Jump to content
Ekzotik

Твърди мъркучи на радиатора

Recommended Posts

Нормално ли е при Сивиците 6 ген тези мъркучи за антифриза от радиатора да са трърди!Ако някои е има наблудения или информация по въпроса нека пише тук..........Мотора е Д14А4....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво разбираш под твърди??? прегледай темите за гарнитура на главата :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми те и моите не са особено меки, даже и на студен двигател. Дори като се затоплят от антифриза поомекват малко.Предполагам, че ако не ти ги надува си е от годините. Това не е и хубаво, защото може да се спукат в един момент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не нормално да са твърди, няма как да обират вибрациите. Предполагам, при теб вече са много стари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хич не нормално да са твърди, няма как да обират вибрациите. Предполагам, при теб вече са много стари.

Ко каза :);):):D:plane: По темата: Колега ако сравняваш с немски автомобил са по-твърди. И аз когато купих първата ми хонда след 2 дни ходих в сервиз защото си помислих, че надува, но просто се оказа че тези коли работят на по-високо налягане на охладителната течност. Виж на капачката на радиатора пише на какво налягане работи :yes: А ако ти се струва, че наистина е прекалено голямо налягането иди в някой свястен сервиз за да проверят за изгорели газове в охладителната система.ПП: pitbuls те е насочил в правилна посока може от темите за гарнитура на главата да намериш отговор :dj: Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да за гарнитура и аз си мислех след като сравних твърдоста с мъркучите на хонда кончерто,но след като видях 2 хонди като моята при тях нещата бях същите.И за това пуснах тая тема вчера за да видя дали и вас е така :)Пък може да се окаже успокояваща за нови членове на форума.

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де твърди ама колко твърди? При загряла кола като стиснеш големия маркуч горе на радиятора към главата?Допират ли се двете му страни или се притиска до половината горе долу?И мойте не са никак меки затова питам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин да си събереш пръстите...0.9 до 1.1 бара е налягането в системата , колко меки искате да са ви??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де за да не отварям нова тема да питам дали и при вас е така.Колата загрява нормално до средата горе долу е стрелката не се качва по нагоре.Сутринта студена разширителното казанче е между минимум и макс.Карам така цял ден на другия ден сутринта антифриза в казанчето е над максимума.И така без да доливам вода всяка сутрин нивото в казанчето е различно.Смених капачката на радиатора по съвет на колега от форума-същата работа всяка сутрин ралично ниво на антифриза един път на минимум друг пъта на макс. и над макс.Някой има ли идея нормално ли е това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нивото в казанчето не е толкова важно колкото нивото в радиатора. Проверявай дали при студен двигател дали течноста е до горе в радиатора. Казанчето е само разширително, т.е. при разширяване на течноста се отлива там, и при истиване трябва да се прибира в системата обратно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението е изтрито заради нарушена т.2 от Правилата на форума

2.Забранено е писането с латински букви ("методиевица"/"шлякавица"), както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и др. с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата. (Изключват се случаите, когато е наложително: техническа информация, код, release info и др.) Това са по-сложните за откриване букви във фонетичен режим на клавиатурата (т.е. когато Кредора преобразува латиницата):

 

Ч = `

Ш = [

Щ = ]

Ю = \

Я = q

В = w

Ж = v

Ц = c

Й = j

Ъ = y

У = u

Ь = x

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай ама на 1.1 бара колко па да не са твърди? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да доста са твърди на 1.1 бара вчера няколко японски коли на 1,1 бара пипнах маркучите всичките са доста напомпени.Абсурд да допреш стените на маркучите при натиск.Явно е нормално.Едната кола беще субару импреза 2007г. и тя работи на 1,1 бара и при нея е доста сериозноналягането в маркучите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...