Jump to content
Guest kolio

Промиване на маслената система

Recommended Posts

Guest kolio

Здравейте, с риск да задавам за пореден път този въпрос, ама ме интересува ефективен начин или добавка за изчистване на двигателя от отлаганията от маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos
Отговорено (Редактирано)

Най ефективния метод който познавам е:Намираш си дистрибутор на Приста Ойл/дистрибутор защото не го зареждат по бензиностанциите това което трябва да търсиш/отиваш и си купуваш Промивно Масло 5л.туба.Струва около 12 лв.Това е отработено масло,което е пречистено и му се ползва само базата.На цвят е жълто и бистро като олио.В него са добавени пречистващите добавки но те работят заедно със чистото масло а не се добавят в двигатела преди смяната на отработеното вече масло което е поело доста мръсотии и сажди от двигатела,както другите разни добавки.Та точиш старото масло без да сменяш филтъра,наливаш от тубата колкото ти е необходимо до максимума на щеката,палиш на место за 5 мин.точиш Промивката която вече е доста черна,сменяш си филтъра и си сипваш нормалното масло.Ако си от София склад на Приста има срещу ЛукОйл-а на КАТ.За другите добавки,които се сипват в старото масло преди смяна на маслото нямам добро мнение.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kolio

Най ефективния метод който познавам е:

Намираш си дистрибутор на Приста Ойл/дистрибутор защото не го зареждат по бензиностанциите това което трябва да търсиш/отиваш и си купуваш Промивно Масло 5л.туба.Струва около 12 лв.

Това е отработено масло,което е пречистено и му се ползва само базата.На цвят е жълто и бистро като олио.В него са добавени пречистващите добавки но те работят заедно със чистото масло а не се добавят в двигатела преди смяната на отработеното вече масло което е поело доста мръсотии и сажди от двигатела,както другите разни добавки.

Та точиш старото масло без да сменяш филтъра,наливаш от тубата колкото ти е необходимо  до максимума на щеката,палиш на место за 5 мин.точиш Промивката която вече е доста черна,сменяш си филтъра и си сипваш нормалното масло.

Ако си от София склад на Приста има срещу ЛукОйл-а на КАТ.

 

За другите добавки,които се сипват в старото масло преди смяна на маслото нямам добро мнение.

<{POST_SNAPBACK}>

Много ти благодаря :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bvo

Прав е колегата HRONOS,това е най-добрия начин за миене на ДВГ, пък и промивното на Приста е супер!Аз го правя това нещо на всеки 5-6 смени на маслото, мия, сипвам новото масло!УСПЕХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doof

абе хора вие в кои век живеете брекаква приста оил бе има хиляди добавки за про4истване наи хубава е на SX-6000 за промивка тя се налива в твоито масло колата работи 20=30 мин и после не можеш да си представиш кво изти4а от двигателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

21ти май не си в час ... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doof
Отговорено (Редактирано)

кои не е в час бе ти от колко време караш та ми говориш и наи малкото моито мом4е съм завършил Техни4еския- двигатели така 4е не знам кои не е в час

Редактирано от doof

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

кои не е в час бе ти от колко време караш

та ми говориш

и наи малкото моито мом4е съм завършил Техни4еския- двигатели

така 4е не знам кои не е в час

<{POST_SNAPBACK}>

Не така с рогите бря.

Знае6 ли го лафа... "голям х.й лапни голяма дума не казвай" :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy
:P Един го укротихте, да ви видим са ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Мен все още ме преследват притеснения относно промиващите добавки и това че в един момент лагерите или сегментите може да се окажат прекалено измити...Някой би ли пробвал да ме успокои.п.с. Аз пък в момента завършвам Машиностроене в ТУ.... и какво от това, трябва ли и аз да се заяждам и да се правя на велик? изпусни малко парата и стига си започвал заяждания в мирните теми :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Yama

Мен все още ме преследват притеснения относно промиващите добавки и това че в един момент лагерите или сегментите може да се окажат прекалено измити...

 

Някой би ли пробвал да ме успокои.

 

п.с. Аз пък в момента завършвам Машиностроене в ТУ.... и какво от това, трябва ли и аз да се заяждам и да се правя на велик? изпусни малко парата и стига си започвал заяждания в мирните теми ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Хабсолютно си прав! Баща ми си утепа Mitsubishi-то с добавка за измиване :P (от Шел я набара). Особено ако колата е по-старичка можеш мнооо супер да си промиеш матора...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doof

ок няма проблеми но все пак поразпитаите за тази добавка SX-6000от нея има и за двигателя за скорости общо взето за вси4ко много е добра http://www.qmi.de/eng/index.htm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Yama
Отговорено (Редактирано)

Аз съм я чувал и я хвалят... обаче двигател не промивам! Без да знам историята на колата, кво е слагано на двигателя, пробег и т.н. е голям риск.

Редактирано от Yama

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

QMI-то става, пристата не съм я пробвал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Колега "Doof" отговора за Промивно масло на Приста Ойл съм го дал аз.Като си завършил Техническия та дай да ти отворим 2 бирички та и мезе да ти сложим А.Изобщо не е показателно какво си завършил защото псевдо инженерчета от техническия ги гледам всеки ден в склад за авточасти колко са зле с техниката.Аз съм учил ядрена физика но не ми е силата там.Относно изминатите колометри мога та ти поясня също.Над 1 000 000 км.съм изминал по родните и европейски пътища с над 80-100 различни автомобила.SX-6000 е добра добавка за третиране на износени двигатели и уплътняване на хлабини в бутало мотовилковия механизъм но не и за почитване на двигатела от натрупан нагар преди смяна на маслото. Или не си прочел условието на задачката или толкова ти разбира главата........а да забравих че беше инжинерче.И не е нужно още с появяването си да се дървиш и да правиш определения на хора които не познаваш ако искаш да си добре дошъл във форума.Можеш просто да си изкажеш мнението без да парадираш че си многознайко.Ако имаш претенции че някой тук е "твойто момче" един вид си му баща на друго место се предявяват претенции за бащинство.Ако си ме разбрал правилно ще оцелееш ако ли не си е твой проблем.Но поведение като твоето в тоя форум не се толерира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

м да поредният скендал :ph34r: абе случва се всички грешим само бог е безгрешен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doof

Надявам се не съм ви обидил колегиособенно Hronos с вси4ко тва дето написах изкам само да помогна понеже съм патил и да не ви се слу4ва и на васа относно промивките нека всеки да си промива с квото душата му изка само мир да има

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Хронос QMI имат и добавка за почистване на двигател, не само такива дет вдъхват живот на старите кочини...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kolio

Колега "Doof" отговора за Промивно масло на Приста Ойл съм го дал аз.

Като си завършил Техническия та дай да ти отворим 2 бирички та и мезе да ти сложим А.

Изобщо не е показателно какво си завършил защото псевдо инженерчета от техническия ги гледам всеки ден в склад за авточасти колко са зле с техниката.Аз съм учил ядрена физика но не ми е силата там.

 

Относно изминатите колометри мога та ти поясня също.Над 1 000 000 км.съм изминал по родните и европейски пътища с над 80-100 различни автомобила.

 

SX-6000 е добра добавка за третиране на износени двигатели и уплътняване на хлабини в бутало мотовилковия механизъм но не и за почитване на двигатела от натрупан нагар преди смяна на маслото.

 

Или не си прочел условието на задачката или толкова ти разбира главата........а да забравих че беше инжинерче.

 

И не е нужно още с появяването си да се дървиш и да правиш определения на хора които не познаваш ако искаш да си добре дошъл във форума.Можеш просто да си изкажеш мнението без да парадираш че си многознайко.

 

Ако имаш претенции че някой тук е "твойто момче" един вид си му баща на друго место се предявяват претенции за бащинство.

Ако си ме разбрал правилно ще оцелееш ако ли не си е твой проблем.Но поведение като твоето в тоя форум не се толерира.

<{POST_SNAPBACK}>

Подкрепям те на 100%. Това все пак е форум не е нужно да се заяждаме а да си помагаме. :tongue1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kolio

А от каде мога да я взема тази добавка имат ли офицялен дистрибутор или нещо такова?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Значи къде се намира ЛукОйла на КАТ :) Къде мога да намеря тази промиваща и подобряваща течност SX - 6000 и също QMI ;) Мерси колеги , ще пробвам всяка една добавка поотделно на различни коли и ще ви кажа какви ми са впечетленията ;) А и да питам нещо , за двигател , койо още от 180 000 км до 320 000 км е карано с минерално масло 15/40 и 20/50 , коя от добавките ще е най-полезна ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos
Отговорено (Редактирано)

Тино , "QMI" е фирмата производител а самия продукт се казва "SX - 6000"Тая промовка я има по магазините за авточасти и по големите бензиностанции.Относно промивното масло на Приста .Срещу КАТ-София има голяма бензиностанция на Лук Ойл а срещу нея има голям склад на Приста.Намери бензиностанцията питай персонала и те ще те упътят.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че темата е от някога, но неможах да намера подобна и затова искам да попитам тук надеждата да отговори някой !!! При тази операция има ли някаква опасност нещо да запече или някаква друга повреда? Също така сместа от нафта и масло еднородна ли става или не се смесва изобщо като при вода и масло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако прочетеш мнението на 1net отпреди 5 години ще разбереш за опасностите. Вероятността в старата нагоряла кочина, която се третира да се "отпушат" разни "хлабини" е голям и след третирането да почне да гори по литър-два масло на ден или да тропа здраво. Това разбира се не съм го изпитал на гръб, а са само опасения. Може би ефекта от тия промивки варира от много добър до катастрофален.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш с читаво масло и го сменяш навреме не ти е нужна промивка :cool: Всякакви такива маниполации могат да причинят главоболия след това :lol: Казвам го от опит натрупан през годините :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И най-доброто масло да ползваш, като източиш промивното то винаги ще е черно като катран :( и има защо. При последната смяна направих промивка, и не съжалявам, а и напук на масовите разбирания след това налях мотоциклетно 5W50 и няма проблеми нито с горене, нито с пушене, нито с тропане... Изряден мотор няма как да страда от периодични промивки, а ако не е изряден тъкмо ще си проличи след промивката !!!Добавките за прочистване в старото масло, преди да се сложи новото - твърдо против!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително ли се точи старото масло и след това се налива ново с добавката или може направо със старото? Предложете някаква качествена марка с която да се направи промивката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тез добавки за почистване май много агресивни били съм чувал към семеринги и тем подобни важни работи из мотора.Туй да просълзи от някъде е малък проблем да не вземе дето вика колегата да ти харчи по литър на ден и да пуши като локомотив че тогава гледай кво става-ще си хапеш гъза от яд ама ще е късно.Между другото едно време дападжийте промиваха таралясниците с нафта добавена в старото масло точно преди смяната с новото .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...