Alex Karamfilov 0 #1 Публикувано 28 Юли, 2010 (Редактирано) Здравейте,Искам да попитам имали начин да се регулира отделянето на съединителя. Става дума за Хонда Сивик Седан 92-95 5г.Отделя доста високо, но не съм усетил да боксува. Колата си ускорява стабилно. Тествал съм на високи предавки не мога да усетя дори леко пребоксуване. Дразни ме че отделя много високо. Особено при потегляне е доста некомфортно.Ще съм благодарен ако дадете съвети как да го оправя.Поздрави Редактирано 28 Юли, 2010 от Alex Karamfilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #2 Отговорено 28 Юли, 2010 Опита ли с търсачката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #3 Отговорено 28 Юли, 2010 Със същия седан и същия проблем съм. Няма опрвяне, трябва да му свикнеш и да караш така докато стане време за смяна на съединителя. Ще съм много благодарен ако някой даде по добър съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IVOC 0 #4 Отговорено 28 Юли, 2010 Специално при Акорд има процедура за настройка на педала за съединителя, като се измерват свободен ход и подобни. Но не знам дали при теб съединителя е с маслена помпа или с жило, а и параметрите като дължини ще са различни. Намери си FSM и прочети в секцията за съединител какво пише, ако няма информация не виждам какво може да направиш освен да чакаш да дойде времето да смениш съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #5 Отговорено 28 Юли, 2010 на мен пък ми отделя много долу със същата кола съединителя е с двете хидравлични помпи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #6 Отговорено 30 Юли, 2010 По принцип колкото по-горе отделя съединителят, толково по-изхабен е Не е задължително да го изцедиш на макс или да започне да ти буксува, та да го смениш. Моята като я взех нямах представа кога е сменян съединителя, покарах я една година, все по-нагоре отделяше и просто го смених новичкия си ми отлепя най-долу, както си му е редно на нов съединител. Просто е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alex Karamfilov 0 #7 Отговорено 1 Август, 2010 Хахахах мани все се надявам, че ще се размине с реглаж Мерси за отговорите колеги. Явно ще се баркаме пак дийп даун ин дъ покет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 1 Август, 2010 (Редактирано) Опита ли с търсачката?Надали ,иначе може би щеше да не са такива отговорите ,с реглажи някакви http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%D0%BB&st=0http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%82%D0%B5%D0%BBhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%82%D0%B5%D0%BB Редактирано 1 Август, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #9 Отговорено 1 Август, 2010 Ако, някой друг майстор не е барал преди теб, значи е за смяна съединителят... !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #10 Отговорено 2 Август, 2010 Това с отделянето горе нищо не значи. Моят нов съединител екседи си отделя горе, както и на много колеги, които познавам !!! Ако колата ти върви - карай и не се притеснявай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alex Karamfilov 0 #11 Отговорено 2 Август, 2010 Усеща се и тресенето като е студена! Само на първа при потегляне като е студена но го усещам това гадно тресене.Ясна е работата ще търся кит. Гледам че е 100 паунда. Тука в бг някой имали идея как ги продават? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове