Jump to content
prozacc

Един от вас

Recommended Posts

Здравейте на вички. Вече съм един от вас. Сдобих се с Хонда Акорд 1.8 от 98г. Преди няколко дни продадох другата си кола Вектра Б 1.8 16в Екотек. Поразгледах се малко как стоят цените в интернет, защото главно исках бмв е39. Всички обаче ми натякваха колко скъпи били частите и колко била скъпа поддръжката, но аз си бях твърдо решен. Докато в неделя не видях този Акорд в нета. Колата е с газ (жалко, не е ГИ, а обикновена), климатик, СРС и така нататък. Много ми допадна, даже днес пътувах с него и не усеща изобщо скоростта. По- късно ще пусна снимки. Направи ми впечатление, че купето е доста по- шумно от това на вектрата (гледах гърнетата и са здрави), и на централната конзола не ми светят лампичките за топло-студено, сила на вентилатора и позиця на духане. Как се сваля това чудо, за да ги сменя? Сега правя задни спирачки, за жалост се почна с проблемите... Апаратите бяха блокирали и не спира отзад, но това днес мисля, че ще е отстранено. Също така ми се стува, че рейката е рациклирана, защото малко трудно се върти волана (имал съм подобен проблем с др кола и така се получи след рециклирането). Съединителя има голям луфт. Отделя супер ниско и другото е празен ход. Как е при вашите? Казаха ми, че може да са помпичките...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Честито колега за новата придобивка, да си я караш с кеф и много безаварийни :) . Относно тези дребни проблеми - може да питаш в раздел 'Технически Въпроси', но потърси първо дали има нещо ;) Всичко се оправя малко по малко, стига желание да има :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Честито и много безаварийни,а и добре дошъл

