stomanata 2 #1 Публикувано 6 Август, 2010 Здравейте,Купих си KKL адаптер за VW, SEAT, AUDI i SKODA, а също така и адаптер за автомобилислед '96г. с ELM327.И двата адаптера завършват с OBDII букса. CR-V има 3+2 пина букса. Тази с 2 пина май се дава на късо, а по другата се прави диагностика.Как са пиновете там и към кой пинове да ги закача? Има в нета описание за различните протоколи, кои пинове се ползват на обд буксата, но не знам моето CR-V 2,0i 99г. с кой протокол е.Също така има ли (и ако има къде се намира) обд букса?Свалях ниско до пода в 2-те страни корите, има някакъв комп, но не и букса. По средата (до 3+2 пиновата)пак има една кора и там има комп, но не и букса. Около предпазителите и волана също не видях... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 6 Август, 2010 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #3 Отговорено 6 Август, 2010 Мерси. Гледал съм го и аз това в аутодата, обаче там под него капак няма нищо.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #4 Отговорено 6 Август, 2010 ПРЕХОДНИКколега мисля че това ще ти свърши работа - преходник от обд2 към 3-пиновата букса на хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #5 Отговорено 6 Август, 2010 ELM327 действа на коли след 2001 година ELM327 USB is the latest PC-based scan tool. It supports all OBD-II protocols and is dispatched with a number of compatible programs. VW си е VW с него Хонда не се прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #6 Отговорено 6 Август, 2010 Ако си с ОБД2 комп ще стане . можеш и с кабелчета да се вържеш докато чакаш преходника. а от ВАГ групата можеш само общи неша да видиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #7 Отговорено 6 Август, 2010 Ааа.. и : НЯМА ОБД БУКСА твоето ЦРВ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #8 Отговорено 7 Август, 2010 Гледах ги тези преходи, ама как човек да даде 30 и нагоре лева за обд букса, 3-пиновата букса на хонда и 3 или 4 жички м/у тях. Идеята е ако има как от обд буксата да си изкарам3 жички/кабелни обувки и да си го свържа.А иначе елм327 мисля го водят за коли след 96-та година.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #9 Отговорено 7 Август, 2010 с VAG тестера даже и с преходник ще видиш само това ,което можеш да видиш и с джъмпер.Кодовете започващи с "Р" за ОБД2 остават само изписани и не можеш да ги следиш в "Data List" а само като DTC, което обезмисля цялото упражнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #10 Отговорено 8 Август, 2010 С него може и да е така, но с елм327 трябва да може да стане!?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #11 Отговорено 8 Август, 2010 На ОБД2 букасата 16 пин е + , 4 и 5 са - маса , 7 ти е К линия . на Хондата можеш на страницата на Инфоборд да видиш как отговарят , но ме съмнява че ще излезе нещо . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #12 Отговорено 8 Август, 2010 Да, и там се виждат.може и от тука:http://pinoutsguide.com/CarElectronics/hon...nn_pinout.shtmlА от това, което казваш и ето товаhttp://www.auterraweb.com/obdiipinout.html...bdiipinout.htmlизлиза, че е ISO/KWP.Трябва да се опита значи А някакво описание със стъпките? В смисъл кое се прави първо, кое второ....Или просто окъсявам 2-пиновата, закачам се към 3-пиновата и давам на контакт? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #13 Отговорено 8 Август, 2010 Без да окъсяваш трябва да се прави. Успех . Аз не съм провал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #14 Отговорено 8 Август, 2010 Мерси.И все пак има ли някакви официални документи с последователността от стъпки, кое след кое се включва?В някой случай се махат май и предпазители.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madmaximus 0 #15 Отговорено 7 Февруари, 2011 (Редактирано) Мерси.И все пак има ли някакви официални документи с последователността от стъпки, кое след кое се включва?В някой случай се махат май и предпазители....колега до къде стигна с диагностиката и разбра ли какъв протокол ползва тоя комп. И моето црв е с 2и3 пинови букси и не мога да разбера протокола. на едно място пише обд1 на друго обд2. моята е 1998гномера на компа е 37820-P3F-G01според една статия P3F е обд2---- http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=50878&view=findpost&p=448071 Редактирано 7 Февруари, 2011 от madmaximus Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xtuners 8 #16 Отговорено 16 Декември, 2011 Хора някой успя ли да си върже компа и да извади някаква диагностика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #17 Отговорено 19 Февруари, 2012 Аз поне не съм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове