Jump to content
didosan

Проблем съединителя

Recommended Posts

Преди 2 дена съединителя ми взе да отделя много горе.Днес като си карам 1,2 и вместо да набирам оборотите ряско се качиваха а скоростта се на 40 км/h , и така до нас то добре че се прибрах.Течност в казанчето има.Скоростите влизат ама явно след като нещо.... Не ги разбирам много но тук сте ми помагали и друг път та се надявам да сполуча пак.Тааа за нов съединител ли съм или нещо се е запушило и няма течност ?(Преди ми беше свършила и аз си долях ама от тогава нивото не е мръднало)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега търси си нов съединител комплект лагер огледален диск и феродов диск

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко е заминало или така се сменят ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре е всичко да смениш,освен ако не искаш след време пак да повториш ремонта :) А чува ли се едно виене?

Редактирано от rEsPeCtiVe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абсолючтно всичко си е наред(с изключемие на проблема). Просто преди 2 дена се качих паля натискам педала преди беше мек ся се натиска малко по трудноИ днес отказа . Казваха ми да го обезвъздуша или да съм навил нещо под помпата на съединителя че да не отделял толкова горе. И тем подобни.

Редактирано от didosan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като обясняваш - износил си феродовия диск. Така че отваряте, ти или в сервиз и след като се убедиш, че е износен - сменяш с нови феродов, притискателен диск и амбреажен лагер (най-добре е да се сменят и трите).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

(най-добре е да се сменят и трите).

+1Особенно като се има в предвид,че смяната на съединителя или част от него/иначе казано сваляне и качване на кутията/под 150 кинта трудно някой може да се навие.А и лагера ти е до 50 кинта по-принцип. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е добре де в гараж неможе ли да се направи? D15B7 CIVIC 95 COUPEЧе от монтиори съм си патил вече веднъж.

Редактирано от didosan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Задължително ли е диска да е на Феродо или може и няква друга марка? :D

 

Разбирасе, че може та нали и монтьорите в гараж го правят :):lol:. Важното е да знаеш къде се намира съединителя, да имаш инструмент, да си прочел темите, които са написани във форума /как става разкаченето на кутията, сваляне на съединителя и всички процедури по подмяната(е не всичи ама поне основните)/и преди да затвориш да смажеш рейката(мисля, че така се казваше) на лагера, че като натискаш педала на съдинителя да не скърца.п.п. И като направиш смяната пиши в темата за резултата Редактирано от fatvido

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Може да е на която си поискаш марка.Имай в предвид едно-опашката е на скоростите,а диска на маховика.Или казано на български-треа ти опашка за по-лесно центроване на диска:lol: 4 пъти се оитвахме да я качим мойта кутия,докато накрая не си направихме "опашка" на струг от текстолит.А и е дооста работа имай го в предвид.п.п.От къде си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От пловдив съм. Тази седмица ще почета , какъв да си взема как се разкача и другата седмица мисля да я сваля да видя на какъв хал е (междодругото и моя съединител скърцаше ; И трябва ли да се вдига двигателя ?).Ако сте попадали на интересни теми за това споделете .

Редактирано от didosan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, двг трябва да се вдига. По-точно трябва да го вържеш отгоре, за да не падне(евентуално) на земята(главата ти), все пак ще махаш тампон(-ни).. Това за връзването - нека кажем "магаре", можеш да си го направиш и сам. Трябва ти дървена греда, да кажем (около) 3/6 см. п.п. Не знам колко точно пари ще спестиш, ако ти си сменяваш съединителя, но знам(нецентрования също ти каза), колко време нерви и усилия ще спестиш, ако не го сменяваш ти. Особено на земята, т.е. без канал или рампа. Носачи, карета, полуоски, тампони, ск.кутия ... и те така.п.п.п.Това последното го казах, не за да те откажа от "филма".п.п.п.п.Не знам с какво се занимаваш, но да кажем с компютри. Нямаш пари за монтьори, защото когато на мен(автомонтьора), ми гръмна компа, псувах две седмици, докато си го оправя сам, вместо да ти го донеса и да ти дам някой лев.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм решението беше много просто свалих долната помпа (при двигателя) смазах почистих.Монтирах я пак обаче скърцането продължи, махнах уплътнението към скоростната кутия бръснах около лоста дето се подаваше и скърцането изчезна....(междодругото с огледало и фенерче се вижда феродовия диск) иии всичко стана тип топ оправи се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...