Jump to content
Vacheto

Твърд Съединител Акорд 6 ген.

Recommended Posts

Нормално ли е да е толкова твърд педала на съединителя? Кракът ми изтръпва като съм в някое задръстване. Има ли вариант за смазване на жилото(ако е с жило) или някой друг номер. Да не би да е за смяна комплекта ..... Нямам идея, колата е Honda Accord 6 gen 2.0 vtec.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така, по всяка веорятност е за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е за смяна, но може да е като това:"Намерих кьде е проблема! Оказа се че горната помпа има клапан, който при отпускане на педала до горе врьща течността в казанчето. За тази цел буталото на помпата трябва да излезе докато опре в края и тогава клапана се активира. При мен не излизаше докрай защото педальт не беше регулиран правилно спрямо помпата, на нея има една вилка която се навива на оста на буталото и се законтря. Затова този клапан никога не се е отварял и излишната течност е оставала в системата вместо да се вьрне в казанчето. Сега е добре, само ме дразни че педальт на сьединителя идва по високо от спирачката. Но поне знам кьде е бил проблема след една година главобльскане и смяна на какво ли не."От тук: http://roverclub-bg.com/forum/viewtopic.ph...62&postdaysИли вилката задържа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен беше много твърд педала на съединителя - след смяна ще се оправи.

Моят Civic 1,7CTDI е на 122500км

Проблем - твърд педал на съединителя (така я купих), постепенно започна задна скорост да влиза с хъркане (чат-пат, не винаги), при потегляне от място предницата потреперва (чак предния капак претропваше), започна да влиза с по-голямо усилие и първа скорост.

Опитите:

1.Смених маслото в скоростите - Honda MTF-3 - нямаше подобрение (старото масло беше абсолютно чисто без никакви утайки)

2.Смених спирачната течност в помпите на съединителя (старата беше доста потъмняла) - отново без подобрение.

Стигнах до извода, че съединителя не отделя достатъчно

Решението:

Свалихме скоростите на земята. Оказа се, че феродовият и притискателният диск са на “Luk” с оригиналните серийни номера на ISUZU, т.е. не са сменяни. Притискателният диск изглеждаше супер, феродовият диск имаше поне още 2-3мм до нитовете – направо ми омекнаха колената, защото си помислих че проблемът е в скоростната кутия.

Обадих се на познат в Бултрако, който ме увери че не са имали проблем досега със скоростна кутия на този модел (само на бензинови от същата седма генерация са сменяли лагер на първичния вал – нищо друго), феродовият диск на 1,7CTDI изкарвал 180-200000км. След като споделих проблемите си, ме посъветва да свалим маховика (огледалния диск) и заедно с притискателния и феродовия диск да ги занеса на стенд (има един частник в Пловдив), който да ги провери за кривини.

За моя най-голяма изненада се оказа, че не са добре и срещу 130лв. ще ми ги шлайфа и ще накове ново феродо. Само да не забравя да спомена, че за мойто шаси в Бултрако цените са: нов притискателен диск 335лв., феродов диск 466лв, а амбреажният лагер 382лв – бил лагер-помпа (да ама не, защото си имаме и горна и долна помпа отвън на скоростната кутия). В целият Пловдив не можах да открия алтернативни цени на притискател и феродов диск – не се предлагат никакви освен оригиналните и цените са все такива.

И така приех офертата за 130лв.

Последва качване и сглобяване на всичко.

Резултата:

Скоростите влизат като в масло, супер мек педал на съединителя, изобщо не потреперва предницата при потегляне – все едно седнах в друг автомобил.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо нямам като симптом че си отива съединителя. Отделя добре, не боксува, не трепери колата при потегляне. Ще видя тука майсторчето в гаража до нас какво ще каже и ако реши че е за смяна да го сменя. Мерси за вариантите, ще трябва да го оправя че тук в тия задръствания е оле мале с тоя педал, без крак оставам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наскоро смених съединител и в момента се оплаквам, че е страшно мек. :blink:Явно има значение притисквателя и лагера, но в момента новия съединител е по-мек от педала на газта :)Така че като ти дойде момента да го сменяш, не се хвърляй на ментета и ще бъдеш учуден от резултата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TipoMan, имам акорд купе като твойто-на аватара...Би ли ми казал колко ти излезна смяната на съединителя ? какъв съединител си взел ? (от кой производител)...и на мен ми е твърд педала на съединителя, и искам да го сменя...даже ми е и една идеа по-високо от педала на спирачката...посвикнал съм му, и не ми пречи, ама така като го погледна само как изглежда спрямо педала на спирачката изнервям се :P Предварително благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ни в тия задръствания е оле мале с тоя педал, без крак оставам.

:P Автоматик младежи........ще се сетите ;):lol::P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TipoMan, имам акорд купе като твойто-на аватара...Би ли ми казал колко ти излезна смяната на съединителя ? какъв съединител си взел ? (от кой производител)...и на мен ми е твърд педала на съединителя, и искам да го сменя...даже ми е и една идеа по-високо от педала на спирачката...посвикнал съм му, и не ми пречи, ама така като го погледна само как изглежда спрямо педала на спирачката изнервям се :lol: Предварително благодаря !

Трудът беше 140лв. Като се разчетох, разбрах, че било бая работа...Съединители има различни - National - внасят ги Косер - 240лв - майстора взе първо такъв но каза, че халтави на шлиците и изглежда много евтина изроботкаExedy - внася ги Евро 07 - 300+лв примерно, ама нямаха като за моя моделValeo - Накрая взех такъв, струваше 340лв. Засега съм доволен, само дето впоследствие разбрах, че не е точно като за моя модел и притисквателя трябвало да бъде една идея по-дебел.Да уточня, че моят двигател е F23A1, вероятно твоя е F20, така че партномера на съединителя и цените може да са различни.Ако имаш време, поръчай си от чужбина.Exedy минават за най-малко калпавите от трите варианта и струват около $100 + доставка.Ако искаш мога да ти пратя каталозите и партномерата на тези производители, имах ги свалени някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...