Jump to content
men4e

Хонда Акорд

Recommended Posts

Idle Air Control Valve...Иначе без товар празния ход как е? :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тфа дето е на англииски нищо не ми говори. Без товар или пък само фарове и климатик си е добре. Няма го тфа моментано падане което го имах на сивика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тфа дето е на англииски нищо не ми говори. Без товар или пък само фарове и климатик си е добре. Няма го тфа моментано падане което го имах на сивика.

Колега, идеята на темата не е да си търсим решение в нея на проблемите си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно за това я направих колега, а не за да се преброяваме. Затова е в технически, а не в общи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Idle Air Control Valve - клапан за регулиране на празния ход ( стъпково моторче му викат) :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и къде се намира, какво трябва да му направя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има теми със снимки потърси ги..инак се чисти но при теб проблема надали е от него щом имаш стабилен празен ход а ти гасне в движение ..или нещо бъркам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И имам един много интересен проблем. Колата ми 2 пъти изгасна в движение

Идей какво да търся.
На мен в движение ми е гаснала Хонда-та 2 пъти и проблема се оказа от кофти клема на акумулатора. Откакто я смених преди година не съм имал този проблем повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Искам и аз да се включа в темата с Акордчетата и да изкажа мнението си .Жена ми кара един английски Акорд 2001,1.8 VTEC и както се сещате аз го подържам.Вече е на 93 000км,държи се много добре,както ходовата част така и двигателя.Много още може да се желая за такъв клас автомобил,като се има в предвид,че 2006 карах американски акорд 2,4 и там нещата са по други.Но да останем на темата и да споделя как ме дразни оригиналното централно заключване,което първо на една от задните врати отказа ,а сега наскоро и предна дясна.Ту отваря,ту не отваря.питам колеги,някой знае ли ка се свалят корите на тези врати.Друг малък проблем е несветенето на два от бутоните на климатроника.И това ако някой е разглобявал ,моля да сподели?Радвам се ,че вече има и такава тема.Надявам се и феновете на Корд да сме повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И имам един много интересен проблем. Колата ми 2 пъти изгасна в движение

Идей какво да търся.
имах до вчера същият проблем,едва се прибрах от морето,пробвах първо вариант 1 главното реле -презапоих го проблема остана, после отидох в топ моторс сервиза на хладилника и се оказа делкото смениха бобината и комутаторчето и колата вече не гасне/200лв./също така може да е от контактният ключ ако има луфт/аеродек 94/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги Акордомани :D моя звяр е F22B5 или CD7 купе от Америка 1994 година е и е на 230 хил. карам го 4 години в БГ и около 50 хил.май само аз съм доволен за това време съм сменил само съединител от който не съм доволен много, но си работи без проблеми, другото че в началото горен десен шарнир потракваше след тези години и километри почнаха и другите да тракат ама само на OFF-road ;) иначе като цяло съм МНОГО доволен от колата това че е голям радиуса на завоя или пак спирачките не са като на френски трошки докато пипнеш и забива муцуната след 10-на траквания и пукания не ми прави впечатление. В салона - да някои копчета не светят, но пак не е болка за умиране, изцяло е кожен и нямам паднали тавани или пак други истории, само шофьорската седалка се скъса там дето на всички коли го прави.Значи мой извод за тези кола че е много здрава и возията ий е хубава. Пак другите проблеми идват от ВАШИТЕ ръце ;):P :P

аз съм с плюшен салон и не е скъсън, тавана изобщо е перфектен и всички лампи ми светят/колата е аеродек94 щатска/,а преди това купе 94 и купе 2000г но проблем ,на 2000 само 3 пъти масло и филтри уникална,в момента с тази почват да се обаждат някой работи но не е болка за умиране..,а като се сетя скоро седях подпрян на колата на солунска и гледах преминаващите коли и ми направи силно впечатление ,че от десет бмв който минаха на шест им светеше инспекшън лампата,за 1 път видях чека на сегашния акорд да светне/200лв проблема/ еми за 7 години с акорд веднъж калто се има предвид възрастта им мисля ,че е повече от похвално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете колеги акордеонисти, на всички ли ви липсва филтъра на купето? Или само на 5-та генерация го няма? :)

Нз моята коя генерация е,но е 96г и няма филтър скоро разглобявах жабката точно заради това
Твоята е 5-та генерация!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май и на мене ми липсва :) Положив всички технически умения които притежавам за да го открия този филтър на купето....... без успех накрая просто реших че няма . Малко е тъпо да няма при положение е класи над сивика -а а той има .... ако някой е позапознат по въпроса да каже а се предадох . Ще ми мирише на спарени чорапи и тва е :) все някога ще свикна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра идея, дано да се развива, че с търсачката не е същото. От м. март тази година и аз се присъединих към акордеонистите с F18B2, 1999 г., 194 000 км. До тази дата- Мерцедес 124, 1990г, автоматик. Като изключим стандартните ремъци, филтри...смених съединител и акумулатор, и сложих газов инжекцион. Почти всичко си й работи на колата,... засега. Ще цитирам майсторите, които работиха по колата- двигател, ходова част и общо състояние- без забележки, пазена е била колата от италианеца. Моите впечатления: Трябва да й завреш дистанционното до нея, за да се отключи. Смених му батерията- същата работа. Антената може да е била автоматична, вече не е. Като отворя вратата, нищо не светва, респективно нищо не се гаси, като затворя. Таванът- отпред вляво- провиснал. Ключът. явно има някакъв счупен палец/според познат/, защото се вкарва и изкарва по всяко време и в движение. След мерцедеса, не ми се коментира маневреността на колата, също и видимостта. Изненадва ме, че според колегите са били шумни хондите. Тая не е, че даже тръгвам да я паля в работещо положение, защото направо не се чува двигателя. Засега спира, на пътя се държи добре, стабилна е има динамика. За изминатите 3500 км, на газ в София твърдо 12/100 км. Извънградско- София- Чирпан- София от 8,5 до 11,5/100 км., в зависимост от скоростта. Онзи ден в неделя, запалих я нормално и се наложи след 300 м да спра. След това давам контакт, всичко светва и нататък нищо, стартер няма.. Повтарям упражнението- пак нищо. Добре, че беше наклон, пуснах я- запали. Целият ден мина, все едно, че нищо не е било. Та така с новата стара кола. Да сме живи и здрави и безаварийно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен на всички с Акордеоните,карам Акорд 1991 /4 ген./ с мотор F 22 A3всички изброени от вас проблеми засега не съм ги срещал /чукам на дърво/карам Акорда вече 3 годинипо здрава кола от тази не съм карал и не мисля да карам /на някой може да му е смешно/колата след толкова време продължава да си ме кефи както в началотомногооо полезна тема ще е това-така мисля...успех на всички с акордите и на другите Хонди естествено...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Академика - това, че си купил "тояга" не значи, че всички Акорди, дори и английски са такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Я си бръмчи там с ровъра и не ми давай наклон на х....разрови се хубаво из темата и виж колко от недостатъците изброени от мен са потвърдени..

Редактирано от акад.Едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, сол в раната, много си смел на клавишите...Бръмча със Сивика и Вираго-то, щото са "японки". :P П.П. Няма смисъл да доказваш с всеки пост какво представляваш! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сол в раната..глупости, излишни нерви и нападки...изброеното от мен са само факти ,които оказа се важат не само за мен...а колкото до "тоягата" след гарнитурата тая кола е навъртяла почти 55 000 км...единственото ,което съм и сменял са предни шарнири и един лагер..никъде не съм казал ,че не са здрави...но щом ти харесва да четеш между редовете и да рипаш кат настъпен....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ! Карам Акорд Аеродек Амерсиканец 1997 декември F20B3 .Купих я януари тази година януари месец-нов внос от Италия! Когато я видях бях много предубеден за нея ,защото вуншния и вид беше (и все още е) по всякаква критика. Купих я защото е голяма и защото както каза колегата по горе не можех да и чуя двигателя при запалено положение. И все пак ламарина кола не кара! Относно поддръжката на колата -до тозио момент само концумативи изминал съм 6000км. . Дразнещата лампа на SRS-a вече не ме дразни. Ходих на диагхостика и момчетата установиха,че и блъскана колата си има всичко чисто ново. Проблема бил ,че грешката е софтуерна и те немогат да я поправят инъче всичко си е наред айрбеци и пиропатрони си има навсякаде. Споделиха ми че можело да свалят компа и да го дадат на някакъв "гуру",който ако евентуално изчисти грешката ще ми струва 160лв. -отказах се (червената лампичка ми стана приятел) .Сега верно че нямам айрбаци но ....не винаги съм карал кола с такива екстри :P Предшната и кола беше Passat 89' комби -преценете сами. Разход - градско със без климатици ,стрелката на уборотомера в лютеницата -10/100 ако карам като английската кралица 9/100 , извънградско 8,5/100 при каране само и единствено по знаци! Та така . Ако някой притежава същия модел на Акорд с радост ще коментирам проблемите (ако има такива) и решенията (ако ги намерим)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее най-после някой да направи виртуален паркинг на Акордчетата :P ; Браво колега!

Сега, аз като водач на един от най-старите Акорди в БГ /2 ген - 1982/ ще започна с това ,което написа колегата по-горе: Няма лоша кола има лоши стопани и некадърни майстори! Това е ръйш! Купих баба преди 6 години за 400лв щото имаше нови предни гуми, с които карам и до днес. Състоянието и беше ужасно, беше претърпяла катастрофа със ЗиЛ, после я караха добри "приятели" докато бях на рейс и сега колата няма здраво място, като аз съм се разписал само с една джезгия на вратата.Първите четири години колата стоя пред блока, на петата /2009/ я подкарах и навъртях 18 000км, а за тази вече почти 9хил.

+ - сменил съм четирите амортисьора щото просто бяха се разглобили :P , предни дискове и накладки и възтанових един кормилен накрайник. От тогава само бой; с най- евтиния бензин и най-евтиното масло/не българско, разбира се/. Двигателя е за ремонт, но: 0-100 = под 10сек. среден разход 6-6,5 бензин, газово никога е нямала, няма и да има :P До седмица мисля да и внедря клетка за водород да може да диша спокойно и да не ака много :P

- - НЯМА, този автомобил е железен, ще го карам докато не спре сам :P , но това няма да е скоро, защото имам резервен двигател и кутия :D Преди нея карах фиат 126п, нисан, БМВ, рено и др. по малко; нищо не може да се сравни с Акорда, изключително сигурен, комфортен, надежден и икономичен автомобил! Все пак точно с този модел започва производството на Хонда в САЩ. Ко знайти Вии :P

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......Разход - градско със без климатици ,стрелката на уборотомера в лютеницата -10/100 ако карам като английската кралица 9/100 , извънградско 8,5/100 при каране само и единствено по знаци!

Направо ме замисли да не махам АГУ-то с 10 литра и то на яко ръчкане... Това какво означава, при нормално каране градско 7- 8? Колеги, бихте ли споделили за разход, но само на бензин, на газ не ме интересува (там м***** си джа*** с настройки и др)..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Варна 9.5/100км F20Z1 130 к.с. ебахти, то икономика ако го карах така както сега Акорда щеше да гори толкова, направо съм изумен от двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пловдив - 10/100 бензеин F20B3 136hp . Ако караш (нормално-да сменяш на 2000rpm) 8,5-9/100 ! Замислям се да слагам газова инжекция -някой с такава ако може да сподели как е? к'во е? що е? и т .н

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход при 20% градско и 80% магистрала - 8,2 - 8,5 л. бензин 95 октана.само градско - Пловдив 10 л. / София - 12 л.Извънградско /не магистрала/ - 7,5 л. / магистрала от 8,0 до 10 л. На магистрала под 140 км/ч не мога да се сдържа да карам.Най-нисък разход на газ извънградско /Пловдив-Кърджали-Смолян-Пловдив/ без климатик, през Есента - 7,7 л/100км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Разход на газ в малко китно градче 15-20 литра...в София 12-13 литра, каране извънградско без да и треперям 11 литра...F18A3!Най- ниския разход който съм постигал с огромни усилия е 9 литра ГАЗ...

Редактирано от акад.Едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да кажа:Разход градско 15-17 л. магистрала - 9 л. с климатика.На магистралата 130 км./ч. на авто пилот,само като ме нервят 200 иначе кротко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един Акорд Аеродек 1997 юни, F20B3. Има снимки в раздела кой какво кара. Колата я имам вече точно 1 год., 11 000км. изминати. До тук съм сменял воден радиатор - просълзи, и предни и задни накладки (удариха на желязо). Има АГУ - ГИ, dream jet - BSM (BG), има забележки - придърпване м/у 2000 - 3000 об., но замо при галене на газта. Разхода през лятото ми падна доста - 11.5 /градско /газ, 8.7 /извънградско/газ, на бензин още малко надолу. По колата имам доста ръжда - по веждите и отдолу, предстои да я пооправя (колата е от Германия). Още нещо смених преди месец - меката връзка на генерацията към задното гърне, беше много изгорял фланеца, нова връзка - в ЕМ к-т33, за 38лв.

Като цяло ми харесва Комбито, малко е мудна на старт, но в обороти е добре. Предстои ми обезшумяване на вратите и купето - за музиката.

 

За любителите на Дневните светлини -DRL конкретно за тази кола мога да предложа моето решение : късата светлина е H4 и се използва само една секция на лампата. Слага се по едно реле за всяка крушка и по една кабелна обувка(голяма) в клемата за лампата , и се прекумутира лампата така че, в режим на DRL светят двете секции на лампата последователно (1/3 от мощността), а в нормален - както си е. Управлението + 12 в. съм го взел от ключа за задния фар за мъгла.

 

Предстои ми смяна на ремъци и ролки, МОЛЯ колегите да споделят Марки, цени, майстори и др., свързано с това (F20B3).

Поздрави на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Такаааа. Сложих си едно ЦД за временно ползване, свиреше 20-30 мин и без да искам натиснах запалката и спря. Викам си бушон ще да е. Да ама не бушоните са както си трябва. Сложих си касетофончето и то бачка а ЦД-то неще и вкарах един ФМ трансмитер, който преди бачкаше, а сега не. Кажете кфо може да и е на тая запалка и как се сваля, че неможах да схвана.А и да добавя, преди касетофончето работеше само при даване на контакт, а сега работи и с изваден ключ, а ЦД-то като му вкарам буксата и издава някъв зареждащ звук ама неще да се включи.

Редактирано от men4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има теми и търсачка - справяш ли се сам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има теми и търсачка - справяш ли се сам?

Стига бе мноо си лош :cool: .Обясни на човека как да свали запалката ,а кат я свали аз ще му кажа да си смени бушончето :lol: ,а това че може да си превърти жълта и червена на Цд-то може да се обърне към аудио форума http://forums.hondabg.com/index.php?showforum=32 :D .Успех.Тая тема ми е любима!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има теми и търсачка - справяш ли се сам?

Е ти хубаво ми се караш ама поне да ми беше посочил една такава тема. Аз търсих и нищо не намерих нито за проблема ми с чистачките, нито за ЦД-то, нито за запалката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, помогнете! За втори път ми се случва следното: Запалих сутринта колата нормално, изчаках я спокойно да си загрее и на първа леко тръгнах, но загасна. След това давам контакт, всичко си свети, както трябва, но няма стартер. Миналия път когато се случи, с бутане запали и после целият ден си палеше нормално. Акумулаторът е чисто нов, проверих му и клемите, нормално. Зарязах я и взех такси. Сега пиша от офиса и ви моля за съдействие , то читавите сервизи в София почиват в събота, за съжаление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има теми и търсачка - справяш ли се сам?

Е ти хубаво ми се караш ама поне да ми беше посочил една такава тема. Аз търсих и нищо не намерих нито за проблема ми с чистачките, нито за ЦД-то, нито за запалката.
Същата грижа я имах и аз преди няколко седмици. Барнах нещо по запалката и после не мога да пусна касетофона. Но мислех, че е от касетофона, понеже беше нов и не му знаех всичките маймунджулъци. Обаче намерих книжката и се оказа, че проблемът е др. В края на сметка бе бушон от тези под капака на двигателя 7.5А. Смених го и вс е 6. Редактирано от prozacc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, как може да подобрим работата на спирачките?Вчера спрях в едно БМВ, което реши да спре внезапно на жълт сфетофар. Той добре реши и си спря човека, но аз не можах. Като се включи АБС-а имам чувството, че съм си вдигнал крака от спирачката. Мисля, че задните спирачки въобще не участват в процеса.Ако сложим по-големи дискове и съответните апарати ще има ли подобрение като се има в предвид, че и в момента ми блокират лесно колелата и се намесва АБС и тръгва по инерция /поне така го усещам/.Гумите са ми 15" 185х65 BF Goodrich на 3 сезона и около 30 000 км но не са износени- имат си добър протектор. Според мен проблема с лошия спирачен път се дължи по-скоро на: - задните спирачки, които най-често са клеясали и въобще не държат, - лош избор на размер и марка гуми, - окачването - износени амортисьори и изморени/меки пружини. Моите амортисьори са добри - червено Кони на 2 год. - АБС имам чувството, че нещо не е наред при него и ако го няма ще е по-добре.Моля, за вашето мнение за да намерим решение как да си подобрим спирачките. Сега вместо да си тунинговам спирачките ще трябва да си купувам капак, фар и тн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах, вие кфо сте карали преди акорда?Една кола е хубава когато е по-хубава от старата.Старата ми англичанка спирачките и бяха МНОГО зле и сега ми е повече от идеално с акорда. Верно че има коли с по-добри спирачки, ама аз съм си доволен, а и като се има предвид че си е голяма и тежичка кола.Колега отностно твоя АБС май има някакъв проблем. Моя на хубав път (без пясък и без да е мокро) трябва много яко да натисна предала та да се включи АБС и като го направи си спира, а не е като да е по инерция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз с моята печка :) Имам Акорд 2.0 тди 105 коня доста съм доволен като изключа няколко проблема дето имах с нея за една година съм минал вече 16 000км и мога да кажа че за това голямото купе 5л. на 100км разход извънградско си е много добре :P Така като гледам от дизелите аз първи се престраших аиде пишете с тея коли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах, вие кфо сте карали преди акорда?Една кола е хубава когато е по-хубава от старата.

Карал съм Ауди В4 Авант 93 г. спираше супер добре. Това също си има недостатъци, когато зад теб кара някой, който не спира толкоз добре.Нисан Примера 93 г. / Пасат GT 89 г. В момента карам служебни Пежа 307 комби. Спирачките им са много по-добри от на Акордеона. Идеята ми беше да потърсим начин за подобрение, някой който е правил нещо и е имало ефект да сподели.Аз мисля да започна с раздвижване на задните апарати /веднъж е правено и имаше подобрение/, джанти 16" и нови по широки гуми, понижаващи /по-твърди/ пружини, регулиране на Кони-то на максимална твърдост.Приемам съвети от къде и какви пружини да си поръчам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...