SSHHAFT 1 #1 Публикувано 26 Май, 2010 Колеги, здравейте. Имам си аз една англичанка,Сивик с двигател D16Y3. От известно време се случва следното - влизам аз в колата и без да е запалена въртя волана като за проверка на накрайници(ситно наляво и надясно-това правя) и се усеща едно почукване. В следващия момент,паля си аз колата,същото движение на волана пак почукване ама по-малко. Та въпроса ми е страдат ли си от рейки тези коли или не тъй като не срещнах теми за английски Сивици и по-точно за рейките им.(А може и сляп да съм). Много ще съм ви благодарен ако развием въпроса, след като и аз ви упътвам за проблема естествено. Надявам се тайничко да не е рейката ,все пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude_2.3 21 #2 Отговорено 26 Май, 2010 Не знам за сивиците , но прелюдите го имат този проблем ... то всички по-стари коли го имат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #3 Отговорено 26 Май, 2010 Нормално е хидравликата да обере луфтовете, а тропането вероятно е от накрайник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SSHHAFT 1 #4 Отговорено 27 Май, 2010 Накрайници проверени - колата на подмник и щанга за външните,за вътрешните уж няма луфт,освен ако няма по специална проверка и за двете де. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #5 Отговорено 27 Май, 2010 Щангата не е задължителна, иначе проблемите с рейките си ги има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #6 Отговорено 27 Май, 2010 Определено накраиник,преди час без да искам и аз забелязах че имам същия проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #7 Отговорено 28 Май, 2010 Накрайници проверени - колата на подмник и щанга за външните,за вътрешните уж няма луфт,освен ако няма по специална проверка и за двете де.Вътрешните се проверява най добре на крик, т.е. едната гума да е стъпила на земята...Като разклатиш вдигнатата гума, ще разбереш дали са здрави накрайниците..Проблема може да е и в рейката (има една втулка която притиска кормилният прът) което се оправя с натягане на пружината на тази втулка... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 28 Май, 2010 Цък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SSHHAFT 1 #9 Отговорено 28 Май, 2010 Ами колеги мисля наистина мисля,че може да е от каретата, но не съм имал време да ги проверя. А ако се окаже тая прословута втулка на рейката, какво да правя??? Дали има регулиране на рейката??? В мануала мисля Че не видях такова животно или се бъркам и дали ще има опасност от затягане на някое завойче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #10 Отговорено 29 Май, 2010 Ами до сега не съм виждал рейка, без такава втулка ... Регулиране има, но е добре да се направи в специализиран сервиз, за да не я пренатегнеш ..А като се направи както трябва, няма никаква опастност за затягане при завойче ... Просто тропането ще изчезне.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #11 Отговорено 29 Май, 2010 Вследствие на ,което рейката ще приключи курса мноого бързо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове