Jump to content
rollin

Зареждане на климатик на Прелюд 4-та ген.

Recommended Posts

ЗдравейтеДнеска ходих до майстор да ми долее климата, че духа марно и той каза, че ми е със стария модел газ дето се ползвали и вече били забранени и там хиляда глупости ми нареди... както и да е не го допълни.Каза, че съм можел да мина към новия вид газ като се свалял компресора на климатика и се сменяло маслото и цялата процедура + новото зареждане струвала около 150лв...Дали знаете примерно в Пловдив дали зареждат на места още със стария газ или да минавам на новия модел... и цената която е предложил тоя майстор добра ли е?Съвети?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз скоро си хортувах с един мастор и той ми каза ,че попринцип нещата стоят както ти си ги изредил ,ноооо дефакто няма проблем просто да ти се източи стария и да ти се напълни с новия и даже има направени вече на 30 коли без да има някакви оплаквания

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ами да... то майстора ми каза, че има и такъв вариант но "уж" не се препоръчвало...Ама дали се сменя маслото или да му казвам да го пълни със новия газ?

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нека някой по-информиран да си каже присъдата , но след като едно зареждане е към 70-80 лв мисля ,че няма да е зле да отлелиш още толкова и да преминеш към новия фреон за горепосочената сума ,но само да не стоне така че и в двата случая той да само да ти смени фреона

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако не смениш маслото рискуваш компресора,които струва.....!По принцип новият фреон работи със синтетично масло,а стария с минерално и като му ръгнат от новия фреон,маслото става на боза и познаи кво те чака. :) 150 лефа за тия процедури напрао си е супер цена. :)

Редактирано от bate_em4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

начи да плащам и да го оправят....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така знам. За мой късмет на моя прелюд се оказа, че компресорът е от новите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

R12 все още се намираи прехода към R134 не е толкова сложен. autofrost се опитаха да ме вкарат и те в този филм - трябвало да се свали компресора, да се смени дехидратора, ала-балаа колата ми е от години на R134 и работи без проблемта източва се стария фреон, продухва се системата с азот (до колкото разбрах за да се източи старото масло) и се зарежда от новия фреон с новото маслодобре е да се направи в сервиз с машина, която сама ги прави тези неща - иначе кварталните майстори с бутилката зареждат на око, и резултата не винаги е такъв, какъвто трябва да бъде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...