Jump to content

Recommended Posts

Днеска по време на движение Светна чека ..Колата изгасна и това беше .. Няма Изгроели бошони ...Преди малко сменях Компа и делкото щото не даваше искра ..Пак си свети чека и пак не пали колата .. ??? Някакви идеи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долу в краката на пасажера махаш килима пред краката му, отдясно е компа над него виси една букса с 2 женски извода. Зелена или синя че и забравих цвета, пъхаш в нея кабел на късо (демек 1 жица) и чека на тъблото почва да ти мига. Едно дълго мигане е =10 а едно късо на 1, ако мигне едно дълго и 3 къси значи е 13. Може да има няколко грешки с интервали м/у тях, брой всичките. След това по номера на грешката може да се ориентираш за проблема. Това е за 6г. хеч японка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мои тва беше първото което направих ... работата е там че и с двата компа постоянно ми свети чека без никакви премигвания ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да си минал през някоя сериозна дупка точно преди да се случи това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не ..... По принцип като видях че нямам искра на свещите мислех че комутатора си е заминал ... Макар че на една друга д14-ка беше изгорял ама не светеше чека .. Както и да е смених и делкото ама не е и от това. ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зад жабката има един креаш датчик който се октивира когато колата претърпи ПТП и спира подаването на захранване към помпата. Има един гумен бутон отгоре(датчика е черен,вляво зад жабката) натисни го и пробвай да запалиш! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зад жабката има един креаш датчик който се октивира когато колата претърпи ПТП и спира подаването на захранване към помпата. Има един гумен бутон отгоре(датчика е черен,вляво зад жабката) натисни го и пробвай да запалиш! :whistle:

Колега тея работи със проверяването на грешките и краш бутона ги проверих още като ме остави на пътя колата ...и от него не е 100% Утре започвам едно по едно да проверявам ... Ако някои има идеи да казва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там до компа излизат 2 букси на които може да дадеш на късо за компа, поне на мойта са 2. Ако си объркал буксата чека няма да ти мига. Погледни хубаво, защото е странно да не ти отчита грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега наясно сам с тях букси знам всичко кое как се прави и така на татък ... и на мен ми е странно ама ... :w00t: Искам да питам колегите от форума за другия компютър които сложих смиасъл от друга д-14ка змам че четеца на ключа е на боша , виждал сам на много коли сас суап-нати двигатели четеца и ключа навити с шветска лента и хварлени до компа, и по този случаи си мислех че другия комп ще си иска неговия ключ...ама ми изгасна зелената лампа обаче колата пак не ще :lol:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо си сменил компа? Твоя не е ли при теб. Стартера върти ли. Идва ми една идея на ум, даваш на контакт и чека не свети, опитваш да запалиш и стартера завърта но не пали и ти светва чека, ако е това си мисля за датчика на коляновия вал. Но по добре опиши всичко много подробно щото искаш диагноза без да сме видяли пациента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи даваш на контакт така,чека Не изгася... не се чува помпата и релето ... на делкото нямаше ток ...днес ще проверя дали има сигнал към инжекторите ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като не се чува помпата ,гледал ли си главното реле как е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги слагайте катанец на темата колата запали ... Последно писалият колега беше близо до проблема ..А тои беше доло в бушонника :lol: гнездото на бушона за Fuel pump имаше нагар и не контактува с бушона, апък от там трагва и захранването за main relay което управлява и ред други работи . :lol: Благодаря много на всички колеги отзовали се да помогнат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...