Jump to content
AuruMoon

Как да сложа ел стъкла на 5та генерация

Recommended Posts

Привет на колегите. Надявам се, че не повтарям за ен-ти път темата. Опитах се да намеря такава тема из форума, но това което намирам не ме удовлетворява. Питането ми е какво точно ми трябва. Освен, че трябва да сменя корите и машинките Много ли кабели трябва да добавя. Освен това, ако някой колега продава такива машинки да драсне ЛС, за да започна този проект. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало кажи каква е тая 5та генерация - седан, купе, хеч. Предни, задни или и 4рите да са ел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приемам забележкатаАми хеч с 2 врати. :wub:, но просто е много смешно и неудобно като искаш да смъкнеш стъклото и се набираш на манивелата на врата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на твое място бих намерил 2врати с ел и да си ги сложа и да продам старите :lol: иначе като цяло е елементарно намираш си машинки копчета слагаш 1-2 бушона слагаш тапички на старите дупки и си баро газаро :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тка ибяснено е много просто. Той човека е написал, че е чел темите по тоя въпрос и че си търси машинки и кори, ма въпроса му е по ел. частта. Как да прекара инсталацията, колко кфи и къде да слага бушони.То като го разбираш е лесно да кажеш слагаш бушони и си готов, ма като хал хабер си нямаш ти се ще по-подробно да ти се обяснят нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на твое място бих намерил 2врати с ел и да си ги сложа и да продам старите smile.gif иначе като цяло е елементарно намираш си машинки копчета слагаш 1-2 бушона слагаш тапички на старите дупки и си баро газаро

Колега ти от личен опит ли говориш? За да стане като фабрично трябват и кори, няма как конзолата с копчетата за вратата да я натъпчеш на кора, която не е предвидена за това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тка ибяснено е много просто. Той човека е написал, че е чел темите по тоя въпрос и че си търси машинки и кори, ма въпроса му е по ел. частта. Как да прекара инсталацията, колко кфи и къде да слага бушони.То като го разбираш е лесно да кажеш слагаш бушони и си готов, ма като хал хабер си нямаш ти се ще по-подробно да ти се обяснят нещата.

Менче оказва се че по инфото на Тенко, аз на моя модел имам прекарани букси така че ми трябва само да сложа машинки, бушони и ако искам да е красиво да сменя корите :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми честито колега, давай щото честно казано да имаш ел джамове си е найстина голяма екстра. Тука има някфи универсални машинки http://bktuning.net/ ама според мен е по-добре да си вземеш оригинални от морга.П.С. Бая правописни грешки имам в миналия пост, сам трудно си го прочетох :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чете се :unsure: А й за сега съм в процец на разознаване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по темата. Машинките на купе и хеч еднакви ли са ??? А корите на предните врати ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и на двата въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колега. Този дето ги продава ме хвърли в егати филма. Разправя, че корите са различни и аз съм :unsure: леко объркан. И аз си мисля че няма разлика а тои твърди че вратите на купето са по дълги(не че има логика за перфектните японци)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Доколкото знам са еднакви. Все пак, ако човека е от София, пробвайте на място.п.с. - на купетата интериора е черен (имай го предвид в случай че твоя е сив)

Редактирано от chris_barnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе махнете ръчната врътка и на нейно място закачаш моторчето и готовос .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе махнете ръчната врътка и на нейно място закачаш моторчето и готовос .

Има едно клипче един дятка с миксер. Сваля го за половин секунда Но все пак говорим за хонда, а не голф.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм слагал ел.стакла на Д15-ка и си има прекарана инсталация.Това което ти трябва е:-2 предпазитела -машинките -корите-релето за ел.стъклатаКогато си купуваш машинките задължително искай и релето, че аз едвам си намерих.В мануала има ел.схемата.П.П.ако искаш намери ме на скайпа и ще ти обясне всичко - скайп: spas_ilchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОООООООо велики хондаджиО мнооо се извинявам ,че ти оспамих темата .А не ти ли мина през акъла голфаджийски ,че май съм го правил ,и това че тамън ти бях приготвил няколко снимки и които няма да имаш удоволствието да видиш как става .ВЕЧЕ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля да се карам защото го правя за удоволствие. Искам да ми кажеш колко ще излезне по твоята схема с напасването на ел веригите, а аз ще проверя как ще стане просто като сменя с оригинални на Хонда :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...