glacier 1 #1 Публикувано 3 Юни, 2010 (Редактирано) Здравейте колеги .Както някой знаят реставрирам си хондата от 1982 година civic 1.3 S с 2 карбуратора . Всичко смених що можеше по двигателя но в крайна сметка остана един проблем - работата на двигателя в ниски обороти .Да обясня както мога ,че не съм мн компетентен : Паля всичко е добре обаче идва един момент в който колата си влиза в работна температура и почват проблемите ту на 3 ту на 4 цилиндара говоря за ниските обороти дигне ли над 2500 оборота няма проблем същевременно се усеща че гори доста бензин от ауспуха си мирише доста . Хората които ми я правиха дигнаха раце след 3 4 дневни мачения да я нагодят . Какво съм сменил : значи биелни и основни лагери , пълен комплект сегменти , нови кабели от дистрибуторната кутия ли е капачка ли е до свещите нов палец за тока , нови гумички на клапани нови гарнитури и тай нататък обаче проблема си го има след дълги умуваници стигнахме до извода че явно тр се регулират карбураторите обаче е те това не можахме да го постигнем пустия му баланс ходих и при други хора те пък ми казаха че жиглюрите уж били вече амортизирани и неща от сорта с малката подробност че до преди да и пръсна двигатела си беше със същите карбуратори и нямаше никакъв проблем незнам от стоене 5 години да са се скапали от самосебеси ? Също се случва и следното паля тръгвам на моменти като пусна по енерция колата си е добре 900 1000 оборота на моменти ми гасне въртяхме сукахме е не можахме да я опрайм да си работи както тр мотора . Още едно уточнение карбораторите са основно почистени де се вика целите ги разглобихме да им направим профилактика обаче а де ......И така кажете има ли някой който да може да ги регулира тез пусти му и карборатори ?Разчитам на вас Редактирано 3 Юни, 2010 от glacier Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #2 Отговорено 3 Юни, 2010 На 2-ра генерация Прелюд карбовете са много по-близки до мотоциклетните,което е хубаво.Така че се възползвай от това и говори с някой,който се занимава да настройва мотоциклетни такива.Със сигурност ще му е в пъти по-лесно от хората свикнали да правят един карбуратор на Фиеста или Голф.Отделно че със седенето наистина може да са се скапали от гледна точка на ръжди или боклуци в тях.Но ако попаднеш на качествения моторджия сигурно може да ти ги разглоби,почисти и настрои-точно както се процедира при моторите всеки сезон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
glacier 1 #3 Отговорено 3 Юни, 2010 На 2-ра генерация Прелюд карбовете са много по-близки до мотоциклетните,което е хубаво.Така че се възползвай от това и говори с някой,който се занимава да настройва мотоциклетни такива.Със сигурност ще му е в пъти по-лесно от хората свикнали да правят един карбуратор на Фиеста или Голф.Отделно че със седенето наистина може да са се скапали от гледна точка на ръжди или боклуци в тях.Но ако попаднеш на качествения моторджия сигурно може да ти ги разглоби,почисти и настрои-точно както се процедира при моторите всеки сезон.Колега аз съм ги отварял всичко е почистено пичовете дето ми я правиха сигурно ги свалиха и сложиха поне 10 пъти . Всичко е почистено ръжда нямаше казвам го защото следях доста изкъсо какво правят и как го правят за моя лична информация . Вапроса е каде да намеря такива моторджии ? затова и питам ако някой знае някаде на др край на българия да е ще отида само да знам че човека разбира а няма да се учи опитвайки се да направи нещо .Благодаря ти за съвета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 3 Юни, 2010 Колега можеш ли да ми пуснеш една снимка на карбовете ,ако са свалени де. Снимка от към филтара на дросела на смукача ако има , и от към главата .По принцип най е важно да регулираш дроселовите клапи да са еднакво отворени и затворени естествено .От доло под карбовете трябва да имаш едни чашки /да речем/ ,и между тях има вакумчета пробвай да ги изолираш и виш какъв ще е резултата .Най вече обърни внимание на дроселовите клапи .Малко ме съмнява да работи на три цилиндъра от карбовете ,лошото е че мирише на бензин ,това може да е и от иглите .Щом си ги разглабял знаеш за кое иде реч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
glacier 1 #5 Отговорено 8 Юни, 2010 Колега можеш ли да ми пуснеш една снимка на карбовете ,ако са свалени де. Снимка от към филтара на дросела на смукача ако има , и от към главата .По принцип най е важно да регулираш дроселовите клапи да са еднакво отворени и затворени естествено .От доло под карбовете трябва да имаш едни чашки /да речем/ ,и между тях има вакумчета пробвай да ги изолираш и виш какъв ще е резултата .Най вече обърни внимание на дроселовите клапи .Малко ме съмнява да работи на три цилиндъра от карбовете ,лошото е че мирише на бензин ,това може да е и от иглите .Щом си ги разглабял знаеш за кое иде реч.Големи благодарности на колегата - fenabg Всичко си дойде на мястото .За протокола да спомена от тази вече засичането е 7,5 LPG на 100 км .Темата може да се затваря . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scyberboy 175 #6 Отговорено 26 Юни, 2010 Дайте подробното инфо де Не че имам карбове, ам.....нали за това са тия теми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 26 Юни, 2010 Най добре ще е колегата да опише какво е правил и как .Аз съм му обяснявал по телефона . Какво е установил ,какво е сложил . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
glacier 1 #8 Отговорено 27 Юни, 2010 колеги от каде да започна ? проблема който имах е описан по горе решението му на 90 % дойде с помоща на колегата fenabg а именно че взех от прословутата само вулканизираща се лента усб ли беше убп ли ще излъжа скаран съм с имената и мн мн не ги помня но вапроса е че добре облепих присъединителните гумени пръстени ли да ги нарека става вапрос за преходниците от карбураторите към блока или главата защото май маи от там засмукваше въздух и правеше невъзможно регулирането на карбураторите следващото нещо което направих е да махна едни пружинки който и аз точно не мога да обясня каде се намираха уж служат за регулиране на горивото или нещо от сорта махнах ги да си влиза бензинец колко и карбуратори искат и така общо взето се поизбистриха нещата . в момента ми дава 7 бензин на 100 км и 7.5 LPG говоря за извън градско при бензина пак имам някои леки проблеми но се ядват . незнам колко изчерпателен съм бил няма ме много в тоя пипер ако на някой му трябват снимки имам в изобилие !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tirex 0 #9 Отговорено 27 Юни, 2010 Колега glacier, колко км. мина след облепянето? Аз участвах в този филм и при мен, това не помогна. Затова си направих фланци с втулки/това към всмукателя/ и ги свързах с маслоустойчив маркуч с карбураторите. Оригинално втулките са от материал, наподобяващ текстолит, което не е добра идея, ако се правят наново, защото гумения тампон е вулканизиран в тази част. При мен се наложи да направя втулките железни и с намален външен диаметър/в сравнение с оригиналните/, за да е еднакъв с външния диаметър на тръбите от карбураторите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svp75 0 #10 Отговорено 21 Януари, 2012 (Редактирано) ако може да качиш снимките предварително ти благодаря Редактирано 21 Януари, 2012 от fenabg цитати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове