edikoisi 165 #1 Публикувано 9 Юни, 2010 знам но да питам явно някаде бъркам имам червена,бяла,зелена е и черна жица и от каде се хваща сигнала ???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #2 Отговорено 10 Юни, 2010 от +12 на бобината взимаш сигнала, или казано с други думи твоя зелен кабел го вързваш на захранването на бубината. (на + на онези двете малки кабелчета). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #3 Отговорено 10 Юни, 2010 Захранването на бобината (+12V) не е твоят кабел. Търсиш синя жица която е изходният сигнал на драйвера към оборотомера на таблото и круиз контрола. Бързите хонди имат само оборотомер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #4 Отговорено 10 Юни, 2010 Да се изясня взимал съм от там на други марки автомобили и работи до ден днешен без отказ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #5 Отговорено 10 Юни, 2010 Възможно е да си свързвал нещо някъде в МПС което работи но не и както си го описал с +12V на бобината при хонда. Ако ми посочиш автомобил на който бобината се управлява с +12V ще се съглася че че възможно. Вече за цвета на кабелчето от оборотомера трябва някой който има листовка да каже че не ги помня вече дали беше зеленият или белият Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #6 Отговорено 10 Юни, 2010 (Редактирано) знам но да питам явно някаде бъркам имам червена,бяла,зелена е и черна жица и от каде се хваща сигнала ????колега дай генерация(година) на колата, то е ясно че караш 'сивик и сивик' Такаа... - червената жица е за +12v захранване оборотомер- бялата - пак +12v захранване осветлението (значи тези двете не ги взъзвай директно за акумулатора, защото оборотомера постоянно ще бъде пуснат!)- черната - маса (минус)- зелената - сигнал от бобината(трябва да има син кабел) или както аз направих - отваряш таблото, в буксата в ляво(по-голямата) влиза и един (мисля че беше само един) син кабел, това ти е импулса (взимаш от него). Редактирано 10 Юни, 2010 от Анти_Голфаджия! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
palpetrov 0 #7 Отговорено 10 Юни, 2010 Черна- масаЧервена- захранване +12В (аз бих го взел от кутията с бушоните, за да може да се включва изключва с ключа)Зелена- свързва се към бобината или по- точно към синия проводник от бобинатаБяла- захранване за подсветката, +12В. Бих я свързал като червената. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #8 Отговорено 10 Юни, 2010 ...Колега, защо ми повтаряш поста? Само за да направиш 50-то мнение ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
palpetrov 0 #9 Отговорено 10 Юни, 2010 (Редактирано) Ако беше въпроса за 50-те мнения за една година да съм ги направил, но не е... Не мислиш ли, че ако го бях видял, нямаше да пиша. Темата ми беше отворена и не съм презаредил страницата за да видя новите мнения (моя грешка). Както и да е....ПП: Моля модераторите да изтрият постовете ми в тази тема! Благодаря оредварително! Редактирано 10 Юни, 2010 от palpetrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #10 Отговорено 10 Юни, 2010 Така аз пак го казвам имам оборотомер такъв който разхождам като искам да съм сигурен за обороти на някоя кола на която тази екстра и липсва до сега на бензинов мотор винаги от там взимам сигнала, казах на Хонда не съм пробвал, но на Форд примерно мога още тази вечер да демонстрирам ефекта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #11 Отговорено 10 Юни, 2010 колата е интегра ако има някво значение няма бушони няма табло, инсталация на мотора ецу и това е ....направил съм както казвате но небачка показва глупости Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове