Jump to content
elanmorin

Какво е предимството на Втек двигателите?

Recommended Posts

Например каква е разликата между 1.5 втек и 1.5 не втек :worthy: и двете с по 115 к.с. По динамична ли е колата? По бързо ли набира? защото останах с впечатлението че втек двигателите трябва да са по добри от другите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Например каква е разликата между 1.5 втек и 1.5 не втек :D и двете с по 115 к.с. По динамична ли е колата? По бързо ли набира? защото останах с впечатлението че втек двигателите трябва да са по добри от другите.

1,5 втек 115 коня е икономичен в тек. с две думи гори млако и варви доста :D 1,5 не втек е 101 коня варви добре и гори млако повече от икономика горе предимството на Втек двигателите пред други е ,че двигателят е направен така че при нормално каране и по ниски обороти да е един доста икономичен двигател . А при по спортно каране , високи обороти и при включване на Втека (той се включва именно при тях) колата има доста мощност като за доста по голям двигател. С 2 думи караш доста пъргава мощна Икономична кола. :boxed: поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо Втека го свързвате само с икономия и разход на гориво ?? Това че икономиката бачка на 4 клапана сигурно не е от значение освен за разхода :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A имайки предвид как работи, не може ли да се направи някак постоянно включен тоя витек? Тоест клапаните да работят само по 1 начин, без значение от оборотите и подаваната газ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опъваш един кабел от плюсовата клема на акумулатора до втек клапана ,и имаш постоянно включен втек :worthy: даже и при изгасен двигател :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много як клип. а разликата между vtec и i-vtec каква е ? на моето ЦРВ пише така отстрани и не знам въобще вярно ли е и какво означава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ako нее втек е 90 или 101 к.с. :cool:

Значи като гледам обявите и ако не пише втек а е 1,5 115 коня значи всъщност е втек? И съответно 1.6 125 коня е втек задължително? И още нещо втека задължително ли върху двигателя го пише, защото гледам и такива които са обявени втек а на двигателя пише хонда или валве Редактирано от elanmorin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия клипове ги гледах и честно казано не можах да схвана много :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A имайки предвид как работи, не може ли да се направи някак постоянно включен тоя витек? Тоест клапаните да работят само по 1 начин, без значение от оборотите и подаваната газ?

И ще върви повече ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ako нее втек е 90 или 101 к.с. :)

Значи като гледам обявите и ако не пише втек а е 1,5 115 коня значи всъщност е втек? И съответно 1.6 125 коня е втек задължително? И още нещо втека задължително ли върху двигателя го пише, защото гледам и такива които са обявени втек а на двигателя пише хонда или валве

 

Не го пише навсякъде, трябва да се огледаш за соленоида..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така както го описват излиза че е супер вървежен. Не че не върви моята но като че ли очаквах повече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така както го описват излиза че е супер вървежен. Не че не върви моята но като че ли очаквах повече

Еми не е като турбо ама си е вървежен. След няколко гонки с немски автомобили по 90 и 115 коня установих, че 90HP = 115 hp (HP-Honda Power , hp-horse power), при положение че моя е vtec-e и е в англичанка.А никой не спомена, че vtec-a прави колата по-икономична особенно в градските условия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудни машинки са тия Витек икономици,горят по-малко от повечето дизели,а нямат скъпа ГНП и турбо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A имайки предвид как работи, не може ли да се направи някак постоянно включен тоя витек? Тоест клапаните да работят само по 1 начин, без значение от оборотите и подаваната газ?

И ще върви повече ?
Естествено! Даже на ВТЕК соленоида, ако му подадеш 24 волта вместо 12 (с един преобразувател) и качваш към 20-30 коня... Друг трик е прекарването на възможно по-дебел кабел - например от фуражомелка. Е тогава няма удържане !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опъваш един кабел от плюсовата клема на акумулатора до втек клапана ,и имаш постоянно включен втек !!! даже и при изгасен двигател :dry:

А има ли смисъл от витековия клапанов ритъм при ниски обороти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не му разбирам :D само знам, че като включи около 5000 и става лудница :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не му разбирам :D само знам, че като включи около 5000 и става лудница :rolleyes:

Което е най-важното!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само знам, че като включи около 5000 и става лудница :lol:

:D :D :D :D :D:rolleyes::D :D :tooth: направо почва да се отлепя от земята :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само знам, че като включи около 5000 и става лудница :lol:

:D :D :D :D :D:rolleyes::D :D :tooth: направо почва да се отлепя от земята :D :D
Да нали, и се получава облак като на изтребител, който чупи свръх-звуковата бариера:DПичове не се пренадъхвайте излишно (не визирам ироничните постове, като тоя от цитата). Примерно на сток D16Y2 незапознат даже няма да забележи кога е зацепил vtec-a. По-добре да го има, но не прави чудеса:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено! Даже на ВТЕК соленоида, ако му подадеш 24 волта вместо 12 (с един преобразувател) и качваш към 20-30 коня... Друг трик е прекарването на възможно по-дебел кабел - например от фуражомелка. Е тогава няма удържане :rolleyes:И как по точно се вдигат тези 20-30коня,че ми стана тнтересно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вероятно има малка разлика но не каквати ти очакваш особенно при малките в-теци.. ако нема кинта за големо витече зимай д16з5, а9, а8, разликата с з6 е никва, малко понагоре в обортомера не витека и двата разпределителни вала си казват думата.... и къса скоростна кутия от сорта на Р7 забрави за малък витек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Втория коментар е доста изчерпателен:How VTEC works:No power > VTEC engages > Some power > Rev limiter.:lol::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...