Jump to content
SH3M37A

ръчка или автоматик

Recommended Posts

Здравейте колеги :)Пред голяма дилема съм искам да си продам англичанчето 98 година с десен волан и пак да си взема с десен волан кола./понеже съм свикнал вече с нея / НО тука иде проблема.Гледам ги по сайтовете от часни лица акордите 1.8 в-тека върви до 4000 лева .което си ме устройва НО повечето са автоматици ;( мързелива работа :)Другия вариант е да ида до ирландия/англия и да си взема ръчка но ще ми излезе малко по скъпо с около 1000 лева може би.Въпроса ми е :Заслужава ли си такава хубава кола да се кара с автоматика и какви Плюсове може да има освен за градските условия.другия минус който знам е че ако ти падне акумулатора / от музика примерно / няма палене трябва ти ток от друга кола ;) Благодаря и ще съм много happy ако ми помогнете за този автоматик :) Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една темичка за градския транспорт, която може да помогне : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44424Мога да кажа само, че това ми е първият автоматик и за напред ще са само автоматици!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ще я прегледам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно тока: и на мен (с ръчка) като ми падне акумулатора не мога да запаля. Нали няма какво да задвижи бензиновата помпа... :shock:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като човек, карал 3 години "градски транспорт" - прелюд ББ9 типтроник, мога най-отговорно, да кажа, че след климатика, това е най-важната екстра. С този мотор, на това купе, предполагам няма да ходиш на състезания, а в града е огромно улеснение, извън града също.Най-вече гледай следните неща, ако купуваш автомат: на равно място на N колата да стои - да не тръгва леко, на наклон на D да стои на място, да не се връща назад, пак на D на равно да тръгва без газ, при подаване на газ, да няма "камшик" ускорението макар и леко мудно, трябва да е плавно, от смяна от P на R или D също да няма "камшик", при подаване рязко на газ в движение, кикдауна да се включва спонтанно и чисто, обслужването е елементарно / на кутията де/ - сменя се или по-скоро се опреснява маслото на всеки 60000 километра, задължително с оригинално хонда масло - ATF-Z.Успех, ако искаш да пътуваш комфортно, а движението в града да е песен - автомата е твоят избор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...