didosan 0 #1 Публикувано 21 Май, 2010 Преди 2 дена съединителя ми взе да отделя много горе.Днес като си карам 1,2 и вместо да набирам оборотите ряско се качиваха а скоростта се на 40 км/h , и така до нас то добре че се прибрах.Течност в казанчето има.Скоростите влизат ама явно след като нещо.... Не ги разбирам много но тук сте ми помагали и друг път та се надявам да сполуча пак.Тааа за нов съединител ли съм или нещо се е запушило и няма течност ?(Преди ми беше свършила и аз си долях ама от тогава нивото не е мръднало) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CapMa_B_MpaKa 0 #2 Отговорено 21 Май, 2010 колега търси си нов съединител комплект лагер огледален диск и феродов диск Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didosan 0 #3 Отговорено 21 Май, 2010 всичко е заминало или така се сменят ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #4 Отговорено 21 Май, 2010 (Редактирано) Добре е всичко да смениш,освен ако не искаш след време пак да повториш ремонта А чува ли се едно виене? Редактирано 21 Май, 2010 от rEsPeCtiVe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didosan 0 #5 Отговорено 21 Май, 2010 (Редактирано) Абсолючтно всичко си е наред(с изключемие на проблема). Просто преди 2 дена се качих паля натискам педала преди беше мек ся се натиска малко по трудноИ днес отказа . Казваха ми да го обезвъздуша или да съм навил нещо под помпата на съединителя че да не отделял толкова горе. И тем подобни. Редактирано 21 Май, 2010 от didosan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #6 Отговорено 21 Май, 2010 Така като обясняваш - износил си феродовия диск. Така че отваряте, ти или в сервиз и след като се убедиш, че е износен - сменяш с нови феродов, притискателен диск и амбреажен лагер (най-добре е да се сменят и трите). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #7 Отговорено 21 Май, 2010 (най-добре е да се сменят и трите).+1Особенно като се има в предвид,че смяната на съединителя или част от него/иначе казано сваляне и качване на кутията/под 150 кинта трудно някой може да се навие.А и лагера ти е до 50 кинта по-принцип. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didosan 0 #8 Отговорено 21 Май, 2010 (Редактирано) Е добре де в гараж неможе ли да се направи? D15B7 CIVIC 95 COUPEЧе от монтиори съм си патил вече веднъж. Редактирано 21 Май, 2010 от didosan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fatvido 5 #9 Отговорено 21 Май, 2010 (Редактирано) Задължително ли е диска да е на Феродо или може и няква друга марка? Разбирасе, че може та нали и монтьорите в гараж го правят . Важното е да знаеш къде се намира съединителя, да имаш инструмент, да си прочел темите, които са написани във форума /как става разкаченето на кутията, сваляне на съединителя и всички процедури по подмяната(е не всичи ама поне основните)/и преди да затвориш да смажеш рейката(мисля, че така се казваше) на лагера, че като натискаш педала на съдинителя да не скърца.п.п. И като направиш смяната пиши в темата за резултата Редактирано 21 Май, 2010 от fatvido Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #10 Отговорено 21 Май, 2010 Може да е на която си поискаш марка.Имай в предвид едно-опашката е на скоростите,а диска на маховика.Или казано на български-треа ти опашка за по-лесно центроване на диска 4 пъти се оитвахме да я качим мойта кутия,докато накрая не си направихме "опашка" на струг от текстолит.А и е дооста работа имай го в предвид.п.п.От къде си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didosan 0 #11 Отговорено 22 Май, 2010 (Редактирано) От пловдив съм. Тази седмица ще почета , какъв да си взема как се разкача и другата седмица мисля да я сваля да видя на какъв хал е (междодругото и моя съединител скърцаше ; И трябва ли да се вдига двигателя ?).Ако сте попадали на интересни теми за това споделете . Редактирано 22 Май, 2010 от didosan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #12 Отговорено 22 Май, 2010 Да, двг трябва да се вдига. По-точно трябва да го вържеш отгоре, за да не падне(евентуално) на земята(главата ти), все пак ще махаш тампон(-ни).. Това за връзването - нека кажем "магаре", можеш да си го направиш и сам. Трябва ти дървена греда, да кажем (около) 3/6 см. п.п. Не знам колко точно пари ще спестиш, ако ти си сменяваш съединителя, но знам(нецентрования също ти каза), колко време нерви и усилия ще спестиш, ако не го сменяваш ти. Особено на земята, т.е. без канал или рампа. Носачи, карета, полуоски, тампони, ск.кутия ... и те така.п.п.п.Това последното го казах, не за да те откажа от "филма".п.п.п.п.Не знам с какво се занимаваш, но да кажем с компютри. Нямаш пари за монтьори, защото когато на мен(автомонтьора), ми гръмна компа, псувах две седмици, докато си го оправя сам, вместо да ти го донеса и да ти дам някой лев. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didosan 0 #13 Отговорено 8 Юни, 2010 хм решението беше много просто свалих долната помпа (при двигателя) смазах почистих.Монтирах я пак обаче скърцането продължи, махнах уплътнението към скоростната кутия бръснах около лоста дето се подаваше и скърцането изчезна....(междодругото с огледало и фенерче се вижда феродовия диск) иии всичко стана тип топ оправи се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове