logoH 12 #1 Публикувано 26 Юли, 2010 Здравейте колеги , имам нужда от помощ, колата е акорд 2000 г. F20B6 Проблема е следния :Карам си аз за Созопол и хоп на магистралата преди Бургас почнаха да светят АБС ,SRS и лампата на ръчната (!).Спрях веднага, направих една диагностика с кабелче и лаптоп, проверих течности тва онова , нищо не излезе.Спирачките си работеха , нямаше грешки.Продължих и забелязъх че лампите угасват като пусна на свободна , върна ли на скорост в движение пак светват.След 10-тина километра изгаснаха лампите, и така до Созопол .Тъкмо влизам в града и започнаха да ми се губят оборотомера, километража , нивото на бензина, дисплея с изминатите километра, но колата си движи.Изгасих я пред хотела , пробвах да запаля пак , не стана (лампата на акумолатора не светеше).Оставих я така 1-2 часа и после запали но, пак имаше прблеми с индикацията на таблото .Кажете това от какво може да е, главно реле ??.Скоро ходих при Омбре за Ignition switch проблема , смениха ми едни прегорели медни пластини и старите проблеми с паленето и гасненето в движение изчезнаха.Сега не гасне в движение, но напълно полудя.Дали не е от жегата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 26 Юли, 2010 Може и да греша, но на мен ми намирисва на слаба връзка... вероятно някоя маса. Позамери тоците напред-назад при включени консуматори дали пада значително напрежението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JKP 0 #3 Отговорено 27 Юли, 2010 Имах подобен проблем но не беше при Preluda ми а при Opel Astra 01'(както и повечето проблеми които съм имал с кола) и излезе регулатор на динамо - симптомите бяха светнаха ми лампите за акумолатор,динамо, после вс др ,скоростомера,оборотомера забиха,и накрая цялото табло отказа,за да я закарам до сервиза едвам е запалих(с помоща на друг акумолатор) и ми загасна до там 4-5 пъти в движение а мястото се намира на 4 пресечки.Надявам се да ти е полезна информацията ,това е което мога да ти споделя с моя опит Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #4 Отговорено 27 Юли, 2010 При мен имаше подобен проблем и се оказа клемореда на контактния ключ. Но при мен спря и да пали накрая, а ти си писал че си пали след престой. Ако искаш погледни го и него за всеки случай.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #5 Отговорено 27 Юли, 2010 Лошото е че нямам инструменти под ръка , мултицет също.А този клеморед какво представлява, да не би да е зад патрона на ключалката-самите спойки.Скоро свалях акумолатора и е възможно да не дава добър контакт.А това че не ми свети лампата на акумолатора ,дори когато дам на контакт, какво ще рече? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tass 21 #6 Отговорено 27 Юли, 2010 Здравей колега,Вероятно това, което ще споделя няма да важи за твоя случай но все пак. На мой приятел по подобен начин са му светнали някои лампи на таблото без никаква причина. След намесата на сервизен техник се е оказало, че се е извадила някаква букса намираща се под шофьорската седалка. Явно се е получило при местенето на седалката напред-назад. Важно е да спомена, че става въпрос за Рено а не за Хонда.Поздрави и успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #7 Отговорено 27 Юли, 2010 (Редактирано) Лошото е че нямам инструменти под ръка , мултицет също.А този клеморед какво представлява, да не би да е зад патрона на ключалката-самите спойки.Скоро свалях акумолатора и е възможно да не дава добър контакт. А това че не ми свети лампата на акумолатора ,дори когато дам на контакт, какво ще рече? Да точно там е, при мен е едно бяло кръгло нещо, някъде имах и снимки на които се вижда, при мен проблема бе че вътре на движещите се части се е натрупал нагар и като завъртя ключа и няма никой, едва като тръгна да паля и тогава святкат лампите. Първо започни с масите най-добре, развий болтовете зачисти с шкурка и виж какво ще стане. Това е с което мога да ти помогна. Мултицети продават по левчетата, не са от най-хубавите но мисля ще можеш да замериш това което ти трябва. Питай някой колега от Бургас те са ти близо ако може да ти удари едно рамо Поздрави. пс: ето как изглежда на 5-та ген. Сивик не са най-качествените снимки но дано ти помогнат с нещо. Редактирано 27 Юли, 2010 от atoma Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #8 Отговорено 27 Юли, 2010 (Редактирано) И на мен ми намирисва на слаба връзка. В момента още в Созопол ли си? Ако ти трябва нещо свиркай, след работа мога да ти докарам инструменти или каквото ти е нужно! (0886318199) Редактирано 27 Юли, 2010 от Fiend Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #9 Отговорено 27 Юли, 2010 Благодаря ви за съветите утре ще отделя няколко часа и ще поразгледам всички кабели , схеми и т.н Fiend мерси за предложението ,ще те имам в предвид , ако нещата се оакат тотално.До събота съм в Созопол. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #10 Отговорено 28 Юли, 2010 Така , решихме проблема, излезе регулатора на напрежение ,JoroP позна Взеха ми 50 лв. за работа и 75 за регулатора. Регулатора се намира зад самия алтернатор и изглежда горе доло така : Благодаря на всички за съветите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JKP 0 #11 Отговорено 29 Юли, 2010 Радвам се че бях полезен ,безаварийно и със здраве да си я караш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #12 Отговорено 29 Юли, 2010 Е сега вече можеш да се насладиш на пълноценна почивка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове