Jump to content
UglyDucky

ЗАСИЛВАНЕ НА КАРБА НА Д13Б2 !

Recommended Posts

Много исках да пусна тази тема,защото за да извърша долунаписаните манипулации /"ефекта" който прочетох в по стари теми от колеги е доста добър/ ми костваше доста време и усилия.Та мисълта ми е че като се качих,запалих и стартирах,разбрах че всичко е било просто ИЛЮЗИЯ ЗА ВМАНИАЧЕНИ като мен.Ефекта беше нулев!!! Става въпрос за Д13б2 /в случая моята зелено-синя жабка/.И така следвам внимателно инструкциите да изолирам вакума (3) от компа към карабуратора икъм клапана който регулира отварянето на втората дроселова клапа,съответно и като свържа маркучето от карба с клапана.Резултатът който трябва да се получи е 2рата дроселова клапа да отваря не на 4500 оборота,а на 3000 оборота.Което звучи добре,нали?След това да махна "ограничителя" на втората дроселова клапа,за да не отваря малко,а напълно.Също звучи добре,нали? Ами няма разлика ...освен че за през тези 3 часа/щото съм новак/ можеше да свърша какви ли не други работи. Пропуснах да напиша ,че мненията бяха от сорта ,че доста добре се изтрелва или че прави почти 120км/ч на 2ра предавка! Аз не усетих и грам разлика!Да не би да съм пропуснал нещо?Ако някой има к'во да каже...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отговорям ти направо-праблема си е изцяло само и единствено в твоя "телевизор"ако небеше толкова далеч щех да те сложа на старта с мойта Д13 да видиш как вари а не да си пишем кой какво и как и сам ще прецениш дали има ефек или не :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де,какжо точно да направя?защото при мен не става и правиш ли на 2ра 120?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да и на мен ми е интересно ? и друго разхода след тези манипулаци на карба сигурно се качва с 4 литра :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де,какжо точно да направя?защото при мен не става и правиш ли на 2ра 120?

Колега такова нещо на 2 предавка 120 в доста клипчета за ускорение, които има във форума на какви ли не мотори на хонда не съм видял. ти къде си го чел това нещо незнам :( Колко оборота трябва да и развиеш на д13-ката за да стигнеш 120? можеби 10к+ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе колега хората се чудят как да накарат колата да вдига макс примерно 75 ти 120 ;) и колко време ще се цедиш за тия 120. Ако приемем ,че буталата няма да се покажат и да те питат какво си намислил :lol:;) .С тая цикня дет са я сложили и са я нарекли карб ама само така и е името грам не се занимавай има 1267 теми за д13 прегледай ги !Писал съм ти го и преди !!!Ако изкаш да се стрелка мини поне на два карба ,да не говорим за 4 :P .Тоя номер с дроселовите клапи става ама какво ще ти пусне горивото като тая цикория/карба/ има 100 вакума и нещо като комп дет да я бъзга. Мани , че за разход трябва да спреш да мислиш пък и понякога се получава такава дупка от 2к до 3к ,че не е изтина.При мен го имаше тоя проблем.Намери си някой читав карб и си го присади от а16а1 може да пробваш ама каде ще го намериш ;) ,колегата anastas83 на неговата беше слагал солекс ,на мотйо на неговата сложихме от д14 кончерто дуала ;) -кейхини.Те и повечето с карбове са правени с два!П.П последно какво измисли за тая кола ?121км/ч na 2ра :w00t: или прилично вървящ автомобил ?

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на 2ра правя 85 макс и на 3та правя 125 макс. явно не ми е добре д13ката... незнам :w00t::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецко ебаси филма си се забаркал тя моита д15 не праи толкоз,сменяи мотора и не се занимажаи с тия д 13 не че не са и те хонди но........... колко душа имат 75 магаренца,иди при ГАШЕВСКИ ако имаш лев и набиии онзи мотор б16 и виж за ко ще стане вапрос.От 1 на 2 предавка ще сядаш да караш от задната седалка 160 кончета че си има и сичко за суапа но 2 000лв маи беше дан те излажа и е мн читав аз го гледах но криза нема толкова пари иначе го бодвам на моито хече мече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на 2ра правя 85 макс и на 3та правя 125 макс. явно не ми е добре д13ката... незнам

Абе човек, тя моята Д13ка с генерация като беше максимума беше 180км, ти на 3-та колко очакваш да вдигнеш?

колко душа имат 75 магаренца

достатъчно че да тупат доста по-големи коли от тях :w00t: Всеки може с Б серия, въпроса е дали има пари и желание.Към автора на темата - знай, че хилядарка няма да ти стигне да направиш колата да бяга, както и да го въртиш (дори и ти да си правиш всичко), а и, както фена ти написа горе с тия карбове яко дупки в оборотите. Все пак нали не караш драгстер и искаш колата да е приятна за всекидневно каране.Моят съвет е наистина да смениш мотора. По-евтино ще ти излезе :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ве .... аз просто експерементирах.За двигателя съм убеден че ще го сменям.Две мнения няма.Няма да е с този на Гашевски щото това са 2 000лв.Много пари... нямам толкова. Просто реших да опитам някои "нестандартни опити за въскресение" на този двигател. Ами да ей сега се пробвах на една права ами на 3та повече от 130км/ч на 7000об не посмях да настъпя още щото ще се пръсне "куцото"!!! 160 на 3та ???? не!Не и с д13б2 . Та на мен максимума ми е 165км/ч .Истината е някъде там ... ха ха ха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"chris_barnes" Знам и ще го направя,друг двигател.... това е !!! Просто исках да пробвам дали са истини тия глупости.... И май няма д13 които да ми докажат това .... Аз загубих 3часа утре някой друг колега ще се излъже.... Моя съвет е да не пишем такива скромни лъжички щото мен наистина ме хвана яд. 3часа са си 3часа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
http://www.youtube.com/watch?v=4jGM0-RrG2w...re=channel_pageето ти клип не много сполучлив но можеш да видиш как на трета ги направих 158км (160 са при малкия червен надпис срещу 100 мили)при 7800-8000 оборота,неможах да ръгна втора свясно и точно на клипа нея изпънах докрай на втора иначе ясно се чува как превключвам до трета колата прави макс на бензин 200км,бавно ги набира,да,но ги прави,а на газ 160,преди манипулацията с дросела съм правил макс 180 и умираше"тунинга" се състои от махнат ограничител на дроса + сток 4-2-1 от D16Y9 тва е :rolleyes: Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нещо съм бавен май, момчета какви 200 ви гонят да вдигате на втора, това според вас подобрява ли вървежа на колата?По - добрия вариант за вървене/ускорение е когато скоростите са по-къси, на д13-ката скоростната кутия и оправя вървежа, и обяснява, защо наказва доста по-мощни автомобили, но с лоши скорости!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много в грешна посока сте тръгнали ако търсите топ спийд на дадена предавка :rolleyes: За тая цел трябва да си удължите скоростите (не всички), като ги замените с по-дълги или смените файнал драйва.

Това че колата става смъртник не е важно, важното е че ще прави 130 на 2-ра :o

 

dan4o, много бъркаш за 75 коня :P Няма двигател дето да не върви има дето не е направен :P

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз нещо съм бавен май, момчета какви 200 ви гонят да вдигате на втора, това според вас подобрява ли вървежа на колата?По - добрия вариант за вървене/ускорение е когато скоростите са по-къси, на д13-ката скоростната кутия и оправя вървежа, и обяснява, защо наказва доста по-мощни автомобили, но с лоши скорости!

Д13Б2 бачинка няма ограничител за оборотите инжекционите имат и няма как да докараш такава скорост на такава предавка без да си пипал компа зада не ти изключва на 6800 правил съм ги 9000 от 9000 доста пъти само че разбира се файда нулева само реве като бясна защото въртящият момент се усеща някъде до 7200 макс после е само рев и разход на тунджа но пак набира де и след 7000 ама адвам адвам на 3 та с 160 докара както казах към 8000 не помня вече,на клипа се вижда как бавно ги набира до 160 иначе до 140 е доста доволно ускирение за 1.3 engine на трета Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Добре и като и направиш 9к на 2ра и се появи през предния капак някое бутало да види кой идиот дава толко газ к'во прайме... :rolleyes::o:P Кому е нужно....После ще има"купувам двг :P "п.п.А после аз не съм бил на център :P:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п.А после аз не съм бил на център :P:o

Tи си далеч от "центъра" :P:P :P Да си подават хората бе, какво ви бърка. Нито вие ще правите колата, нито ще давате пари за части. То ако седи човек и я гледа една кола за какво си е е купил тогава ? :P Трябва да се ръчка :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Е точно така,но това не значи,че треа да строши от глупост... :o Като има кинти за чаркове да я кара и в 10к ако иска,но се губи смисъла.п.п.И аз съм правил на газ 120 на 2ра,но беше на пътя за Благоевград и изпреварвах камион и с/у него се появи 2ри.Обаче имах чувството че ще гръмне мотора :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"NOS" Ok!!! Добре де ама след тази операция с вакума и с ограничителя нито тръгва по бързо нито макс скороста е по висока!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега де :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"NOS" Ok!!! Добре де ама след тази операция с вакума и с ограничителя нито тръгва по бързо нито макс скороста е по висока!

незнам колега можеби има нещо в колата ти -аз просто ти казвам какъв беше резултата при мен-положителен,от друга страна ако си искал бегачка мега вървячка защо се спря на Д13?най ефтиния суап с най-добро сътношение цена/КПД е монтерането на в-тек глава от едновалов д16,аз аха за 1 брока да сложа такава глава ама виж кво стана с бензина и парите дето ги бех заделил за малко гъзарийка отидоха за газова уредба за добро или за лошо...иначе за суоп с глава ти трябва обурудвата в-тек клавня ангренажен ремък от същия двигател от който е главата и ел бензинова помпа и си готов,вече си махнал ограничителя може да боднеш и едно 4-2-1 от някой Д16 кочинката подрипя малко повече а и звука става напълво различен с такъв колектор,това е най евтиния начин за суап с най голямо КПДиначе ако ти се занимава...гледал съм клипове на д13 с глава от д16 + инжексия от Д16 + турбо дето е към 200 коня но въпросът е заслужава ли си-трябва да си или човек без работа или болен мозък :rolleyes: Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Суап ? Да намерил съм от един ЦРХ д16а9 двигател,скоростна кутия,инжекция, компютър , всичко... и то за 500лв .Толкова не му достигат на пича да си купи 160кс двигател. Изпразвам неговия кош и слагам всичко в моя. Да ама нема пари за сега. Това ми е идеята за напред. Темата я повдигнах, защото ме хвана яд че нищо не стана след тези модификации. А и "NOS" един въпрос ти рязал ли си тва по карба?ТОВА?

Редактирано от uglyduckyD13b2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Cуап ? Да намерил съм от един ЦРХ д16а9 двигател,скоростна кутия,инжекция, компютър , всичко... и то за 500лв Това ще е най-евтиния и най-ефективен мод на първо време, без много разправии и много евтино!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така мисля,ама вече изтървах 1 оферта за 450лв от нямане и май ще изтърва и тая... няма пари....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Суап ? Да намерил съм от един ЦРХ д16а9 двигател,скоростна кутия,инжекция, компютър , всичко... и то за 500лв .Толкова не му достигат на пича да си купи 160кс двигател. Изпразвам неговия кош и слагам всичко в моя. Да ама нема пари за сега. Това ми е идеята за напред. Темата я повдигнах, защото ме хвана яд че нищо не стана след тези модификации. А и "NOS" един въпрос ти рязал ли си тва по карба?ТОВА?

не съм,имах го като идея но се отказах иначе снимката аз съм я правил :lol:http://vbox7.com/play:56608a39http://vbox7.com/play:6fdb6c80http://vbox7.com/play:b2e43266ето ти няколко клипа с мойта кочинка да се надъхаш малко за суапфиата е 90 коня,голфа е 101 коня,нисана 90е виж ко става :lol::lol: Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами освен колектора друго кво си правил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението е редактирано: { Раздел "Технически въпроси" НЕ Е "Купува/Продава" }

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...