Редактирано от georgivanov1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за пожеланията. Ето малко впечатления от колата. Супер стъбилна е, честно казано не обича ниски обороти. Дори и двигателя 1.8, които ми се видя малък за това купе си върши работата перфектно. Лошото е, че предразполага към високи скорости, 150 не ги усеща дори и на газ. Малко шумно ми е в купето, но не знам дали шумът идва от гумите (все още са зимни), за лагерите казаха, че са здрави, или просто купето не е добре обезшумено. Не изключвам и скапано гърне, въпреки че ми изглеждат здрави. Както казах АГУ-то е обикновено за жалост и като смених въздушен филтър се прецакаха настройките. Колата се спъна (на изкачване умалява, докато на прав път няма никакви проблеми), не държи изобщо ниски обороти като пусна климатика и отива да гасне. Днес я оставих на технически преглед и настройка, пък дано се оправи. Съединителя го бутна един майстор и сега е 6. Обаче задните спирачки малко ме притесняват. Раздвижиха уж механизмите, минаха дисковете на струг да свалят рaждата, сложиха чисто нови накладки, но пак ми се вижда, че не спират. Има по дисковете тук- там следи от спиране. Лампичките на средната конзола не работят, както споменах по-горе и е малко трудно в тъмното да боравя с уредите. Може ли да ми кажете дали изобщо свети, копчетата за климатика и засмукването на въздуха светят ли или само малките зелини лампички светят? Как се сваля тази конзола? Мъчих се да я махна, но ме хвана страх да не я прецакам. Копчетата за ел стъклата, както и тези по арматурното табло (за halogenи, реотани) светят ли и те?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега и добре дошъл в хондоманията така посни снимки да видим машинката :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен.Дай снимка кой акорд точно е,предполагам става дума за този от 96-та натам,който е седан или хетчбек.Иначе да знаеш,няма хонда на която да не светят уредите достатъчно за да не ти се налага да блуждаеш в тъмното.На колите след 96-та корите им са на щипки,малко боли сърцето като ги скубеш заради звуците,но са супер здрави.Огледай хубаво обаче да няма винтчета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за този акорд става дума. За ел стъклата управляващият блок се вади елементарно. Там има едни крушки, подобни на тези, които се слагат в таблото на повечето автомобили. Но въпреки всичко са малко по- различни. Цветът им е бял И са доста по-малки. Не знам дали в мрежата за авточасти ги има, защото няма да се лъжем такива акорди не се срещат като вектра б примерно И да ги има във всяка морга. Преди малко си взех колата от газаджиите. Всичко е 6, пак стана бегачка. Издаден е паспорт, технически преглед И е настроена. Оказа се, че момчето има същия, но по- стар. Разпитах го за конзолата. Според него се разглобява абсолютно всичко- жабка, подлакътника, всички пластмаси И така нататък. Това хич не ме зарадва, знаейки, че искам всичко да е перфектно И изобщо не е удобно да търсиш в тъмното копчета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,то никой не се съмнява в това че колата може да се разглоби-въпросът е как точно в твоя случай.иначе Хонда са като лего,доста добре държат на разглобяване и сглобяване.просто трябва да разбереш твоят модел точно как се разглобява?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале в какъв филм се хвърлих за едни лампички.... Да бях знаел, че е такава игра, изобщо нямаше да се хвана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, я ме светнете как се раздвижват задните апарати? Не ми се пипа без да знам за какво става дума, защото на Мазда 626 цилиндърчетата се навиват и елате да видите как счупих една отверка от натискане. Та да не и тук да има някаква врътка...? Иначе накладките са чисто нови, дисковете минаха на струг, но понеже колата все я карам празна кантара няма как да освободи повече налягане към задните колела. На няколко пъти усещам как спира само с предни и даже на втория път включу АБС. Също ако може и малко инфо за ръчната спирачка как се натяга?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колегаПъво честито за придобивката. Относно питането за лампичките, при мен също бяха изгорели. За да ги смениш трябва не малко разглобяване, но не е нещо непосилно. Блока с копчетата за ел.стъклата се сваля лесно с внимателно надигане. След като излезе откачаш буксата и ще видиш крушките. Те са малко специфични, не навсякъде ги има, за това аз сложих бели диоди. За да достигнеш до лампичките на централната конзола трябва да започнеш първо с освобождаването на конзолата между седалките, защото иначе не може да се извади централната конзола. Има един винт, който се вижда като отвориш жабката. От другата страна също има един винт, скрит от пластмасите около волана. Трябва да извадиш и врътките на парното. Става с леко надигане и издърпване. Като цяло като започнеш то си показва къде трябва да се надига. Има не малко щипки, но като се внимава не се чупят. Другата ми кола и на мен е Вектра, само че А и действително е по-добре обезшумена от Акорда, двигателя и шумът от гумите е доста по-малък, но за сметка на това звука на хондовия мотор е музика за ушите във високите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото колега. Лампичките са сменени и сега доста по- добре си координирам движенията в тъмното :) . Единственото е, че лампичките на ел. стъклата са наистина доста рядко срещани и ми останаха те за смяна. Но и това ще се случи. Мисля днес да сваля едно от задните колела, ако ми остане време да погледна за какво става дума. Но нямам много инструменти и ако излезе буталцето много няма как да го върна обратно. Тогава ще се наложи да обездвижа колата безсмислено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега първо честито за придобивката. На въпроса за задните апарати - моите се оказа, че също почти не се движат буталцата, взех си ремонтни комплекти, свалихме с един приятел апаратите и ги разглобихме, но се оказа непосилно(за мен :hondarulez:) да сложа външния маншон и след 2-3 часа мъки го скъсах. Така че направо занесох двата апарата за рециклиране, и в момента всичко е точно, но ми излезе и доста по - скъпо. Но ако не искаш да сваляш апаратите, не знам дали изобщо ще можеш да ги раздвижиш. Все пак ако те интересува повече къде ги правиха на лични.

Редактирано от degman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи отких, че парното ми духа марно, а не хубаво горещо, както си му е реда, при поолжение, че колата е достигнала работна температура. Да не би да има някаква врътка за пускане на топлото? Нали няма значение от позицията на духалките ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парното е оправено - проблем с жилото. Сега грее, та не се стои.... Остават спирачките, но в интерес на истината колата е абсолютно винаги празна и няма как кантарът да пусне повече сила към задницата. Карах я в ДН сервиз, чичката ми вика- на всички коли са такива спирачките, няма нужда от притеснение... Да, бе да....На техническия преглед не хващаха изобщо, докато на орела държаха перфектно и беше празен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, части от Ровър 618, 620 дали пасват на напите Хонди? Говоря за дръжките отвътре и задните спирачни апарати, че не ми се занимава да ги разглобявам...ако си намеря читави директно ги менкам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...