Tenzo-R- 18 #1 Публикувано 13 Май, 2010 Днеска по време на движение Светна чека ..Колата изгасна и това беше .. Няма Изгроели бошони ...Преди малко сменях Компа и делкото щото не даваше искра ..Пак си свети чека и пак не пали колата .. ??? Някакви идеи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #2 Отговорено 13 Май, 2010 Долу в краката на пасажера махаш килима пред краката му, отдясно е компа над него виси една букса с 2 женски извода. Зелена или синя че и забравих цвета, пъхаш в нея кабел на късо (демек 1 жица) и чека на тъблото почва да ти мига. Едно дълго мигане е =10 а едно късо на 1, ако мигне едно дълго и 3 къси значи е 13. Може да има няколко грешки с интервали м/у тях, брой всичките. След това по номера на грешката може да се ориентираш за проблема. Това е за 6г. хеч японка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tenzo-R- 18 #3 Отговорено 14 Май, 2010 Мои тва беше първото което направих ... работата е там че и с двата компа постоянно ми свети чека без никакви премигвания ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #4 Отговорено 14 Май, 2010 А да си минал през някоя сериозна дупка точно преди да се случи това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tenzo-R- 18 #5 Отговорено 14 Май, 2010 Ами не ..... По принцип като видях че нямам искра на свещите мислех че комутатора си е заминал ... Макар че на една друга д14-ка беше изгорял ама не светеше чека .. Както и да е смених и делкото ама не е и от това. .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #6 Отговорено 14 Май, 2010 Зад жабката има един креаш датчик който се октивира когато колата претърпи ПТП и спира подаването на захранване към помпата. Има един гумен бутон отгоре(датчика е черен,вляво зад жабката) натисни го и пробвай да запалиш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tenzo-R- 18 #7 Отговорено 14 Май, 2010 Зад жабката има един креаш датчик който се октивира когато колата претърпи ПТП и спира подаването на захранване към помпата. Има един гумен бутон отгоре(датчика е черен,вляво зад жабката) натисни го и пробвай да запалиш! Колега тея работи със проверяването на грешките и краш бутона ги проверих още като ме остави на пътя колата ...и от него не е 100% Утре започвам едно по едно да проверявам ... Ако някои има идеи да казва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tenzo-R- 18 #8 Отговорено 15 Май, 2010 !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #9 Отговорено 15 Май, 2010 Там до компа излизат 2 букси на които може да дадеш на късо за компа, поне на мойта са 2. Ако си объркал буксата чека няма да ти мига. Погледни хубаво, защото е странно да не ти отчита грешка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tenzo-R- 18 #10 Отговорено 15 Май, 2010 Koлега наясно сам с тях букси знам всичко кое как се прави и така на татък ... и на мен ми е странно ама ... Искам да питам колегите от форума за другия компютър които сложих смиасъл от друга д-14ка змам че четеца на ключа е на боша , виждал сам на много коли сас суап-нати двигатели четеца и ключа навити с шветска лента и хварлени до компа, и по този случаи си мислех че другия комп ще си иска неговия ключ...ама ми изгасна зелената лампа обаче колата пак не ще Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #11 Отговорено 15 Май, 2010 А защо си сменил компа? Твоя не е ли при теб. Стартера върти ли. Идва ми една идея на ум, даваш на контакт и чека не свети, опитваш да запалиш и стартера завърта но не пали и ти светва чека, ако е това си мисля за датчика на коляновия вал. Но по добре опиши всичко много подробно щото искаш диагноза без да сме видяли пациента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tenzo-R- 18 #12 Отговорено 16 Май, 2010 Значи даваш на контакт така,чека Не изгася... не се чува помпата и релето ... на делкото нямаше ток ...днес ще проверя дали има сигнал към инжекторите .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #13 Отговорено 16 Май, 2010 Като не се чува помпата ,гледал ли си главното реле как е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tenzo-R- 18 #14 Отговорено 16 Май, 2010 Колеги слагайте катанец на темата колата запали ... Последно писалият колега беше близо до проблема ..А тои беше доло в бушонника гнездото на бушона за Fuel pump имаше нагар и не контактува с бушона, апък от там трагва и захранването за main relay което управлява и ред други работи . Благодаря много на всички колеги отзовали се да помогнат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове