Jump to content

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Искам само да питам когато се чисти ЕАСV пръска ли се с WD40 на местата оградени с червено кръгче.

 

 

http://tinypic.com/view.php?pic=104gun9&s=3

Редактирано от AuruMoon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръска се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръска се.

Явно защото изчистих само където влизаха маркучите но нищо не се промени. А някъде мисля, че четохза подаване на напрежение. Да не би да трябва да вържа директно на акумулатора еднатата букса, а до другата само да се докосва отвреме навреме за да се затваря и отваря предполагам. Наистина не знам какъв му е принципа, а искам да го почистя хубаво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе чел си ама пак да питаш :) много добре са си го описали колегите там кадето си чел :) .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един въпрос. Може ли точно там да го изчистя с обезмаслител (Meglio). Доста е силничък обезмаслителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

??? ще се прецака ли с този обезмаслител защото с WD40 не се получи както го очаквах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих ползвал обезмаслител. Какво не се получи както очакваше?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами изпръсках около 100-120мл от тази смаска и вътре това което е като бутало беше черно в началото(аз си мислех че е гума). После взе да побелява тук там, но ми свърши от WD40, а и аз почти цялото там го изпръсках. Сега оборотите от 1200-1400 се държат на 600-800 на празен ход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ли доволен от резултата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз го до изчистих малко след като започнах темата. И може да се каже, че съм доволен ама съм малко перфекционист исках да светне :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да светне - купи си някаква подобаващо малка четчица с меки косми (предполагам тип спирала за вежди) и търкай вътре лекичко да не скъсаш пластмасата. Ама не съм сигурен дали е добра идея да човъркаш вътре все пак. С WD и подаване на напрежение си е екстра. Щом оборотите ти са 600-800 - това са оборотите по сървис менюъл. И да го полираш отвътре надали ще постигнеш по-добър резултат (освен душевния, че ще се кефиш че караш с полирано ЕАЦВ) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок и мерси на всички. Мисля да напиша една тема как се прави наистина защото поне аз не намерих процеса обеснен като за блондинки. А наистина би било полезно. Темата е за Катинар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече ще спя спокоен. Мерси много!!!! Няма нужда повече от офф.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя го почистих с нафта,напълних отделните камери и го оставих да пренощува,преди монтажа накиснах камерите с WD40 и сега е като нов. :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема е за катинар, както казах вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...