ajax6 1 #1 Публикувано 22 Май, 2010 Имам хондата от края на 2006г купих я пали без проблем.Първата зима една сутрин трудно запали ,развивам капачките на акумулатора гледам няма електролит ,налях дестилирана вода взе да пали от другия ден без проблем.Казвам си аз да го сваля за зареждане , а той отстрани с един прогнил найлон и на него пише че е пройзведен 2001 г.Заредих го слагам го и до днес пали без проблем дори тази зима на -23гр.Отвреме навреме като го отворя доливам дестилирана вода ,но не го зареждам.Виждам че и малко се окислява.Та въпроса ми е може ли да изкрава толкова години един акумулатор или динамото ми презарежда. Марката му е магнет марели нещо такова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #2 Отговорено 22 Май, 2010 (Редактирано) Са не те разбирам какво се чудиш точно-дават ти се 100++ за акомулатор ли? Щом работи още-значи може.Стария на хондето къде я купих с него надписите му беха на италиански и там при годината беше протрито като от шкурка-това ме уверяваше продавача,че него е правил той .Карах го 3 години и като отказа от един път да пали и само една клетка се оказа че е влажна-другото сухо Долеах му вода от чешмата и го зареждаш.Верно са стигна до 80% но следващите 3 мес докато купа нов не съм имал ядове Окис имаше още като я купих по плюсовата клема до такава стерен,че като умря окончателно и треаше да го зареждам при свалянето клемата се разпадна.п.п.Карай и да не ти пука.С един български едно време с редовни проверки мохера кара 8 години и после го изхвърлихме/мохера де със се акомулатора който още бачкаше/ Редактирано 22 Май, 2010 от necentrovaniq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #3 Отговорено 22 Май, 2010 а тоз окис (това бялото) от какво се получава? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #4 Отговорено 22 Май, 2010 Капни две три капки масло на клемата ( аз така направи от щеката) и изчезна за малко после пак и така....акумулатора завира когато динамото го зарежда много бързо и от там мисля че се получава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ajax6 1 #5 Отговорено 22 Май, 2010 не искам да давам пари за нов акумулатор но според един познат майстор не било нормално да изкара толкова и според него щом има иокисление динамото презареждало и иска да го ремонтирал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #6 Отговорено 22 Май, 2010 (Редактирано) Значи твоя познат майстор недей изобщо да се връщаш при него! Да ти измери зареждането и ако е над 14.5 или по скоро над 15 волта тогава да ти го "ремонтира" И ако ти презарежда алтернатора ще кипи и има вероятност да се повреди аком. Това, че е изкарал повече време евала някой нямат такъв късмет И надявам се, че не пълниш с вода до горе ?ТЕНКО този окис може да се дължи на доста неща, но основно на не добре затегната клема, спукан акомулатор или презареждане Редактирано 22 Май, 2010 от cool24 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #7 Отговорено 22 Май, 2010 А не е ли по лесно да премерите зареждането на динамото с един мултицет ? ..Става за секунди.. И му кажи на този майстор, че ако динамото ти презареждаше, 2006 г. нямаше да я купиш колата с този акумулатор, камо ли да го караш още 4 години.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове