Sebulba 215 #41 Отговорено 27 Юли, 2010 Idle Air Control Valve...Иначе без товар празния ход как е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #42 Отговорено 27 Юли, 2010 Тфа дето е на англииски нищо не ми говори. Без товар или пък само фарове и климатик си е добре. Няма го тфа моментано падане което го имах на сивика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #43 Отговорено 27 Юли, 2010 Тфа дето е на англииски нищо не ми говори. Без товар или пък само фарове и климатик си е добре. Няма го тфа моментано падане което го имах на сивика.Колега, идеята на темата не е да си търсим решение в нея на проблемите си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #44 Отговорено 27 Юли, 2010 Именно за това я направих колега, а не за да се преброяваме. Затова е в технически, а не в общи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #45 Отговорено 27 Юли, 2010 Idle Air Control Valve - клапан за регулиране на празния ход ( стъпково моторче му викат) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #46 Отговорено 27 Юли, 2010 Да и къде се намира, какво трябва да му направя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #47 Отговорено 27 Юли, 2010 Има теми със снимки потърси ги..инак се чисти но при теб проблема надали е от него щом имаш стабилен празен ход а ти гасне в движение ..или нещо бъркам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #48 Отговорено 27 Юли, 2010 И имам един много интересен проблем. Колата ми 2 пъти изгасна в движениеИдей какво да търся.На мен в движение ми е гаснала Хонда-та 2 пъти и проблема се оказа от кофти клема на акумулатора. Откакто я смених преди година не съм имал този проблем повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nautical 1 #49 Отговорено 28 Юли, 2010 Здравейте колеги!Искам и аз да се включа в темата с Акордчетата и да изкажа мнението си .Жена ми кара един английски Акорд 2001,1.8 VTEC и както се сещате аз го подържам.Вече е на 93 000км,държи се много добре,както ходовата част така и двигателя.Много още може да се желая за такъв клас автомобил,като се има в предвид,че 2006 карах американски акорд 2,4 и там нещата са по други.Но да останем на темата и да споделя как ме дразни оригиналното централно заключване,което първо на една от задните врати отказа ,а сега наскоро и предна дясна.Ту отваря,ту не отваря.питам колеги,някой знае ли ка се свалят корите на тези врати.Друг малък проблем е несветенето на два от бутоните на климатроника.И това ако някой е разглобявал ,моля да сподели?Радвам се ,че вече има и такава тема.Надявам се и феновете на Корд да сме повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
badzanga 0 #50 Отговорено 28 Юли, 2010 И имам един много интересен проблем. Колата ми 2 пъти изгасна в движениеИдей какво да търся.имах до вчера същият проблем,едва се прибрах от морето,пробвах първо вариант 1 главното реле -презапоих го проблема остана, после отидох в топ моторс сервиза на хладилника и се оказа делкото смениха бобината и комутаторчето и колата вече не гасне/200лв./също така може да е от контактният ключ ако има луфт/аеродек 94/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
badzanga 0 #51 Отговорено 28 Юли, 2010 Здравейте колеги Акордомани моя звяр е F22B5 или CD7 купе от Америка 1994 година е и е на 230 хил. карам го 4 години в БГ и около 50 хил.май само аз съм доволен за това време съм сменил само съединител от който не съм доволен много, но си работи без проблеми, другото че в началото горен десен шарнир потракваше след тези години и километри почнаха и другите да тракат ама само на OFF-road иначе като цяло съм МНОГО доволен от колата това че е голям радиуса на завоя или пак спирачките не са като на френски трошки докато пипнеш и забива муцуната след 10-на траквания и пукания не ми прави впечатление. В салона - да някои копчета не светят, но пак не е болка за умиране, изцяло е кожен и нямам паднали тавани или пак други истории, само шофьорската седалка се скъса там дето на всички коли го прави.Значи мой извод за тези кола че е много здрава и возията ий е хубава. Пак другите проблеми идват от ВАШИТЕ ръце :Pаз съм с плюшен салон и не е скъсън, тавана изобщо е перфектен и всички лампи ми светят/колата е аеродек94 щатска/,а преди това купе 94 и купе 2000г но проблем ,на 2000 само 3 пъти масло и филтри уникална,в момента с тази почват да се обаждат някой работи но не е болка за умиране..,а като се сетя скоро седях подпрян на колата на солунска и гледах преминаващите коли и ми направи силно впечатление ,че от десет бмв който минаха на шест им светеше инспекшън лампата,за 1 път видях чека на сегашния акорд да светне/200лв проблема/ еми за 7 години с акорд веднъж калто се има предвид възрастта им мисля ,че е повече от похвално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #52 Отговорено 28 Юли, 2010 Я кажете колеги акордеонисти, на всички ли ви липсва филтъра на купето? Или само на 5-та генерация го няма? Нз моята коя генерация е,но е 96г и няма филтър скоро разглобявах жабката точно заради товаТвоята е 5-та генерация! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Relax 3 #53 Отговорено 28 Юли, 2010 Май и на мене ми липсва Положив всички технически умения които притежавам за да го открия този филтър на купето....... без успех накрая просто реших че няма . Малко е тъпо да няма при положение е класи над сивика -а а той има .... ако някой е позапознат по въпроса да каже а се предадох . Ще ми мирише на спарени чорапи и тва е все някога ще свикна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dialin 0 #54 Отговорено 28 Юли, 2010 Добра идея, дано да се развива, че с търсачката не е същото. От м. март тази година и аз се присъединих към акордеонистите с F18B2, 1999 г., 194 000 км. До тази дата- Мерцедес 124, 1990г, автоматик. Като изключим стандартните ремъци, филтри...смених съединител и акумулатор, и сложих газов инжекцион. Почти всичко си й работи на колата,... засега. Ще цитирам майсторите, които работиха по колата- двигател, ходова част и общо състояние- без забележки, пазена е била колата от италианеца. Моите впечатления: Трябва да й завреш дистанционното до нея, за да се отключи. Смених му батерията- същата работа. Антената може да е била автоматична, вече не е. Като отворя вратата, нищо не светва, респективно нищо не се гаси, като затворя. Таванът- отпред вляво- провиснал. Ключът. явно има някакъв счупен палец/според познат/, защото се вкарва и изкарва по всяко време и в движение. След мерцедеса, не ми се коментира маневреността на колата, също и видимостта. Изненадва ме, че според колегите са били шумни хондите. Тая не е, че даже тръгвам да я паля в работещо положение, защото направо не се чува двигателя. Засега спира, на пътя се държи добре, стабилна е има динамика. За изминатите 3500 км, на газ в София твърдо 12/100 км. Извънградско- София- Чирпан- София от 8,5 до 11,5/100 км., в зависимост от скоростта. Онзи ден в неделя, запалих я нормално и се наложи след 300 м да спра. След това давам контакт, всичко светва и нататък нищо, стартер няма.. Повтарям упражнението- пак нищо. Добре, че беше наклон, пуснах я- запали. Целият ден мина, все едно, че нищо не е било. Та така с новата стара кола. Да сме живи и здрави и безаварийно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vaskata Vass 14 #55 Отговорено 28 Юли, 2010 Здравейте и от мен на всички с Акордеоните,карам Акорд 1991 /4 ген./ с мотор F 22 A3всички изброени от вас проблеми засега не съм ги срещал /чукам на дърво/карам Акорда вече 3 годинипо здрава кола от тази не съм карал и не мисля да карам /на някой може да му е смешно/колата след толкова време продължава да си ме кефи както в началотомногооо полезна тема ще е това-така мисля...успех на всички с акордите и на другите Хонди естествено... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #56 Отговорено 28 Юли, 2010 Човече ти караш истински акорд... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #57 Отговорено 28 Юли, 2010 Академика - това, че си купил "тояга" не значи, че всички Акорди, дори и английски са такива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #58 Отговорено 28 Юли, 2010 (Редактирано) Я си бръмчи там с ровъра и не ми давай наклон на х....разрови се хубаво из темата и виж колко от недостатъците изброени от мен са потвърдени.. Редактирано 28 Юли, 2010 от акад.Едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #59 Отговорено 29 Юли, 2010 Хаха, сол в раната, много си смел на клавишите...Бръмча със Сивика и Вираго-то, щото са "японки". П.П. Няма смисъл да доказваш с всеки пост какво представляваш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #60 Отговорено 29 Юли, 2010 Сол в раната..глупости, излишни нерви и нападки...изброеното от мен са само факти ,които оказа се важат не само за мен...а колкото до "тоягата" след гарнитурата тая кола е навъртяла почти 55 000 км...единственото ,което съм и сменял са предни шарнири и един лагер..никъде не съм казал ,че не са здрави...но щом ти харесва да четеш между редовете и да рипаш кат настъпен.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Relax 3 #61 Отговорено 29 Юли, 2010 Добре де ! Карам Акорд Аеродек Амерсиканец 1997 декември F20B3 .Купих я януари тази година януари месец-нов внос от Италия! Когато я видях бях много предубеден за нея ,защото вуншния и вид беше (и все още е) по всякаква критика. Купих я защото е голяма и защото както каза колегата по горе не можех да и чуя двигателя при запалено положение. И все пак ламарина кола не кара! Относно поддръжката на колата -до тозио момент само концумативи изминал съм 6000км. . Дразнещата лампа на SRS-a вече не ме дразни. Ходих на диагхостика и момчетата установиха,че и блъскана колата си има всичко чисто ново. Проблема бил ,че грешката е софтуерна и те немогат да я поправят инъче всичко си е наред айрбеци и пиропатрони си има навсякаде. Споделиха ми че можело да свалят компа и да го дадат на някакъв "гуру",който ако евентуално изчисти грешката ще ми струва 160лв. -отказах се (червената лампичка ми стана приятел) .Сега верно че нямам айрбаци но ....не винаги съм карал кола с такива екстри Предшната и кола беше Passat 89' комби -преценете сами. Разход - градско със без климатици ,стрелката на уборотомера в лютеницата -10/100 ако карам като английската кралица 9/100 , извънградско 8,5/100 при каране само и единствено по знаци! Та така . Ако някой притежава същия модел на Акорд с радост ще коментирам проблемите (ако има такива) и решенията (ако ги намерим) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord`82 1 #62 Отговорено 29 Юли, 2010 Ееее най-после някой да направи виртуален паркинг на Акордчетата ; Браво колега! Сега, аз като водач на един от най-старите Акорди в БГ /2 ген - 1982/ ще започна с това ,което написа колегата по-горе: Няма лоша кола има лоши стопани и некадърни майстори! Това е ръйш! Купих баба преди 6 години за 400лв щото имаше нови предни гуми, с които карам и до днес. Състоянието и беше ужасно, беше претърпяла катастрофа със ЗиЛ, после я караха добри "приятели" докато бях на рейс и сега колата няма здраво място, като аз съм се разписал само с една джезгия на вратата.Първите четири години колата стоя пред блока, на петата /2009/ я подкарах и навъртях 18 000км, а за тази вече почти 9хил. + - сменил съм четирите амортисьора щото просто бяха се разглобили , предни дискове и накладки и възтанових един кормилен накрайник. От тогава само бой; с най- евтиния бензин и най-евтиното масло/не българско, разбира се/. Двигателя е за ремонт, но: 0-100 = под 10сек. среден разход 6-6,5 бензин, газово никога е нямала, няма и да има До седмица мисля да и внедря клетка за водород да може да диша спокойно и да не ака много - - НЯМА, този автомобил е железен, ще го карам докато не спре сам , но това няма да е скоро, защото имам резервен двигател и кутия Преди нея карах фиат 126п, нисан, БМВ, рено и др. по малко; нищо не може да се сравни с Акорда, изключително сигурен, комфортен, надежден и икономичен автомобил! Все пак точно с този модел започва производството на Хонда в САЩ. Ко знайти Вии 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #63 Отговорено 29 Юли, 2010 (Редактирано) http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details Редактирано 29 Юли, 2010 от акад.Едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #64 Отговорено 29 Юли, 2010 ......Разход - градско със без климатици ,стрелката на уборотомера в лютеницата -10/100 ако карам като английската кралица 9/100 , извънградско 8,5/100 при каране само и единствено по знаци!Направо ме замисли да не махам АГУ-то с 10 литра и то на яко ръчкане... Това какво означава, при нормално каране градско 7- 8? Колеги, бихте ли споделили за разход, но само на бензин, на газ не ме интересува (там м***** си джа*** с настройки и др).. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #65 Отговорено 29 Юли, 2010 Във Варна 9.5/100км F20Z1 130 к.с. ебахти, то икономика ако го карах така както сега Акорда щеше да гори толкова, направо съм изумен от двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Relax 3 #66 Отговорено 29 Юли, 2010 Пловдив - 10/100 бензеин F20B3 136hp . Ако караш (нормално-да сменяш на 2000rpm) 8,5-9/100 ! Замислям се да слагам газова инжекция -някой с такава ако може да сподели как е? к'во е? що е? и т .н Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #67 Отговорено 29 Юли, 2010 Разход при 20% градско и 80% магистрала - 8,2 - 8,5 л. бензин 95 октана.само градско - Пловдив 10 л. / София - 12 л.Извънградско /не магистрала/ - 7,5 л. / магистрала от 8,0 до 10 л. На магистрала под 140 км/ч не мога да се сдържа да карам.Най-нисък разход на газ извънградско /Пловдив-Кърджали-Смолян-Пловдив/ без климатик, през Есента - 7,7 л/100км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #68 Отговорено 29 Юли, 2010 (Редактирано) Разход на газ в малко китно градче 15-20 литра...в София 12-13 литра, каране извънградско без да и треперям 11 литра...F18A3!Най- ниския разход който съм постигал с огромни усилия е 9 литра ГАЗ... Редактирано 29 Юли, 2010 от акад.Едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vaskata Vass 14 #69 Отговорено 30 Юли, 2010 Хайде и аз да кажа:Разход градско 15-17 л. магистрала - 9 л. с климатика.На магистралата 130 км./ч. на авто пилот,само като ме нервят 200 иначе кротко... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dobmarkov 0 #70 Отговорено 30 Юли, 2010 Още един Акорд Аеродек 1997 юни, F20B3. Има снимки в раздела кой какво кара. Колата я имам вече точно 1 год., 11 000км. изминати. До тук съм сменял воден радиатор - просълзи, и предни и задни накладки (удариха на желязо). Има АГУ - ГИ, dream jet - BSM (BG), има забележки - придърпване м/у 2000 - 3000 об., но замо при галене на газта. Разхода през лятото ми падна доста - 11.5 /градско /газ, 8.7 /извънградско/газ, на бензин още малко надолу. По колата имам доста ръжда - по веждите и отдолу, предстои да я пооправя (колата е от Германия). Още нещо смених преди месец - меката връзка на генерацията към задното гърне, беше много изгорял фланеца, нова връзка - в ЕМ к-т33, за 38лв. Като цяло ми харесва Комбито, малко е мудна на старт, но в обороти е добре. Предстои ми обезшумяване на вратите и купето - за музиката. За любителите на Дневните светлини -DRL конкретно за тази кола мога да предложа моето решение : късата светлина е H4 и се използва само една секция на лампата. Слага се по едно реле за всяка крушка и по една кабелна обувка(голяма) в клемата за лампата , и се прекумутира лампата така че, в режим на DRL светят двете секции на лампата последователно (1/3 от мощността), а в нормален - както си е. Управлението + 12 в. съм го взел от ключа за задния фар за мъгла. Предстои ми смяна на ремъци и ролки, МОЛЯ колегите да споделят Марки, цени, майстори и др., свързано с това (F20B3). Поздрави на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #71 Отговорено 30 Юли, 2010 (Редактирано) Такаааа. Сложих си едно ЦД за временно ползване, свиреше 20-30 мин и без да искам натиснах запалката и спря. Викам си бушон ще да е. Да ама не бушоните са както си трябва. Сложих си касетофончето и то бачка а ЦД-то неще и вкарах един ФМ трансмитер, който преди бачкаше, а сега не. Кажете кфо може да и е на тая запалка и как се сваля, че неможах да схвана.А и да добавя, преди касетофончето работеше само при даване на контакт, а сега работи и с изваден ключ, а ЦД-то като му вкарам буксата и издава някъв зареждащ звук ама неще да се включи. Редактирано 30 Юли, 2010 от men4e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #72 Отговорено 30 Юли, 2010 Има теми и търсачка - справяш ли се сам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #73 Отговорено 30 Юли, 2010 Има теми и търсачка - справяш ли се сам?Стига бе мноо си лош .Обясни на човека как да свали запалката ,а кат я свали аз ще му кажа да си смени бушончето ,а това че може да си превърти жълта и червена на Цд-то може да се обърне към аудио форума http://forums.hondabg.com/index.php?showforum=32 .Успех.Тая тема ми е любима! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #74 Отговорено 30 Юли, 2010 Има теми и търсачка - справяш ли се сам?Е ти хубаво ми се караш ама поне да ми беше посочил една такава тема. Аз търсих и нищо не намерих нито за проблема ми с чистачките, нито за ЦД-то, нито за запалката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dialin 0 #75 Отговорено 31 Юли, 2010 Колеги, помогнете! За втори път ми се случва следното: Запалих сутринта колата нормално, изчаках я спокойно да си загрее и на първа леко тръгнах, но загасна. След това давам контакт, всичко си свети, както трябва, но няма стартер. Миналия път когато се случи, с бутане запали и после целият ден си палеше нормално. Акумулаторът е чисто нов, проверих му и клемите, нормално. Зарязах я и взех такси. Сега пиша от офиса и ви моля за съдействие , то читавите сервизи в София почиват в събота, за съжаление. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #76 Отговорено 31 Юли, 2010 (Редактирано) Има теми и търсачка - справяш ли се сам?Е ти хубаво ми се караш ама поне да ми беше посочил една такава тема. Аз търсих и нищо не намерих нито за проблема ми с чистачките, нито за ЦД-то, нито за запалката.Същата грижа я имах и аз преди няколко седмици. Барнах нещо по запалката и после не мога да пусна касетофона. Но мислех, че е от касетофона, понеже беше нов и не му знаех всичките маймунджулъци. Обаче намерих книжката и се оказа, че проблемът е др. В края на сметка бе бушон от тези под капака на двигателя 7.5А. Смених го и вс е 6. Редактирано 31 Юли, 2010 от prozacc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #77 Отговорено 1 Август, 2010 Колеги, как може да подобрим работата на спирачките?Вчера спрях в едно БМВ, което реши да спре внезапно на жълт сфетофар. Той добре реши и си спря човека, но аз не можах. Като се включи АБС-а имам чувството, че съм си вдигнал крака от спирачката. Мисля, че задните спирачки въобще не участват в процеса.Ако сложим по-големи дискове и съответните апарати ще има ли подобрение като се има в предвид, че и в момента ми блокират лесно колелата и се намесва АБС и тръгва по инерция /поне така го усещам/.Гумите са ми 15" 185х65 BF Goodrich на 3 сезона и около 30 000 км но не са износени- имат си добър протектор. Според мен проблема с лошия спирачен път се дължи по-скоро на: - задните спирачки, които най-често са клеясали и въобще не държат, - лош избор на размер и марка гуми, - окачването - износени амортисьори и изморени/меки пружини. Моите амортисьори са добри - червено Кони на 2 год. - АБС имам чувството, че нещо не е наред при него и ако го няма ще е по-добре.Моля, за вашето мнение за да намерим решение как да си подобрим спирачките. Сега вместо да си тунинговам спирачките ще трябва да си купувам капак, фар и тн. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #78 Отговорено 1 Август, 2010 Бах, вие кфо сте карали преди акорда?Една кола е хубава когато е по-хубава от старата.Старата ми англичанка спирачките и бяха МНОГО зле и сега ми е повече от идеално с акорда. Верно че има коли с по-добри спирачки, ама аз съм си доволен, а и като се има предвид че си е голяма и тежичка кола.Колега отностно твоя АБС май има някакъв проблем. Моя на хубав път (без пясък и без да е мокро) трябва много яко да натисна предала та да се включи АБС и като го направи си спира, а не е като да е по инерция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Galin Lefterov 0 #79 Отговорено 1 Август, 2010 Да се включа и аз с моята печка Имам Акорд 2.0 тди 105 коня доста съм доволен като изключа няколко проблема дето имах с нея за една година съм минал вече 16 000км и мога да кажа че за това голямото купе 5л. на 100км разход извънградско си е много добре Така като гледам от дизелите аз първи се престраших аиде пишете с тея коли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #80 Отговорено 1 Август, 2010 Бах, вие кфо сте карали преди акорда?Една кола е хубава когато е по-хубава от старата.Карал съм Ауди В4 Авант 93 г. спираше супер добре. Това също си има недостатъци, когато зад теб кара някой, който не спира толкоз добре.Нисан Примера 93 г. / Пасат GT 89 г. В момента карам служебни Пежа 307 комби. Спирачките им са много по-добри от на Акордеона. Идеята ми беше да потърсим начин за подобрение, някой който е правил нещо и е имало ефект да сподели.Аз мисля да започна с раздвижване на задните апарати /веднъж е правено и имаше подобрение/, джанти 16" и нови по широки гуми, понижаващи /по-твърди/ пружини, регулиране на Кони-то на максимална твърдост.Приемам съвети от къде и какви пружини да си поръчам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове