Jump to content
K1r1L

B серия (С два всмукателни вала възможно ли е ?)

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

знам че имат разлика но , все пак ми е интересно дали е възможно нещо подобновидях че гърбиците са разменени на единяи и другияи там където влиза делкото н а другия е по различно.(при други марки коли става(при бмв фв и опел.)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Кире, ти с два смукателни хубаво ще пълниш от две места ами от къде ще излиза !!! !!! :hondarulez::honda::punk:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще пълни пълни ,и все от некъде ще кипне 100% ,ама после ще бъде пак в стената на плача :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма да е директно - т.е. вероятно вала ще иска рязане, но ... според мен, колкото и да е необмислено, може да се подкараиначе ще трябват и 2 всмукателни колектора ... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

е обясните как при фолксваген ? става или поне така съм чувал при КРили при БМВ

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Кире не се излагаи бе там всичко е направено взаимозаменяемо,за да може да имаш резервни части под ръка при всяка ситуация,например ако ти сдаде багажа гумичка за клапан,вадиш резервната от багажника/само трябва да се демоинтира джантата/ :cool:

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

например ако ти сдаде багажа гумичка за клапан,вадиш резервната от багажника

:cool::) :) :cool::) :) :honda: :honda: направо ме претрепа :honda: :honda: :D Сигурен ли си че се маха джантата?? :honda: Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:honda::cool::) тук няма ли модератори да им изтрие мненията на тия !?!? (Дето нямат нищо общо по темата:honda: къшшшшшшшшшшшш !! :) Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе яяяяяяя г/н 2 смукателни вала,то само пълнене нестаа трябва и празненееееее :cool: ПП: Кире не се излагаи бе,дет ще преправяш само глупости я си купи валовете които искаше и си готов.Ще вземе да стане някоя поразия по колата и ще се чудиш как и от къд еда я подхванеш !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:honda::):honda::):honda::cool:аз питам дали е възможно не че съм тръгнал да го правя Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбира се че може !!! Даже може да се направи с 2 всмукателни и 2 изпускателни. Работата става ето така: Режеш двата разпределителни вала по средата и слагаш още 2 ролки от страната на делкото, а вторият ангренажен ремък зацепваш към маховика.Сега се сещам и за още един вариант: Слагаш още една глава върху оригиналната и тогава пак ще имаш 4 вала но този път няма нужда да се режат. Трябва да удължиш стеблата на половината клапани на горната глава за да достигат до долната. тук недостатъка е че трябва да се реже предният капак и където се получават луфтове между двете глави трябва да се сложи силикон. Предимството на този вариант е че ако варираш леко разстоянието между двете глави ще се получи ефекта на променливото газоразпределение но само по фаза. Според мен най удачно ще е двете глави да са разделени с пружини и междината да се регулира с за да се дефазират горните и долните валове според моментното натоварване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста на шега се приема тази тема но в интерес на истината при голф КР и АБФ се получава и има лек положителен ефект във високите за сметка ест. на ниските.При хонда обаче надали ще се получи и надали някой е пробвал за да каже :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при БМВ- се получава и ефекта е WOW. На 2.5 мотор двувалка го направиха в София показа над 160 коня на колела в хеед и наистина ефекта е много полужителен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

СИГУРНО СА СЛОЖИЛИ ДВЕ ГЛАВИ ? :) ДВА СМУКАТЕЛНИ КОЛЕКТОРА :) ??? И ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ СМУЧЕ !!!! :) А ИЛИ 4-РИ РАЗДЖИНИ РОЛКИ :) И ПРИ ОПЕЛ СТАВА Ц20 ЛЕТ ПОНЕ.ама тук всички са :) лигави и нищо не излезе от тая тема...

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Нисан 200sx с CA18DET става :rolleyes:Ефвкт има чувствителен , но не сме го мерили на дино :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире и аз знам че при VW i opel номера става, дори във Враца имаме едно PL-че което е с два всмукателни, при нас не става защото фазите на газоразпределение са не като на другите коли, профила на гърбиците е по различен на всмукателя и изпускателя и от там няма да стане , до като при другите автомобили профила на гърбиците и на всмукателите и на изпускателите е еднаква разликата е в лифта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема симетрия,баце........ще стане хипер странна тайминг фигурка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш в симетрията е проблема.... Като цяло звучи лесно и постижимо, но има няколко неща които биха ме притеснили мен лично... Нека помисля малко на глас1 - Изпускателния вал отваря бързо и затваря бавно. Отварянето спомага за бързо озвобождаване на газовете и създаването на мощен blow-down. Затварянето пък е важно от гледна точка разминаване на изпускателния клапан в всмукателния и буталото.2 - Центъра на гърбицата не е в центъра !!! а е сравнително рано. При слагане на всмукателна гърбица, която е с огледален профил, максималното повдигане ще дойде по-късно, което може да е в директен разрез с точка 1.3 - Тестът ми звучи смислен макар че не бих възложил големи надежди. Важното ще е да се зацепи вала така, че застъпването при 1мм да е близко до фабричното и при това зацепване да не се окаже че изпускателния клапан си пречи с всмукателния и/или буталото.4 - последния леко неприятен факт е че кобилиците обикновено омат леко износване, което не е е проблем ако сложим всмукателни кобилици на изпускателната страна... но при това действие ги завъртаме на 180 градуса и гърбиците ( широка и тясна) също са мислено завъртяни... тоест ако се сложи всмук. вал на мястото на изпускателния, кобилиците ще трябва да си се донапаснат сами. А може и добще да не съвпаднат заради разликата в ширината на гърбиците... ако това стане, бих заклеймил процедурата като невъзможна.от мен толкоз... за друго не се сещам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

това са отговорите които търсих :Pпросто ми беше интересно при другите марки защо става :D (а при наща :D не благодаря за инфото :D

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен става при двигатели, които не са с кобилици, защото имат симетрични фронтове на гърбиците. Винаги спортните валове са за предпочитане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...