Jump to content
Relax

Хонда Акорд Aerodek 1997 Us

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги!

На моята "параход" му свети лампичката са SRS- са !Преди време писах в една тема която късаеше светещата лампа ,но така и не получих задоволяващ отговор .Направи малко проучване в интернет и се оказа, че на всички автомобили след 1996г. задължително трябва да има такава букса (ODB2 или др.) за диагностика на мотора. Според проучването разбрах че буксата се намира зад пепелника :angry:

След като си махнах пепелника останах изненадан - там дето трябваше да бъде букста имаше дупка с големината на буксата . Разглобих средната конзола (помилих че просто е изпаднала отзад) ,но без успех....букса йок! :angry:

 

Публикувано изображение

 

Та ако има някой с този модел на хонда и знае къде се намира тази щуротия моля пишете !

 

П.П. Пробвах номера с кламера,за изчистване на SRS грешката -не става !

Редактирано от Relax

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, току що проверих в Autodata 3.18, модела на колата ти го има там но конектора който търсиш в никакъв случай не е зад пепелника.Data link connector-a който се окъсява за да ти покаже грешките е някаде зад жабкатаSRS memory erase connector-a с който се трият грешките е на задната страна на панела с бушонитеИ двата конектора са с по 2 пин-а. Ако не можеш да ги намериш драсни едно лично да ти пратя схемите или пък си изтегли Autodata от zamunda.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Markus ... SRS memory erase connector-a с който се трият грешките е на задната страна на панела с бушоните.... Аз този конектор го намерих ! И както бе описано в темата (за махане на грешките посредством кламер) така и направих ,но вместо да мигне два пъти и да изчезне ,тя мигна 2-пъти и на третия просължи да си свети . Що се отнася до др.конекрор зад жабката няма такъв ,има няколко които са с по три пина и са "окъсени" с тапи

Редактирано от Relax

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ти явно си със старото OBD, две букси съответно с 2 и 3 пина. И при мен (CRV '96) се намират под жабката от страната на вратата(не трябва да разглобяваш нищо - виждат се отдолу). И не са със широки клеми а с тънки пинове. Моите и двете са сини(и са напъхани заедно в гумена зелена тапа) но съм виждал да са синя и зелена. Не знам, какво правят американците, но ако не ги намираш на тези две места, огледай и при двигателя, около акомулатора и кутията с релета и бушони. Другото с кламера явно знаеш как става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ти явно си със старото OBD, две букси съответно с 2 и 3 пина. И при мен (CRV '96) се намират под жабката от страната на вратата(не трябва да разглобяваш нищо - виждат се отдолу). И не са със широки клеми а с тънки пинове. Моите и двете са сини(и са напъхани заедно в гумена зелена тапа) но съм виждал да са синя и зелена. Не знам, какво правят американците, но ако не ги намираш на тези две места, огледай и при двигателя, около акомулатора и кутията с релета и бушони. Другото с кламера явно знаеш как става.

А знеш ли как се диагностицира с тези букси - в смисъл с каква техника ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз скоро ги трих на сивика, и успях да го направя сигурно от 10-тия път, трябва да се действа бързичко.

При сивика от една и съща букса се прави диагностика и на еку-то и на srs, само по различен начин се трият.

 

Сигурен ли си че не си се заблудил?

И аз порових малко, буксата за триене е зад бушоните или зад пепелника

За диагностика е зад (или под) жабката, при теб там няма ли някаква съмнителна?

Редактирано от Marcus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За откриване на грешки - номера с кламера в буксата с двата пина и броиш миганията. Как се изчистват грешките все още не знам. По-лесно ще е ако откриеш някой с компютър и преходни букси.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Ей така се трият, повече от това не мога да помогна, ако някой го е правил и има някаква тънкост да казва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз скоро ги трих на сивика, и успях да го направя сигурно от 10-тия път, трябва да се действа бързичко.

При сивика от една и съща букса се прави диагностика и на еку-то и на srs, само по различен начин се трият.

 

Сигурен ли си че не си се заблудил?

И аз порових малко, буксата за триене е зад бушоните или зад пепелника

За диагностика е зад (или под) жабката, при теб там няма ли някаква съмнителна?

както писах по горе има 2 букси които с свободни ,в смисъл не са вързани никаде . Колкото до номера с кламера на 99% съм сигурен че не съм се объркал ! Май ще трябва да разколача цялото тало и да ви го снимам .... друг вариянт на виждам ......

 

И както е казал народа -Пълно щастие няма!

 

Относно старото OBD - да конектора е син съответно с дву-пинен и три-пинен.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Някой знае ли как се диагностицира с него ? Какво трябва да си набавя ?

Редактирано от Relax

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това дето държиш трябва да е за диагностиката, американците явно са вкарали всичко в една букса. Слагаш кламера на червения и синия(доколкото виждам).Не мога да видя 8-а страница, не ми отваря линка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това дето държиш трябва да е за диагностиката, американците явно са вкарали всичко в една букса. Слагаш кламера на червения и синия(доколкото виждам).

 

Не мога да видя 8-а страница, не ми отваря линка.

Ето я страница 8 ....

 

Публикувано изображение

 

Колкото до окъсяването с кламер за SRS-са бусата ми е от др. страна (шофьорската)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да уточним, това тук

Публикувано изображение

е буксата за диагностика, няма значение, къде си я намерил - под жабката или на средата. Слагаш кламер на червения и синия и откриваш грешките по миганията на "чека".

 

Marcus ти е написал, как да изчистиш грешките на SRS-а от другата букса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи да уточним, това туке буксата за диагностика, няма значение, къде си я намерил - под жабката или на средата. Слагаш кламер на червения и синия и откриваш грешките по миганията на "чека".Marcus ти е написал, как да изчистиш грешките на SRS-а от другата букса.

A може ли да ми предоставиш схема с "миганията" на чека ,че нещо не мога да вдена от постнатата тема в "технически въпроси - кодове " ? Редактирано от Relax

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късо - единица, дълго - десетица.Например грешка 16 - едно дълго/ интервал/6 къси.Грешки 16 и 26 - дълго/интервал/6 къси/голям интервал/2 дълги/интервал/6 къси Грешки 10 и 12 - дълго/голям интервал/дълго/интервал/2 късиГрешки 10 и 6 - дълго/голям интервал/6 късиДано го обясних както трябва. Трябва да внимаваш за дължината на интервала между миганията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи малко проучване в интернет и се оказа, че на всички автомобили след 1996г. задължително трябва да има такава букса (ODB2 или др.) за диагностика на мотора. Според проучването разбрах че буксата се намира зад пепелника !!!

Този модел няма обд букса за диагностика, както се убедих лично и аз наскоро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Късо - единица, дълго - десетица.Например грешка 16 - едно дълго/ интервал/6 къси.Грешки 16 и 26 - дълго/интервал/6 къси/голям интервал/2 дълги/интервал/6 къси Грешки 10 и 12 - дълго/голям интервал/дълго/интервал/2 късиГрешки 10 и 6 - дълго/голям интервал/6 късиДано го обясних както трябва. Трябва да внимаваш за дължината на интервала между миганията.

Обяснението беше достатачно добро, но какво означават грешките :angry: ? За тази таблица попитах! Редактирано от Relax

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам таблица с грешките по модели и год.на производство, обаче файла е в Microsoft Office Word и Image Shak ми казва непознат файл формат. Така че ако искаш дай на лични Skype да пробвам да ти го изпратя. Ако можеш го качи във форума да го виждат всички, защото има и снимки на буксите. п.п.Има вероятност да не мога да го изпратя, защото съм на pocket pc и никога не съм пращал от него през Skype. Тогава ще стане чак довечера около 11.00 БГ време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата Relax - аз също карам Хонда Акорд Aerodek 1997 Us, Буксите са 2, до жабката. Изтегли си Service Manual - те, 4бр., един базов и 3 с редакция - там подробно пише всичко. Във форума има линкове към тях, в съответния раздел, Honda Accord 1994 Shop Manual.PDF; CE1_CE2-94.PDF; CE1_CE2-96.PDF; CE1_CE2-97.PDF. Мисля, че и в последния имаше описание стъпка по стъпка за кламера и таблицата с кодове за грешки.Успех от мен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно е малко защо ме пращаш в търсачката ,а не ми даде линка (след като си ги видял вече ..) .Все пак беше от полза (Благодаря на Краси) . Краси ,направих тая работа с чека от буксите които ми каза и се оказа -SRS unit is 8-5 which I believe is "Internal failure of the SRS unit" .Ами сега ?!?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тук се появяват вече специалистите по електроника. Ако може - ремонт, ако не - нов unit или, в кръга на майтапа - вадиш крушката на SRS-а(не на "чека") да не те дразни и си караш така.Успех

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да се разминеш само с диагностика и изчистване на srs control unit, но не знам как.Между другото той отчита като грешка и удар с колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Някой може ли да ме насочи, къде да отида в Пловдив (тъй като съм си майничка) ? ;)

Редактирано от Relax

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...