Jump to content
edikoisi

как се свързва външен оборотомер?

Recommended Posts

знам но да питам явно някаде бъркам :) имам червена,бяла,зелена е и черна жица :) и от каде се хваща сигнала ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от +12 на бобината взимаш сигнала, или казано с други думи твоя зелен кабел го вързваш на захранването на бубината. (на + на онези двете малки кабелчета).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Захранването на бобината (+12V) не е твоят кабел. Търсиш синя жица която е изходният сигнал на драйвера към оборотомера на таблото и круиз контрола. Бързите хонди имат само оборотомер ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се изясня взимал съм от там на други марки автомобили и работи до ден днешен без отказ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да си свързвал нещо някъде в МПС което работи но не и както си го описал с +12V на бобината при хонда. Ако ми посочиш автомобил на който бобината се управлява с +12V ще се съглася че че възможно. Вече за цвета на кабелчето от оборотомера трябва някой който има листовка да каже че не ги помня вече дали беше зеленият или белият

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

знам но да питам явно някаде бъркам ;) имам червена,бяла,зелена е и черна жица ;) и от каде се хваща сигнала ????

колега дай генерация(година) на колата, то е ясно че караш 'сивик и сивик' ;) Такаа... - червената жица е за +12v захранване оборотомер- бялата - пак +12v захранване осветлението (значи тези двете не ги взъзвай директно за акумулатора, защото оборотомера постоянно ще бъде пуснат!)- черната - маса (минус)- зелената - сигнал от бобината(трябва да има син кабел) или както аз направих - отваряш таблото, в буксата в ляво(по-голямата) влиза и един (мисля че беше само един) син кабел, това ти е импулса (взимаш от него). Редактирано от Анти_Голфаджия!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Черна- масаЧервена- захранване +12В (аз бих го взел от кутията с бушоните, за да може да се включва изключва с ключа)Зелена- свързва се към бобината или по- точно към синия проводник от бобинатаБяла- захранване за подсветката, +12В. Бих я свързал като червената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Колега, защо ми повтаряш поста? Само за да направиш 50-то мнение ли ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако беше въпроса за 50-те мнения за една година да съм ги направил, но не е... Не мислиш ли, че ако го бях видял, нямаше да пиша. Темата ми беше отворена и не съм презаредил страницата за да видя новите мнения (моя грешка). Както и да е....ПП: Моля модераторите да изтрият постовете ми в тази тема! Благодаря оредварително!

Редактирано от palpetrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така аз пак го казвам имам оборотомер такъв който разхождам като искам да съм сигурен за обороти на някоя кола на която тази екстра и липсва до сега на бензинов мотор винаги от там взимам сигнала, казах на Хонда не съм пробвал, но на Форд примерно мога още тази вечер да демонстрирам ефекта ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е интегра ако има някво значение няма бушони няма табло, инсталация на мотора ецу и това е ....направил съм както казвате но небачка показва глупости

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...