Jump to content
logoH

Акорда откачи :(

Recommended Posts

Здравейте колеги , имам нужда от помощ, колата е акорд 2000 г. F20B6 Проблема е следния :Карам си аз за Созопол и хоп на магистралата преди Бургас почнаха да светят АБС ,SRS и лампата на ръчната (!).Спрях веднага, направих една диагностика с кабелче и лаптоп, проверих течности тва онова , нищо не излезе.Спирачките си работеха , нямаше грешки.Продължих и забелязъх че лампите угасват като пусна на свободна , върна ли на скорост в движение пак светват.След 10-тина километра изгаснаха лампите, и така до Созопол .Тъкмо влизам в града и започнаха да ми се губят оборотомера, километража , нивото на бензина, дисплея с изминатите километра, но колата си движи.Изгасих я пред хотела , пробвах да запаля пак , не стана (лампата на акумолатора не светеше).Оставих я така 1-2 часа и после запали но, пак имаше прблеми с индикацията на таблото .Кажете това от какво може да е, главно реле ??.Скоро ходих при Омбре за Ignition switch проблема , смениха ми едни прегорели медни пластини и старите проблеми с паленето и гасненето в движение изчезнаха.Сега не гасне в движение, но напълно полудя.Дали не е от жегата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да греша, но на мен ми намирисва на слаба връзка... вероятно някоя маса. Позамери тоците напред-назад при включени консуматори дали пада значително напрежението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем но не беше при Preluda ми а при Opel Astra 01'(както и повечето проблеми които съм имал с кола) и излезе регулатор на динамо - симптомите бяха светнаха ми лампите за акумолатор,динамо, после вс др ,скоростомера,оборотомера забиха,и накрая цялото табло отказа,за да я закарам до сервиза едвам е запалих(с помоща на друг акумолатор) и ми загасна до там 4-5 пъти в движение а мястото се намира на 4 пресечки.Надявам се да ти е полезна информацията ,това е което мога да ти споделя с моя опит

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше подобен проблем и се оказа клемореда на контактния ключ. Но при мен спря и да пали накрая, а ти си писал че си пали след престой. Ако искаш погледни го и него за всеки случай.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че нямам инструменти под ръка , мултицет също.А този клеморед какво представлява, да не би да е зад патрона на ключалката-самите спойки.Скоро свалях акумолатора и е възможно да не дава добър контакт.А това че не ми свети лампата на акумолатора ,дори когато дам на контакт, какво ще рече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,Вероятно това, което ще споделя няма да важи за твоя случай но все пак. На мой приятел по подобен начин са му светнали някои лампи на таблото без никаква причина. След намесата на сервизен техник се е оказало, че се е извадила някаква букса намираща се под шофьорската седалка. Явно се е получило при местенето на седалката напред-назад. Важно е да спомена, че става въпрос за Рено а не за Хонда.Поздрави и успех. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Лошото е че нямам инструменти под ръка , мултицет също.А този клеморед какво представлява, да не би да е зад патрона на ключалката-самите спойки.Скоро свалях акумолатора и е възможно да не дава добър контакт.

А това че не ми свети лампата на акумолатора ,дори когато дам на контакт, какво ще рече?

Да точно там е, при мен е едно бяло кръгло нещо, някъде имах и снимки на които се вижда, при мен проблема бе че вътре на движещите се части се е натрупал нагар и като завъртя ключа и няма никой, едва като тръгна да паля и тогава святкат лампите. Първо започни с масите най-добре, развий болтовете зачисти с шкурка и виж какво ще стане. Това е с което мога да ти помогна. Мултицети продават по левчетата, не са от най-хубавите но мисля ще можеш да замериш това което ти трябва. Питай някой колега от Бургас те са ти близо ако може да ти удари едно рамо ;)

 

Поздрави.

 

пс: ето как изглежда на 5-та ген. Сивик

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

не са най-качествените снимки но дано ти помогнат с нещо.

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И на мен ми намирисва на слаба връзка. В момента още в Созопол ли си? Ако ти трябва нещо свиркай, след работа мога да ти докарам инструменти или каквото ти е нужно! (0886318199)

Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за съветите :plane: утре ще отделя няколко часа и ще поразгледам всички кабели , схеми и т.н Fiend мерси за предложението ,ще те имам в предвид , ако нещата се оакат тотално.До събота съм в Созопол.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така , решихме проблема, излезе регулатора на напрежение ,JoroP позна :)

Взеха ми 50 лв. за работа и 75 за регулатора.

Регулатора се намира зад самия алтернатор и изглежда горе доло така :

Публикувано изображение

 

Благодаря на всички за съветите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се че бях полезен ,безаварийно и със здраве да си я караш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сега вече можеш да се насладиш на пълноценна почивка :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...