Jump to content
SSHHAFT

Тропане в волана?

Recommended Posts

Колеги, здравейте. Имам си аз една англичанка,Сивик с двигател D16Y3. От известно време се случва следното - влизам аз в колата и без да е запалена въртя волана като за проверка на накрайници(ситно наляво и надясно-това правя) и се усеща едно почукване. В следващия момент,паля си аз колата,същото движение на волана пак почукване ама по-малко. Та въпроса ми е страдат ли си от рейки тези коли или не тъй като не срещнах теми за английски Сивици и по-точно за рейките им.(А може и сляп да съм). Много ще съм ви благодарен ако развием въпроса, след като и аз ви упътвам за проблема естествено. Надявам се тайничко да не е рейката ,все пак. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за сивиците , но прелюдите го имат този проблем ... то всички по-стари коли го имат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е хидравликата да обере луфтовете, а тропането вероятно е от накрайник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрайници проверени - колата на подмник и щанга за външните,за вътрешните уж няма луфт,освен ако няма по специална проверка и за двете де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щангата не е задължителна, иначе проблемите с рейките си ги има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено накраиник,преди час без да искам и аз забелязах че имам същия проблем ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрайници проверени - колата на подмник и щанга за външните,за вътрешните уж няма луфт,освен ако няма по специална проверка и за двете де.

Вътрешните се проверява най добре на крик, т.е. едната гума да е стъпила на земята...Като разклатиш вдигнатата гума, ще разбереш дали са здрави накрайниците..Проблема може да е и в рейката (има една втулка която притиска кормилният прът) което се оправя с натягане на пружината на тази втулка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колеги мисля наистина мисля,че може да е от каретата, но не съм имал време да ги проверя. А ако се окаже тая прословута втулка на рейката, какво да правя??? Дали има регулиране на рейката??? В мануала мисля Че не видях такова животно или се бъркам и дали ще има опасност от затягане на някое завойче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами до сега не съм виждал рейка, без такава втулка ... :) Регулиране има, но е добре да се направи в специализиран сервиз, за да не я пренатегнеш ..А като се направи както трябва, няма никаква опастност за затягане при завойче ... :P Просто тропането ще изчезне..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вследствие на ,което рейката ще приключи курса мноого бързо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...