Jump to content
atanasbe

трансплантация на D16a9 в D13b2

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

С прискърбие ви съобщавам че Д13

Публикувано изображение

ще ходи в необятните безоловни полета :huh: но за този цел ще са ми необходимо малко помощ.На негово място мислим да сложим това

Публикувано изображение

1 ел.схема на компа за Д16 ката само да вметна че е от кончерто и имам мануал но е много не пълен от към компа

2 двигателя ще му се прави основен ремонт пред да се качи в коша цени, препоръки и насоки няма да игнорирам

Благодаря предварително на отзовали те се .

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако разбираш английски, виж tuk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз мога да ти помогна единствено с повечето части :huh:Било то рейсинг изпълнения или нормални.п.п. И моя мотор както знаеш в сивика ще е D16 DOHC non VTEC :)

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при теб е друг филма поне за сега ще се задоволим само да запалим д16 ката друг въпрос: дали схемата на кончертото и на CRX са еднакви от към компа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В понеделник шлайф на коляновия вал та за ел. схемата някой нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е айде,приеми моите съболезнования

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В понеделник шлайф на коляновия вал та за ел. схемата някой нещо

толкова ли е зле тоз двигател? нали го припали преди да го свалиш?повечето А9ки искат само сегменти, и нови биелни лагерии обслужване на главата - шлайф, гумички на клапаните, напасване, малко разширяване на портовете (по-скоро изстъргване на нагара, отколкото серозно дълбане)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

и тази е като повечето но трябва да шлайфам биелни и основни като основните са по зле ще има нужда от почти всички семеринги опръстени и сегменти но това не ме притесняваединствено ел часта но се надявам да се оправя сам

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз скоро правих трансплантация на црх с сърце д16а9 взет от роувър.... инсталацията на вид беше абсолютно същата с изключение е 2 букси който отиват към компа... смених инсталацията на двигателя с тази от д16з5 всичко пасна идеално и колата запали от 1-път... Трансплантацията беше в коша на црх..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега се ми се върти из кратуната ,че коленов вал на милите ни хонди не се шлайфа .Може да става въпрос за определен модел но несъм сигурен.

 

 

С кое обд .Преди година с не малка помощ от терориста преборихме една д13 и получи б18 .По инсталацията цирка ще е същия почти.

 

Ето и мнението на Емо по въпроса от тема която бях пуснал: Дано ти е от полза.

 

с тая д13- ка сте го загазили малко....

1 - намирате си още един донор ама 5ген и то НЕ д13 и НЕ д15б2. От него взимате резервоар, тръби за бензина и ако случайно е д16з6 или д15б7 - цялата инсталация на колата.

2 - разглобявате си цялото купе на д13-ката и слагате горните неща.

2а - сглобявате обратно таблото и всички пластмаси.

3 - обръщате инсталацията на б18-ката защото тя е огледлна. все пак най-вероятно е от от англия и я включвате към новата инсталация на купето.

4 - прекарвате допълнителните кабели. Минумът е кабел за IAB-тата но в зависимост от донора на инсталация може да се наложи да пуснете и потгряване на ламбда сонда и изход за втек-а.

5 - закъсявате А4 с Д6

5а - режете 2 ребра на куплунг А и ключвате ецу-то на англичанката към новата инсталация

6 - добавяте имобилайзера към инсталацията

7 - палите

 

брей колко лесно звучало... реално си е бая игра и съм сигурен че в момента забравям някоя подробност ама кво да се прави. Малко тегава кола сте избрали. На д13 му липсва сериозна част от инсталацията и хардуера и затова се налагат половината от горните стъпки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За шлайфане на коляновия вал по книга го дават че не може да се шлайфа ама действителността е друга. Днес ще се разбере за инсталация си имам цяло кончерто друга леснотия е че няма ланда сонда няма и витек а и имобилайзер нямаиначе А9 ката е ОБД0 за Д13 не знам

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лелееее,ще надхитриш японците....фен съм ти.... :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

трудно ще надхитря японците но тава е бъргарската действителност по ред причинимного по лесно ще ми е да си купя В18С ама ..........

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д13ката също е ОБД0, успех с проекта колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега тва беше полезно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете ме ако въпроса ми е глупав, но защо трябва да се сменя резервоара на Д13-ката, при положение, че от него си излизат три на брой тръбички за гориво (поне на моята е така де :lol: ). Не е ли вариант да се ползва някаква електрическа помпа свързана някъде на тръбичката, от която идва бенза, а останалите да се ползват за излишно гориво и канистъра :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е добра ще го мислим като му дойде времето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам - идеята изпробвано работи, трябват само здрави маркучи и клампи... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще направиш грешка с това шлайфане на коляновия вал. Сменяй лагерите и сегментите, пипни малко главата и си ОК. Няма нужда от голямо вманиачаване в толкова евтин мотор. Като се счупи нов за 200-300 лв. и така.Моя вече цяла година след ремонта не мога да го счупя, а вярвай ми вижда нечовешки зор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще ми свърши ли работа моя резервоар или да се търся от Д15

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще ми свърши ли работа моя резервоар или да се търся от Д15

Ще ти свърши. Трябва ти външна помпа, на мястото на бензиновия филтър под кората до задно ляво колело е идеално място, така и помпата е достатъчно ниско. Можеш да изполлзваш бензиновите магистрали на 13-ката, единствено трябва да измислиш начин за захващане на маркучите към горивния филтър на 16-ката. Маркуча за обратно движение на горивото на 13-ката е малко по-тънък - така че в моторния отсек вскичко трябва да е яко стегнато и със здрави клампи. Но - става, моята в момента е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Двигателя вече е затворен регулирани и напаснати клапани.Та да се върнем на резервоара ще стане ли да сложа помпа от Д15 в моя резервоар.до края на седмицата трябва да е в коша

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да стане :) , ние пробвахме и накрая взехме от 6 хеч и ни свършиха мъките .За цена не мога да коментирам щото пича ни беше приятел и ни го подари .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резервоар е намерен остана монтаж на същия и двигателя и почва филма с инсталацията. Да се надяваме че началото на другата седмица ще му чуем гласчето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес Д13 ката ще се сбогува с това купе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:shock: Само да добавя че след дълга борба с А9 ка та най накрая е в коша само да спомена на хората дето тръгват по таз пътека ще ви трябва освен двигателя, инсталацията ,резервоара ще ви трябва динамото щото тва от Д13 няма да стане също ще трябва да се ползва тампона на Д13 от към ремъка съответно и захващането за блока.

Днес се надявам да сложа резервоара и инсталацията която има още някоя друга въпросителна мисля да прозваня форумното гуро 1net и да се надяваме до ден два да запали

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С инсталацията до каде стигна ? П.п обърни другия път снимките щях да строша монитора да ги разгледам :huh: обърнах го него :blink: .Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимките оправени По инсталацията:изскубната е колата донор. 90% е ясна работата остана да я вържем и да сложа резервоара

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най на края запали пущината след дълга борба с жиците даже я покарах малко до работа не знам дали от по лекия маховик или от малкото портване на главата но си ме кефи как върви.остана да ми свети датчика за скороста ама ще го мислим сага 2000 километра кротко и после ще я видим как се набира до ограничител :( приемам идеи за тоз датчик че нещо не ме кефи как ми светка компа за инсталацията ползвах чест от Д13 и част от Д16 та е малко бъкано с жици та за сега е тва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейй честито колега, много безаварийни ти пожелавам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега и ти пожелавам да направиш твоята най бързата Д13

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, пожелавам ти успеша разработка и настройка, както и много безаварийи!! Продължавай ще следя с интерес!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приемам идеи за тоз датчик че нещо не ме кефи как ми светка компа

До каде стигна с проблема и разлишили го? Ако да как?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още си карам така като го разреша ще пиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май си оправих и последния проблем майстора ми тоест баща ми некви релета там слага на датчика за скороста на моята скоростна кутия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Танасе,и пак да ме повозиш. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навъртях и 1500 километра вече ще сменим масло и филтри пък тогава пак разтягане ще има :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Насо Насо нещо мн ти умря темата ;) хайде похвали се как варви колата возиш ли се какво става :o а такива смени на двигатели вече да не видя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...