SH3M37A 5 #1 Публикувано 20 Юни, 2010 Здравейте колеги Пред голяма дилема съм искам да си продам англичанчето 98 година с десен волан и пак да си взема с десен волан кола./понеже съм свикнал вече с нея / НО тука иде проблема.Гледам ги по сайтовете от часни лица акордите 1.8 в-тека върви до 4000 лева .което си ме устройва НО повечето са автоматици ;( мързелива работа Другия вариант е да ида до ирландия/англия и да си взема ръчка но ще ми излезе малко по скъпо с около 1000 лева може би.Въпроса ми е :Заслужава ли си такава хубава кола да се кара с автоматика и какви Плюсове може да има освен за градските условия.другия минус който знам е че ако ти падне акумулатора / от музика примерно / няма палене трябва ти ток от друга кола Благодаря и ще съм много happy ако ми помогнете за този автоматик Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #2 Отговорено 20 Юни, 2010 Една темичка за градския транспорт, която може да помогне : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44424Мога да кажа само, че това ми е първият автоматик и за напред ще са само автоматици! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #3 Отговорено 20 Юни, 2010 Благодаря ще я прегледам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r16 24 #4 Отговорено 21 Юни, 2010 Относно тока: и на мен (с ръчка) като ми падне акумулатора не мога да запаля. Нали няма какво да задвижи бензиновата помпа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #5 Отговорено 21 Юни, 2010 Като човек, карал 3 години "градски транспорт" - прелюд ББ9 типтроник, мога най-отговорно, да кажа, че след климатика, това е най-важната екстра. С този мотор, на това купе, предполагам няма да ходиш на състезания, а в града е огромно улеснение, извън града също.Най-вече гледай следните неща, ако купуваш автомат: на равно място на N колата да стои - да не тръгва леко, на наклон на D да стои на място, да не се връща назад, пак на D на равно да тръгва без газ, при подаване на газ, да няма "камшик" ускорението макар и леко мудно, трябва да е плавно, от смяна от P на R или D също да няма "камшик", при подаване рязко на газ в движение, кикдауна да се включва спонтанно и чисто, обслужването е елементарно / на кутията де/ - сменя се или по-скоро се опреснява маслото на всеки 60000 километра, задължително с оригинално хонда масло - ATF-Z.Успех, ако искаш да пътуваш комфортно, а движението в града да е песен - автомата е твоят избор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове