Jump to content
IGR@TA

абс спря да работи

Recommended Posts

здр колеги мисля че ще ви занимавам с нещо незначително като абс на прелуд 93г. 2.0 16в искам просто да се обарна към вас за откриването на този проблем. Ситоациата е такава че до преди 2 месеца ми работише абс но един ден направих малко спортно каране на пътя кричим михалково. Повечето от пътя успях да събера доста адреналин но в края на това удоволствие се случи нещо което не очаквах светна лампата на абс и спря да работи върнах се в пловдив и отидох в сервиз замериха ми дачиците на колелетата един от тях не показваше никаква стоиност както и да е купих преден десен от колега от същата кола монтирах го тръгнах да я пробвам чух Че помпата работи но като се завартяха колелетата пак светна абс кажете ми от тук нататък какво следва благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Същото като стария път.Отговора се крие в твоя въпрос-пак на сервиз да видят от какво е :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчикът, който си сменил - работи ли или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Проблема не е в датчика а в помпата :devil:

Редактирано от ManiaK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Чува ли се някакво цъкане откъм таблото когато ABS-а ти спира?Има голяма вероятност ABS-а да ти работи отлично, но да се изключва автоматично, ако някоя от стоп светлините не ти работи. Провери дали всички крушки по колата ти са изправни!

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега като ти е сменян датчика изтита ли е гршката ,ако не качете я на компютър и изтрийте грешката ,ако не се оправи замерете пак датчика и вижте дали работи.По принцип имах такъв проблем със старата кола единия път майстора ми оправи неизправния датчик като запоява нещо там (след това изтри грешката) ,после се скапа на другото колело датчика вече беше неспасяемо и се смени главина на АБС и пак се три грешката на компа и вече вичко беше ок . След всяка неизправност която отчете бордовия е хубаво да се трие грешката защто после може пак да се появи и си мислиш че нещо не е както трябва а всъщност си работи.Успех при работата и мн безаварийни килметри. :devil: П.С. Проблемите ми бяха при Astra G 01'

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, потърси кодовете за грешки, има ги в таблица в документацията за хонда или в аутодата.документацията я теглих от линк, даден в тоя форум, но не помня точно къде беше, потърси и ще я намериш.за да прочетеш грешката не ти е нужен компютър и четец, става с преброяване на къси и дълги мигания на лампата на таблото. за да влезе в такъв режим, трябва да дадеш накъсо едно куплунгче, което е долу вдясно от жабката. в документацията е обяснено подробно (но на английски)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега като ти е сменян датчика изтита ли е гршката ,ако не качете я на компютър и изтрийте грешката ,ако не се оправи замерете пак датчика и вижте дали работи.По принцип имах такъв проблем със старата кола единия път майстора ми оправи неизправния датчик като запоява нещо там (след това изтри грешката) ,после се скапа на другото колело датчика вече беше неспасяемо и се смени главина на АБС и пак се три грешката на компа и вече вичко беше ок . След всяка неизправност която отчете бордовия е хубаво да се трие грешката защто после може пак да се появи и си мислиш че нещо не е както трябва а всъщност си работи.Успех при работата и мн безаварийни килметри. :) П.С. Проблемите ми бяха при Astra G 01'

благодаря колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чува ли се някакво цъкане откъм таблото когато ABS-а ти спира?Има голяма вероятност ABS-а да ти работи отлично, но да се изключва автоматично, ако някоя от стоп светлините не ти работи. Провери дали всички крушки по колата ти са изправни!

всички светлини работят когато я запалия помпата си прави вакома които е нужен и помпата спира като тръгна бавно не свети абс но като засиля и хоп светва дали е вазможно самиа дачик да е със друго сапротивление и вазможно ли е 2.2 в. тек мотора да са различни гривните на каретата от 2.0 16в кажете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за помпа.Тя работи,но не прави достатъчно налягане,от което и АБС-а не работи и ти светва лампата като тръгнеш.Това е слабо място на този модел Прелюд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр колеги мисля че ще ви занимавам с нещо незначително като абс на прелуд 93г. 2.0 16в искам просто да се обарна към вас за откриването на този проблем. Ситоациата е такава че до преди 2 месеца ми работише абс но един ден направих малко спортно каране на пътя кричим михалково. Повечето от пътя успях да събера доста адреналин но в края на това удоволствие се случи нещо което не очаквах светна лампата на абс и спря да работи върнах се в пловдив и отидох в сервиз замериха ми дачиците на колелетата един от тях не показваше никаква стоиност както и да е купих преден десен от колега от същата кола монтирах го тръгнах да я пробвам чух Че помпата работи но като се завартяха колелетата пак светна абс кажете ми от тук нататък какво следва благодаря предварително

Извади релето на помпата и с кабел свържи контактите за да я задействаш, виж дали ти пада нивото на течноста в казанчето, ако не пада значи течноста не достига до самата помпа. На едни схеми съм виждал че има някакъв филтър на входа на помпата. Ако ти пада нивото може да е от датчика за налягане. Може да се е повредил и да не спира помпата при достигане на необходимото налягане. Има определен период от време ако не ти спре помпата до тогава ти светва чека и тогава спира. Най-добрият вариант е да ти я закачат някъде и да ти кажат какви са кодовете (грешките) за да се оринтираш. Във връзка с датчика се сещам, че съм имал случай със скъсан ринг на карето този от който датчика чете. Не точно скъсан а спукан от което превърта спрямо карето и датчика отчита различна стойност от другите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах и в друга тема,провери си гривните на главините и ги почисти,имах същия проблем на сивик.Паля,всичко е наред,дигна ли над 80 и лампата светва и нямам ABS.След една автомивка всичко се оправи и така вече година и половина.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението е изтрито заради неподходящо съдържание за раздел "Технически въпроси".

Запознайте се с Правилата на форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...