Jump to content
prozacc

Акорд : Смяна на крушки средна конзола

Recommended Posts

Понеже не ми се вижда да има инфо за Акорд във форума реших да направя снимков материал. Ако искат модовете да правят темата като важна, то си е тяхно решение. Ето накратко описание как може да се сменят крушките на средната конзола (или на часовника) на Акорд 5-та генерация. Честно казано блъскотията за 2 крушки е огромна, така че ако не ви дразни не се занимавайте.

 

1-во : махате корите над краката на шофьора (аз нямам такива, не мога да прикача снимка)

2- ро: откачате жилата на "топлото" и "посоката" на духане (добре е да сложите врътките на крайни положения), за жалост вече ги бях свалил преди снимката, в зелено са опорите и местата, на които жилата се захващат. Важен момент е при махането на жилото да не прецакате "кубура" на самото жило, че после ще си въртите врътките и ще се чудите защо нищо не се променя. Снимка :

 

Публикувано изображение

 

3-то : с отверка се подпъхва там, където таблото минава до конзолата. Така от двете страни. При мен се искаше яко дърпане, направо ми се смазаха пръстите. Снимка:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Ето какво представлява придържащия таблото механизъм. Честно казано е доста здраво. Снимка :

 

Публикувано изображение

 

4- то : вече отсранени, имате достъп към болчетата, придържащи средната конзола. Те са 4 на брой и много лесно падат в ямата :beer: След това изваждате конзолата. Снимка :

 

Публикувано изображение

 

5-то : имате достъп до въпросните 2 крушки, за които сте се блъскали като хамали (при мене копчетата не светят, но и нямаше крушка там), ако не ви работи и крушката на часовника, също е добре да я смените :

 

Публикувано изображение

 

6-то : сменяте ги и всичко наобратно...

 

Надявам се съм бил полезен. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много полезно даже доста се озорих докато я направя тази процедура преди време,нека да има нагледно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега от доста време чаках такава тема и аз да си сменя тези крушки :)ще свърши поелзна работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Искам да попитам за тази крушка на часовника. Изгоря ми и като го свалих ми се стори доста странна. За първи път виждам такава. Някой да ми даде напътствия от къде мога да си взема такава за да я сменя ? Има ли по обикновените магазини за авточасти ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр колеги виждам че темата е стара но искам да допълня нещи тъй като вчера правих тази операция и не е толкова сложно колкото е описана и повечето хора мислят че е 1. Сваляте барчето 2. Махате cd-то. След това идва най-интересната част. Цялата централна конзола за парното се държи точно на 3 места! Единия е в края а другите два са отпред, обаче тези предните трябва да видите кои са точно защото както е написал колегата "ще отвъртите 4-5 болта преди да разберете че това не е нужно" няма как да ги снимам и да ги покажа кои са точно защото са леко под ъгъл и немога да ги заснема. Трябва да ги напипате. След като се развият конзолата излиза достатъчно напред за да може да видите щипките които захващат панелчето което трябва да свалите за да си смените двете малко смотани крушки. Няма никакво откачане на букси и никакво откачане на жилото за топло-студено ! А бе Японеца го е измислил обаче трябва малко да си поиграеш за да разбереш как се случват нещата ! От скоро имам Хонда и мога да кажа според нещата които съм си правил сам че понякога гледате нещо и ви се струва страшно сложно но после разбирате че е елементарно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо при мен на мястото на снимките в първия пост има " публикувано изображение" и клика върху него не отваря нищо...

Както и да е, да питам- писано ли е някъде за свалянето на панела с дисплея над централните възд. дюзи. Искам да го сваля, защото понякога имам леко дрънчене на пр. ход от там...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този дисплей се сваля много лесно. Няма никакви винтове. Само подпъхни с шпатулка или нещо подобно (нека не е отвертка, че може да нараниш пластмасата) в процепите и натисни нагоре и той си излиза. Ето тук може да видиш как се сваля, въпреки че самият дисплей го няма, принципа е същият. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този на клипа как го дърпа!  Най-лесно се вади както е писал колегата в този пост.

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=85907&hl=

Аз вместо да използвам отвертка използвах 2 лимбуса. Навираш ги от страни във въздуховодите и издърпваш. Излиза лесно без никакви наранявания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, благодаря за отговорите! Имам пластмасови шпатули, специално за сваляне на панели...

Тъкмо ще видя и крушката на аварийните, че не свети, но от темата за сменяне на крушките не стана ясно къде какви са крушките, че да ги поръчам предварително от eBay...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалянето с шпатули не е добра идея, наранява се около панела, защото там е мека повърхността. С две отверки издърпване от въздуховодите става лесно.

Крушката за бутона на  аварийните е Т3 с цокъла. В ebay има такива, даже LED £2-3 за 10 броя, но отидох до магазина и взех само крушката и я сложих в цокъла. Съжалих, че ходих до магазина- валеше дъжд и по традиция огромни задръствания в почивни дни, та за покупка £1 загубих 1ч път/бръмчене за 6 мили общо...

Исках да взема червена крушка, но беше останала само една жълта, но като се сложи кафявата (?)  гумичка няма значение. При сваляне от старата крушка беше залепнала и малко се скъса, но няма значение, сега  свети добре. Без нея свети много силно и нощем ще е дразнещо.

Има и второ, празно гнездо за крушка, но то не работи, очаквах, че ще е за мигане когато се включат аварийните, както на повечето коли, но не..

post-30849-0-76514000-1445723596_thumb.jpg

post-30849-0-40145800-1445723633_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...