djigata 9 #1 Публикувано 17 Юли, 2010 колеги помогнете монтирах си газов-инжекцион на колата СИМ-ГАЗ и от както е монтиран не може да се настрой вечно придръпва в диапазона м/у две и три хиляди оборота . ако някой е имал подобен проблем и го е решил моля да сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 18 Юли, 2010 може да се настрои само от тези, който са ти го слагали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #3 Отговорено 18 Юли, 2010 (Редактирано) може да се настрои само от тези, който са ти го слагали Принципно е така обаче от там идва проблема че не може да я настроят аз заради това питам колегите които са със същия двигател ако са имали подобен проблем да споделят как са го решили Редактирано 18 Юли, 2010 от djigata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lubo_90 0 #4 Отговорено 18 Юли, 2010 Може също така да е не са ти сложили хубав изпарител или да не е за тази мощност двигател.. може и от компа на газовата да е или пък рейката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #5 Отговорено 18 Юли, 2010 да ти кажа честно и аз си мисля че може и да е от изпарителя защото сутрин паля колата , отивам до работата и я гася и вечерта като я запаля всеки път се чува някакво тупкане все едно някой бие с щанга по пода . направих си експеримент и пробвах щом запаля тя прехвърля на газ след 5 сек. и започва да тропа прехвърлих я на бензин и спря отново на газ я прехвърлих и отново се разтропа и въпросното тропане продължава не повече от 10сек. като се чува и някакво странно виене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 18 Юли, 2010 Ходи да им я треснеш у главите, а другия път първо питаи каква да сложиш и тогава ходи в сервиза. Според мен не е до настроиката инак щяха ти я настроят не е такава философия, наи вероятно е или изпарителя или компа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tenzo-R- 18 #7 Отговорено 18 Юли, 2010 да ти кажа честно и аз си мисля че може и да е от изпарителя защото сутрин паля колата , отивам до работата и я гася и вечерта като я запаля всеки път се чува някакво тупкане все едно някой бие с щанга по пода . направих си експеримент и пробвах щом запаля тя прехвърля на газ след 5 сек. и започва да тропа прехвърлих я на бензин и спря отново на газ я прехвърлих и отново се разтропа и въпросното тропане продължава не повече от 10сек. като се чува и някакво странно виенеква марка ти е редуктора ??? Много ранно ти е прехварлянето на газ ..щом казваш след 5 сек .. единия от проблемите може да е че газта отива до реиката в течна фаза а не е испарена ... като загрее колата пак ли го имаш това тропане ???На колко градуса ти минава на гас ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #8 Отговорено 18 Юли, 2010 газовата уредба е СИМ ГАЗ , а когато мотора е топъл го няма въпросното тропане и вчера отново бях при тях и намалиха малко налягането на изпарителя и това което ми направи впечатление днес е че вече не тропа въпросното нещо което според мен изпарителя , прехвърля на газ на 30 С така го помолих да ми я настрои, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #9 Отговорено 21 Юли, 2010 другата седмица свалям газовия инжекцион и очаквам да ми помогнете с избора на качествен ги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #10 Отговорено 21 Юли, 2010 (Редактирано) Сваляш???? ам нов инжекцион кво ша го правиш,? проблема не е толкова в него колкото в некъдърниците дето са ти го слагали, тва е марка шир потреба и доста от газаджиите имат софтове и кабели за него така че може да пробваш в друг сервиз да ти го настроят като хората. Иначе смяната на самия ГИ ще ти трябва нов комп с нов изпарител, реиката ако е читава може да остане същата ама ако са некви смотани бавни дюзи ще трябва и тя да се сменя. Кофти работа, ама питаите бе хора преди да ходите да слагате съмнителни ГИ. Един Фобос да беше сложил 100 пъти по добре от няква такава измислена. Всъщност ако махаш тази тва ти е варианта да сложиш фобос или да рипаш на БРЦ, Заволи, АГ зенит, и тем подобни.Добре де сега като са пипнали изпарителя всичко не си ли доиде на мястото пак ли ти праи някви проблеми ?Виждам че си от София мога да те пратя при мои човек дето е много на ТИ с доста от марките Ги и може и да може да ти помогне с тази да стане кат хората, ако тряя само един изпарител ша смените, макар че ти е в гаранция би трябвало онея дет ти я слагаха да си го сменят. Редактирано 21 Юли, 2010 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #11 Отговорено 21 Юли, 2010 На Лексуса, след това и на Акорда сложих в Пловдив на Valgaz с полски софт и италиански бързи дюзи и вече 7-8000 км нямам никакви проблеми, всъщност точно за 3 месеца си я изплатих тази на жипката, но много карам. Слави ти дава добри съвети, послушай го. Ето и два много точни и полезни калкулатора за "газаджиите":http://www.volvo4xx.hit.bg/gaz/calkulator.htmlhttp://clubford.org/partners3.htm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dobmarkov 0 #12 Отговорено 22 Юли, 2010 Колега, и аз имам подобен проблем - при 2000-3000 об. има зони на придърпване, но само при плавно подаване на газ, газовото е БСМ, Dream jet на F20b3. Момчето, което я поставя каза че може да се избегне с донастройка, но колата няма да върви като сега. Според него проблемите на тези мотори е скоростта на връщане на дросела - стъпковия мотор. Мой приятел с прелюд, пак с Ф-мотор и газова Фобос го има същия проблем. Иначе съм доволен от разхода - последната седмица градско в София - 11.3 л.( спокойно каране). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #13 Отговорено 22 Юли, 2010 По всяка вероятност става въпрос за точна настройка и естественно майстор който си разбира от работата иначе да точно с плавно подаване на газ се получава въпросното придърпване но проблема не е в двигателя защото преди няколко седмици си писах с един колега от Пловдив той си бе монтирал наскоро ГИ и нямаше никакъв пробем а караме еднакви коли и двата двигателя са F18A3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #14 Отговорено 22 Юли, 2010 Естествено е че не е от мотора, ама оправдания си намират само и само да си измият ръцете. Отиди по моста Чавдар в София зад гърба на киното се намира София газ комерс, Търси Иван там, кажи му че Слави от Пловдив те праща при него и му разкажи всичко да видим какво ще каже тои. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orleto 0 #15 Отговорено 23 Юли, 2010 (Редактирано) Точно в тази зона настройката на газта е за по-бедна смес и това придърпване се получава, защото компютъра се опитва по сонда да изравни смесите. Обикновено в сервизите се настройва автоматично - задържащ 3000 оборота и то си смята сместа, само че в преходните режими , като този сместа на газ може би трябва да се обогати. За експиримент качи монтажника и пробвай на бензин да ускориш в този диапазон, вижте с какви времена работят бензиновите дюзи и какво показва сондата, после обърнете на газ и гледайте пак бензиновото време. Ако почне да се вдига в същия режим, значи бензиновия компютър коригира сместа. То и сондата няма да показва същото.Вариант 2, понеже не описа точно как се проявява, ако го усещаш придърпването при по рязко подаване на газ, може да идват дълги маркучите от инжектора до колектора или просто да е пробит по-далеч. Ако изпарителя замръзва е по-вероятно да е в зоната на високите обороти като го настъпаш здраво. По принцип в тия жеги, датчика на изпарителя за температура се загрява по скоро от слънцето от колкото от антифриза и като врътнеш, то превключва ама послесе охлажда като мине водата и може и да замръзне. Но пък после не трябва да имаш проблем, а аз останах с впечатление, че е постоянно при 2 -3000 об. Редактирано 23 Юли, 2010 от Orleto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #16 Отговорено 23 Юли, 2010 Браво на колегата, компетентно мнение. Жалко че си от Варна, можеше да поекспериментираме върху моята кола тъй-като и аз го имам този проблем, прилягащ на вариант 1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #17 Отговорено 23 Юли, 2010 "Ако изпарителя замръзва е по-вероятно да е в зоната на високите обороти като го настъпаш здраво. По принцип в тия жеги, датчика на изпарителя за температура се загрява по скоро от слънцето от колкото от антифриза и като врътнеш, то превключва ама послесе охлажда като мине водата и може и да замръзне. Но пък после не трябва да имаш проблем, а аз останах с впечатление, че е постоянно при 2 -3000 об."Имах подобен проблем на друга кола, водата не беше хваната както трябва. Изпарителя замръзваше и колата не можеше да върви изобщо след 100км/ч... Така като слушам колегите ми се струваше 11 градско много за моя двигател с обикновена АГУ на AG autogas systems, но при положение, че колеги с ГИ са на тези цифри при нормално каране.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #18 Отговорено 26 Юли, 2010 Снощи се прибрах от Сандански и колата се държеше много зле по пътя непрекъснато предърпваше независимо дали съм на прав учасък или изкачвам . Просто е някакъв ужас за каране и утре колата ще я карам в сервиза да свалят ГИ и да ми връщат парите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #19 Отговорено 26 Юли, 2010 Така, така, колега кат не могат да монтират газови да не се занимават. Дано ти върнат парите да не земат да чоплят нещо да я скапят още повече, заплашваи ако трябва с комисия за защита на потребителя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове