Jump to content
Fiend

Кофти работа на мотора при включен климатик

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колата си работи перфектно докато не пусна климатика и от там се започва с ниски обороти, нещо като много леко придърпване (при скорост над 100км) и губене на мощност. Знам, че при включен климатик се губи процент от мощността но при мен все едно някой ми закача каравана даже две отзад. Ходих при майстор за климатика и той каза, че не би трябвало да е от него защото дефакто аз климатик имам и си духа доста добре. Грешки в компа нямам, теста за климатика показва, че всичко е ОК и не знам какво става! Имам някакво странно съмнение за ремъците (слагани са миналата зима) но е само съмнение. Ако някой има идея моля нека сподели!

Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега,Климатика се включва при обороти на двг под 1500. Най-добре когато си спрял или си натиснал съединителя. Когато си със посочената от теб скорост, оборотите са над 3000 и се получва "удар" в съединителя на компресора. Което съответно го скапва.Не знам какво точно те съмнява ремъка, но той трябва да си минава през ремъчната шайба на компресора и без последният да е включен? Така ли е?Ако правилно съм разбрал, всичките ти проблеми възникват при включен климатик. Значи проблемът трябва да е в него и по-точно в компресора му (съединител и други механични части). Кой набор е колата ти?В кой сервиз са ти направили диагностиката на климатика? Ако искаш, пиши ми на лични да те насоча към специалисти, пък ти да си решиш при кого да отидеш!

Редактирано от gena_bs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатика го включвам винаги под 1000 оборота. Първоначално и аз се съмнявах в компресора и затова я закарах на диагностика но от там ми казаха, че всичко е наред и, че си внушавам. Сега ми препоръчаха някакъв пич който бил голям майстор на климатици в Горно Езерово и смятам да го прослушам при него но ако имаш възможност прати ми на лични координатите на твоя човек за да го имам под ръка. Колата е 1999г. тъкмо влиза в пубертета ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят климатик се включва когато ми скимне и не мисля, че има някакво значение при какви обороти ще се включи, щото когато караш с 200 и компресора сам реши да включи е същото, като моето включване / или сигурно е по-лошо /.Колегата с проблема - или в компресора има механичен проблем или системата се товари и затова влачиш каравани...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И последно... проблем ли е ако си включваме климатиците над 2000 оборота ???????????? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На Акордите с климатроник нали си се включва и изключва автоматично при достигната температура.Там няма как да си превключваш,освен ако не си на ръчен режим,но се обезмисля екстрата..Много ли мощност губи?Защото и нашата губи ама не е толкова фрапираща. Ние само с Карера 100 е караме

Редактирано от nautical

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега пиши след като идеш при майстора че и аз имам подобен проблем с моя сивик и аз си мисля да не е от компресора но дано да е нещо малко успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно включването на компресора и оборотите на двг - това са ми го казали поне 10 пъти специалисти по автоклиматиците. Без значение от марка и модел автомобил! Не претендирам, че съм много компетентен, но съм го чел същото и в Internet.Не познавам системата на ХОНДА, но не вярвам да е по-различна от на останалите.Може пък да се получава нещо страхотно в момента на пускането на климата при 6000 оборота... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях при майстора и диагнозата е следната:- запушен радиатор- филтър дехидраторИдеята е, че аз мразя жегата (освен ако не съм на плажа) и пускам климатика на максимум и от там не добра циркулация, повишаване на налягането и ето ти проблем. Послушах пича от сервиза и пуснах климатика, вентилатора на две черти преди максимума, да върти само вътре и на 22 градуса и проблема почти изчезна с изключение на оборотите но за тях предполагам е степ мотора защото дроселовата клапа и ЕГР-а са чисти. Попитах и кога е хубаво да се пуска климатика и отговора беше под 2000 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...