Jump to content
Leni

Accord F18a3 Проблем или НЕ?

Recommended Posts

Здравейте днес спирам пред къщи гася колата и чувам,че перката на радиатора ми върти.Погледнах колата нормално загряла термостата отворил.Вдигнах капака и видях,че само едната перка се е включила-дясната откъм ангренажа.След 20 сек. спря след 1 мин. пак се включи.Така 4-5 цикъла направи и спря да се включва.Странно ми стана че дори и на изваден контактен ключ едната перка работи.Дали е проблем това или е нормално за Акордите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално за всички хонди даже. Би трябвало да има и предупредителен надпис на стойката на перката, че тя може да се включи по всяко време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Карам Accord от 97-а, само че със F22Z2 двигател. Аз също забелязах че перката се включва след като съм спрял, загасил и вече съм извън колата. Според мен е нормално. Преди на Vectra-та ми беше по същия начин. За Civic-а ми, не съм обърнал внимание понеже брат ми го кара, аз рядко му се качвам. Но... няма какво да се плашиш, всичко си е ОК.

Редактирано от mitaka_t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля ,че на Сивик не се включва без контакт.Ама при Сивик радиаторите са един до друг с две отделни перки,а при Акорда долепени един зад друг и има логика да се обдухват едновременно дори от една перка без контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...