако са ти я дали по каталог за твоята кола, всъщност разликата е само в това с колко кабела е сондата, предполагам 4 кабела два сиви един бял и черен. Така че и от запорожка сонда да вземеш стига да е с 4 кабела става Махаш твоята режеш и буксата снаждаш кабелите по цвят с тея специални алуминиеви втулчици които се пресоват после (би трябвало с новата сонда да имаш 4 такива алуминиеви втулки- или как да ги нарека не знам ) закачаш си пак буксата и си патрон. Може да видиш зор с развиването на сондата, з атова вечерта като спреш колата ако ти е на удобно място напръскаи я в основата с ВД да седи цяла нощ , и на другия ден за препоръчване е с ключ звезда или лула да я напъваш щото с обикновен гаичен ако ти се опъне има опасност да я заоблиш и да се чудиш после как да я развиеш. Няма да ти обяснявам че за да вкараш звездата трябва да прекараш първо кабела през ключа за да стигнеш до сондата , ама аз да си кажа знам ли кои колко технически е грамотен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #5 Отговорено 9 Август, 2010 Въпроса не ми беше как се развива сондата и как се вързва кабела,а дали ЕКУ-то ще я "познае",дали ще дава вярна информация,все пак е универсална ама не става за всички видове коли по света!п.п.мерси все пак сладур Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 9 Август, 2010 (Редактирано) Ми мисля че съм ти отговорил ма явно четеш между редовете Казах ти всички сонди са еднакви, нямат различни показатели като свещите примерно, и компютъра не е толкова умен че да познае че не е оригинална сонда а уневерсална, единственото изискване е да има толкова кабела колкото има и оригиналната. така че сменяи смело.Верно че въпроса не беше за развиването и кабела ,ама от де да знам после няма ли и за тва да питаш и аз да си кажа ако се оплакваш от повечето информация мога да съм и по кратък Редактирано 9 Август, 2010 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 9 Август, 2010 а и още нещо, сатва за всички видове коли по света които са с толкова кабела колкото е твоята сонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #8 Отговорено 9 Август, 2010 Само да вметна на д16а6 е с един кабел сондтата, като може да се замени с почти всички сонди от ВАГ групата /VW,Audi,Seat/Skoda, както и Опел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lubo_90 0 #9 Отговорено 9 Август, 2010 !!! Колеги, как да проверя моята сонда дали е заминала ? Какви са симптомите така да се каже ? По кво да я позная ? !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #10 Отговорено 10 Август, 2010 Казах ти всички сонди са еднакви, нямат различни показатели като свещите примерно, и компютъра не е толкова умен че да познае че не е оригинална сонда а уневерсална, единственото изискване е да има толкова кабела колкото има и оригиналната. така че сменяи смело.Точно това изках да разбера,благодаря ти още веднъж.Ще я сменя и ще пиша какво е станало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #11 Отговорено 10 Август, 2010 Колеги, как да проверя моята сонда дали е заминала ? Какви са симптомите така да се каже ? По кво да я позная ? Ами освен на компютърна диагностика няма как да я провериш, а симптоми за заминала сонда трудно се хващат, обикновенно е завишен разсход спрямо нормалното, не добра динамика, осезаема загуба на мощност във високи обороти, но всичко е строго индивидуално при различните марки, не знам при хонда как е това което споделих съм го наблюдавал при италянките. Всичко зависи от това как почва да се държи компа без работещата сонда. Но за да си сигурен на диагностика ще покаже умряла ли е мързелива ли е и така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #12 Отговорено 10 Август, 2010 Казах ти всички сонди са еднакви, нямат различни показатели като свещите примерно, и компютъра не е толкова умен че да познае че не е оригинална сонда а уневерсална, единственото изискване е да има толкова кабела колкото има и оригиналната. така че сменяи смело.Точно това изках да разбера,благодаря ти още веднъж.Ще я сменя и ще пиша какво е станалоЧакам резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #13 Отговорено 10 Август, 2010 Чакам резултата Резултата е пробег от 15км извънградско почти в "лютеницата" чека не светна,дано за и напред да е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #14 Отговорено 10 Август, 2010 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lubo_90 0 #15 Отговорено 12 Август, 2010 Колеги, как да проверя моята сонда дали е заминала ? Какви са симптомите така да се каже ? По кво да я позная ? !!!Ами освен на компютърна диагностика няма как да я провериш, а симптоми за заминала сонда трудно се хващат, обикновенно е завишен разсход спрямо нормалното, не добра динамика, осезаема загуба на мощност във високи обороти, но всичко е строго индивидуално при различните марки, не знам при хонда как е това което споделих съм го наблюдавал при италянките. Всичко зависи от това как почва да се държи компа без работещата сонда. Но за да си сигурен на диагностика ще покаже умряла ли е мързелива ли е и така В ОМБРЕ ми казаха по телефона че щом не ми свети чека за сондата и на компа нищо нямало да покаже.... ? Кво ще кажеш по въпроса... Не би ли трябвало ако нещо и има, техният комп да покаже че и има нещо.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #16 Отговорено 12 Август, 2010 Слави CR-V, сондите само по броя на кабелите ли са различни ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #17 Отговорено 12 Август, 2010 май имат разлика и в напрежението.Нещо такова пишеше на една джажа къде си я слагах към газовото.Едноите били до 1.2волта,а другите са до по-високо напрежение Треа да го намера инфото и ще го постна.п.п.По темата-колега,при закачането на тестера на компа на колата той си чертае като диаграма и се вижда(предценка на око е,де) дали е заминала Ако си отиде сондата колата не работи оптимално.Ако имаш съмнение в нея можеш и да я откачиш за момент.При мен чека не свети а на бенз карам без нея !!! Разлика не намирам,ма и то за 200 метра сутринта няма и да намера.Правил съм си експеримент да я карам на бенз загряла и пак не свети гадната лампа, а не е изгоряла Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #18 Отговорено 12 Август, 2010 Слави CR-V, сондите само по броя на кабелите ли са различни ?Само това да, е сега има коли ново поколение дето сигурно сондите им са по специфични но колите до 2000-2002 са си масово с един вид сонди и разликата е в кабелите само, дали сондата има подгрев или не. Тея с 4 те кабела са с подгрев(двата бели), един за инфо (сив) към компа и една маса (черен) ако бъркам за масата да ме поправите !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #19 Отговорено 12 Август, 2010 (Редактирано) В ОМБРЕ ми казаха по телефона че щом не ми свети чека за сондата и на компа нищо нямало да покаже.... ? Кво ще кажеш по въпроса... Не би ли трябвало ако нещо и има, техният комп да покаже че и има нещо..Ами принципно сондата може да си бачка, но може да е "мързелива" тогава доста бавно реагира, много често се случва и да губи инфо за части от секундата та дори и за по големи интервали. Такава сонда може да се види само на диагностика при нея лампата няма да ти светне. Ако сондата умре тотално тогава задължително щи светне лампата на таблото. Тази лампа светка за неизправност по запалителната и горивната система така че светкането и не значи неминуемо умряла сондата, с думи прости светне ли лампата трябва да се види на диагностика какво е записано като повреда, или пък гледам че на по старите се прави няква хватка без компютър по премигвания на лампата се разчитат кодовете за грешка.Ти защо си мислиш че сондата ти е заминала ? Редактирано 12 Август, 2010 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #20 Отговорено 12 Август, 2010 (Редактирано) Слави CR-V, сондите само по броя на кабелите ли са различни ?Само това да, Малко да не се съглася Има широколентови и обикновени. Също така има и с 5 кабела. Не на всички нагревателите са едни и същи заради това се налага да се слагат резистори за да може да работи коректно на даден модел ако не е за там ("универсалните"). Не че не го знаеш това ама да го споменем, че някой ще си вземе каква да е сонда и после ще каже гледай ги тея ме излъгаха п.п. обикновената работи от 0 до 1 волт. В тея граници компа следи каква е сместа. Широколентовата работи от 0 до 5 волта. Така отчита много по точно горивната смес и заради това ги използват за настройка на горивни смеси при барани коли. Ама всяко удобство си има и своята цена: доста по скъпи са от обикновените. Двата вида не са взаимно заменяеми Редактирано 12 Август, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #21 Отговорено 12 Август, 2010 Е не го знаех за широколентовите ама човек винаги има кво да научи. Но в краина сметка вземеш ли сонда с толкова кабела колкото е твоята няма да сбъркаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lubo_90 0 #22 Отговорено 12 Август, 2010 Ти защо си мислиш че сондата ти е заминала ?Щото ми се вижда доста разхода а и за едни други проблеми я подозирам че е виновна НО вече със сигурност знам че трябва да и се прави диагностика, да знам аз аджеба има ли и нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
italianeca 0 #23 Отговорено 24 Август, 2010 (Редактирано) Здравейте и от мен колеги. Извинявам се, че леко измествам темата, но бих искал да попитам знае ли някой къде правят читава диагностика в Пловдив. Понеже съм от Кричим и от скоро имам D15Z6 VTEC и бих искал да я закарам колицата на доктор за диагностика ?!? Благодаря предварително !!! Редактирано 24 Август, 2010 от italianeca Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #24 Отговорено 25 Август, 2010 Има си цял раздел "Сервизи, магазини, цени" - ЦЪК.Няма да нужда да изместваш темата - пусни си въпроса там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #25 Отговорено 25 Август, 2010 Сори, че използвам темата но мисля, че ще е от полза и за тук четящите.Бях си купил универсална сонда препоръчана от колега от форума.1во карах с комп от н23 и не ми даваше грешка.След като сложих оригиналният комп от х22а (П13) след 1-2 старта сондата светна.Показа 1 грешка.Нулирах грешките и процеса се повтаряше 3-4 дена докато не спря да се гаси дори и след нулиране на грешките.Появи се и 41грешка(1,41 грешка=сонда). Вчера видях, че буксата е в цялата в масло. Почистих буксата и лампата спря. Почнах с тестовете но колата се държеше твърде дразнещо ту върви ту не.Интерестното е, че върви си 1,2,3-в тек намалям и пак гас и все едно е 70коня тъпче яко и хоп чека светва след 10сек.Гася, паля и пак ситуацията се повтаря. Колегата Полиция ми прати оригинална от х22а днес отидох в сервиз смених я и пак на тестове.Изчезна тъпченето и чека не светва. Колата пак има от време на време аномалий (прекъсва за секунда) нещо като засичане се получава. Реших да пробвам дали показва грешки и показа пак 1, 41 обаче чека не свети.Въпроса ми е Може ли колата да отчита грешка без да ти светнал чека или помни старите грешки?Нулирам грешката чрез буксата долу в дясно при пасажера.Греша ли някъде?Има ли нещо което мога да направя за да проверя от къде идва проблема?Бях чувал, че х22а не става за диагностика с комп дето ти гледат всико.Вятно ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gnggen 4 #26 Отговорено 30 Август, 2010 Не се ли триеха грешките с махане на 7,5А бушон за 10 секунди? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове