Jump to content
rollin

въпрос за центровка

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колегиМиналия ден въртях делкото(направих белези на това как си беше) и мисля, че дадох предварение и колата ми се струва, че върви по добре в ниските обороти до към 6000, обаче след 6500 до 7200об е супер мудна, направо спира.Въпроса ми е дали си внушавам, че с предварение(или там каквото е) върви по добре в ниските и до около 6000об или съм в грешка? Защото съм сигурен че във високите работата е по зле от преди(6500-7200об)

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си внушаваш, и аз съм го тествал и се получи така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен ако си дал повече предварение няма да върви във ниски тоест обратното на твоито. а ще е по силна във високи. (Тези неща не се правят на около ! има си УРЕД) :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да знам, че има уред но не мога да намеря колко градуса трябва да ми е предварението?Някой да знае? Мотора е H23

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имай на предвид, че нашите двигатели се въртят на обратно (защото и са монтирани на обратно) - да не би да си отнел от предварениетосъщо така, ако не откачиш там някаква букса, ECU-то си връща предварението в нормалните граници - независимо колко го въртишпък и повече предварение не винаги дава добри резултати - проверено е на дино

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си мисля, че ако двигателя се въртеше на обратно, щяхме да имаме 5 задни :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се получава това значи си дал закъснение.Ако дадеш предварение се развалят ниските :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателите на Хонда въртят на обратно спрямо повечето други производители, предполагам това е имал в предвид колегата Magnum.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те си се въртят нормално... само дето кутията е от другата страна :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а някой знае ли колко градуса трябва да ми е предварението?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поне да кажете от каде мога да видя за да знам как да я нагласи майстора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много сигурен, но мисля че в autodata има такава информация , някой колега който я има качена нека каже :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в аутодата не намерих... някаде другаде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

стробоскопа показва колко трябва да ти е... дори и да не го знаеш.попрнцип на хондите е 15-7 градуса.(поне на тези които аз съм имал)В мануалса ти за 2.3 99% го има колко трябва да е.колега магнум не съм съгласен с това че компа оправя (предварението и закъснението)като въртиш делкото звука на мотора се променя(като начин на работа)значително

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси гадната кола.... днеска майстора я гледа и каза, че нямала белег на шайбата и не успя да направи центровка :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси гадната кола.... днеска майстора я гледа и каза, че нямала белег на шайбата и не успя да направи центровка :rolleyes:

баси маистора не колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

врътнах делкото на око... колкото върви толкова.. на националната ше стане ясно ако се пусна със себеподобен :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От към скоростната кутия има капаче,белезите са на маховика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре ще го накарам отново да погледнеМерси за съвета !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имай на предвид, че нашите двигатели се въртят на обратно (защото и са монтирани на обратно) - да не би да си отнел от предварениетосъщо така, ако не откачиш там някаква букса, ECU-то си връща предварението в нормалните граници - независимо колко го въртишпък и повече предварение не винаги дава добри резултати - проверено е на дино

SCS (сервизния конектор се окъсява) Но примерно при Х22А5-8 не се върти делкото и ако не ти е 15 плюс минус 2 градуса на idle хвърляш компа и слагаш нов :D така е по книга :P"If the ignition timing is incorrect, replace the ECM(there is no way to adjust ignition timing)." Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ignition Timing Control• The ECM contains memories for basic ignition timing at various engine speeds and manifold air flow rates. Ignitiontiming is also adjusted for engine coolant temperature.• The knock control system sets the ideal ignition timing for the octane rating of the gasoline used.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...